۱۳۹۹ فروردین ۷, پنجشنبه

خزانه داری آمریکا: ما شبکه وسیع مقامات نیروی قدس سپاه پاسداران و شرکتهای پوششی در عراق و ایران را هدف قرار میدهیم



خزانه داری آمریکا: ما  شبکه وسیع مقامات نیروی قدس سپاه پاسداران و شرکتهای پوششی در عراق و ایران را هدف قرار میدهیم
سایت وزارت خزانه داری آمریکا                                                                   
26 مارس 2020  ساعت 1520
واشنگتن- امروز، دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا بیست شرکت پوششی، مقامات ارشد و شرکتهای وابسته [به س‍‍پاه قدس] مستقر در ایران و عراق را لیست گذاری کرد. این افراد و شرکتها از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کرده، یا برای آن و یا به نمایندگی از آن کار میکنند. علاوه بر این به شبه نظامیان تروریست مورد حمایت ایران در عراق مانند کتائب حزب الله و عصائب اهل الحق کمک مرگبار می رسانند. این نهادها و اشخاص در میان فعالیتهای شرورانه دیگر مرتکب موارد زیر شده یا از آن حمایت کرده اند:
قاچاق از طریق بندر ام قصر عراق؛ پولشویی از طریق شرکتهای پوششی عراقی؛ فروش نفت به رژیم سوریه؛ قاچاق تسلیحات به عراق و یمن؛ ترویچ تلاشهای تبلیغاتی در عراق از جانب نیروی قدس سپاه و شبه نظامیان تروریست آن؛ مرعوب کردن سیاستمداران عراقی و جمع آوری پول و اعانه عمومی به ظاهر مذهبی برای تکمیل بودجه نیروی قدس سپاه. شبه نظامیان تروریست مورد حمایت رژیم ایران مانند کتائب حزب الله و عصائب اهل الحق کماکان دست اندرکار حملات به نیروهای آمریکایی و ائتلاف در عراق هستند.
استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفت «ایران شبکه ای از شرکتهای پوششی را بکار میگیرد تا گروههای تروریستی را در سراسر منطقه تأمین مالی کند و منابع مردم ایران را تخلیه میکند و در برابر نیازهای پایه ای مردم ایران به نیروهای نیابتی تروریست اولویت میدهد. ایالات متحده همچنان معافیتها و مجوز های گسترده ای برای کمک بشردوستانه شامل امکانات کشاورزی، مواد غذایی، دارو و دستگاههای پزشکی دارد به منظور اینکه به مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا کمک کند.» ...
پیامدهای تحریمها
در نتیجه اقدام امروز، همه اموال و سودهای ناشی از اموال این اشخاص حقیقی و حقوقی که در قلمروی ایالات متحده باشد یا به این قلمرو بیاید یا در تحت مالکیت یا کنترل اشخاص آمریکایی باشد، باید مسدود شوند و به دفتر کنترل داراییهای خارجی گزارش شوند. مقررات دفتر کنترل داراییهای خارجی  به طور کلی هر گونه داد و ستد اشخاص [حقیقی و حقوقی] آمریکایی با آنها را ممنوع کرده است.
علاوه بر این اشخاصی که درگیر تراکنشهای مشخص با اشخاص حقیقی و حقوقی که امروز لیست گذاری شدند، شوند، ممکن است خودشان مشمول تحریمها شوند. مضافا بر این، موسسات مالی خارجی که آگاهانه تراکنشهای قابل توجه به نمایندگی از افراد و نهادهایی که امروز لیست گذاری شدند، انجام دهند یا آنها را تسهیل کنند ممکن است مشمول تحریمهای آمریکا مربوط به حساب بانکی طرف معامله یا حساب بانکی قابل پرداخت شوند.

تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا 
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه ۷فروردین۹۹ شبکه گسترد‌ه‌یی شامل ۲۰مهره و شرکت متعلق به نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در ایران و عراق را تحریم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: ۲۰شرکت، مقام بلندپایه و وابستگان تجاری که نیروی قدس سپاه پاسداران را مورد حمایت قرار داده و یا از جانب آنها اقدام می‌کردند و در انتقال کمکهای مرگبار به شبه‌نظامیان تروریست وابسته به رژیم در عراق مثل کتائب حزب‌الله و عصائب الحق مشارکت داشته‌اند را مورد تحریم قرار داده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا «در میان سایر اعمال شرورانه‌یی که این موجودیتها و افراد مرتکب شده یا از آن حمایت کرده‌اند» به این موارد اشاره کرده است:
قاچاق از بندر ام القصر در عراق،‌ پولشویی از طریق شرکتهای پوششی در عراق، فروش نفت رژیم ایران به رژیم سوریه،‌ قاچاق سلاح به عراق و یمن،‌ انجام تبلیغات در عراق به نفع نیروی قدس و شبه‌نظامیان تروریست وابسته به آن، ارعاب سیاستمداران عراقی،‌ استفاده از منابع مالی که به ظاهر برای کمک به مؤسسه‌های مذهبی داده شده است برای تکمیل بودجه نیروی قدس است.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا در مورد تحریم‌های جدید خزانه‌داری گفت: رژیم ایران شبکه گسترده‌یی از شرکتهای پوششی را به کار می‌گیرد تا گروه‌های تروریستی در سراسر منطقه را حمایت مالی کند. این رژیم منابع ثروت مردم ایران را از دسترس آنها خارج می‌کند و به تأمین تروریستهای نیابتی خود نسبت به تأمین نیازهای مردم خودش اولویت می‌دهد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا افزود: ایالات متحده استثناها و اجازه‌های گسترده‌یی را تحریم‌های خودش برای کمکهای انسانی شامل کالاهای کشاورزی، غذا، دارو و تجهیزات پزشکی قائل شده است تا به مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا کمک کند.

شرکتهایی که به لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا افزوده شده‌اند عبارتند از: شرکت خدمات دریایی و حمل‌ونقل «الخمائل» ثبت شده در عراق، شرکت بازرگانی «بهجت الکوثر»ثبت شده در عراق، شرکت سهامی خاص «متاجر نوین مدائن» ثبت شده در ایران، شرکت «سامان شیمی خاورمیانه» ثبت شده در ایران، ستاد بازسازی عتبات عالیات. همچنین در  لیست تحریمهای جدید آمریکا اسامی  ۱۵تن از عوامل نیروی قدس سپاه پاسداران در ایران و عراق به چشم می‌خورد.




پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران