۱۳۹۹ فروردین ۶, چهارشنبه

چرا خامنه‌ای به قربانیان کرونا هیچ اشاره ای نمی کند ؟ گفتگو با علیرضا معدنچی + کلیپ


چرا خامنه‌ای به قربانیان کرونا هیچ اشاره ای نمی کند ؟ گفتگو با علیرضا معدنچی


چرا خامنه‌ای به قربانیان کرونا هیچ اشاره ای نمی کند .خامنه‌ای روز یکشنبه سوم فروردین، به‌بهانه مبعث در تلویزیون ظاهر شد و طی سخنانی بدون هیچ اشاره‌یی به‌فاجعه هولناکی که سراسر کشور در آتش آن می‌سوزد، و بدون کمترین ابراز تأسفی از به‌باد رفتن جان هزاران بیگناه، ادعا کرد که ویروس کرونا را آمریکا ساخته و به جان مردم ایران انداخته است. خامنه‌ ای با این توجیه جنایتکارانه، هرگونه پیشنهاد برای کمک به مبارزه با کرونا را رد کرد. اما چرا خامنه‌ای هیچ اشاره‌ای به آمار قربانیان کرونا نمی‌کند؟ چرا پیشنهاد کمک را رد می‌کند؟ آیا این ناشی از ماهیت قرون وسطایی یک آخوند عقب‌مانده است؟ یا نه، مقاصد سیاسی مشخصی در میان است؟ چشم‌انداز بحران کرونا چیست؟ و راه حل برون رفت از این بحران در کجا است؟ درهمین رابطه آقای علیرضا معدنچی  طی گفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به موضوعات فوق پاسخ داده است.
علیرضا معدنچی: ببینید قاضی زاده هاشمی وزیر اسبق وزارت بهداشت رژیم اخیرا اعلام کرد که من از اوایل دی و بلکه از اواخر آذرماه به مسئولان ارشد که اسم مستعا ر خامنه ای است و به رئئس جمهور هوشدار دادم نسبت به این بیماری ورود و این ویروس کرونا،یعنی اینها از اواخر ِآذر یعنی حداقل دوماه قبل از اینکه رژیم رسما به اصطلاح این را اعلام کند میدانسته که ویروس کرونا وارد کشور شده است  این را یک مقام معمولی و یک آدم عادی نمیگوید کسی میگوید که خودش سالها وزیر بهداشت  این رژیم و جزو این رژیم بوده است
یعنی دو ماه اینها مستمرا روی این سرپوش گذاشتند. علاوه بر این اینها روی یک واقعه دیگر هم سرپوش گذاشته بودند که پرواز مستمر هواپیمایی ماهان به چین و انتقال مسافران از آنجا این را هم از چشم مردم پنهان میکردند.
۵۵ پرواز هواپیمایی ماهان در این مدت ادامه داشته آنموقعی که سایر کشورها از رفتن به چین و انتقال مسافران خودداری میکردند شرکت ماهان که وابسته به سپاه پاسداران است همینطور شرکت آسمان که آنهم وابسته به سپاه پاسداران است همچنان به انتقال بار و مسافر ادامه میدادند و در این مورد هم اول میگفتند که ما فقط دانشجویان ایرانی را منتقل میکنیم و بعد گفتند فقط بار منتقل میکنیم انبوهی ضد ونقیض گفتند. ولی بالاخره مشخصه عامل شماره یک انتقال ویروس به ایران سپاه بوده و بخاطر این لاپوشانی این در سراسر کشور یعنی در ۳۱ استان کشورمردم به این ویروس مبتلا هستند.
چرا رژیم قرنطینه نمیکند؟ .آن اوایل همین نمکی وزیر بهداشت رژیم که واقعا به نظرمن یکی از کسانی است که دست در این جنایت ضدبشری جنایت علیه بشریت دارد شخصا میامد وبیماری کرونا را حتی در سی بهمن تکذیب میکرد و بعد همین آدم و سایر مقامات رژیم گفتند که قرنطینه یک شیوه کهنه قرون وسطایی است و جواب ندارد درحالی که الان می بینم همه جای دنیا همین شیوه قرنطینه را بکار بردند و در جاهاییکه موفق بودند هم بخاطر بکار بردن همین شیوه است. اما چرا رژیم با این مخالفت میکرد بخاطر اینکه نمیخواهد بهای آنرا بپردازد به خاطر اینکه رژیم فقط به مردم میگوید درخانه بمانید واز خانه ها بیرون نیایید. دولتهایی که  قرنطینه کردند مایجتاج آنها را تامین میکنند و حقوق کارگران و کارمندان را می پردازند در حالیکه رژیم حاضر نیست اینکارها را بکند . یکی از دستگاههای رژیم اعلام کرده از ۵ فروردین بایستی تمام کارمندان بانکها و ادارات در سر کار خودشان حاضر باشند علیرغم اینکه میگوید مردم در خانه ها بمانند اما معاون امور افتصادی استانداری تهران این را اعلام کرده و گفته که تمام بانکها و ادارات از فردا دایر هستند و کارمندان باید سرکارشان باشند .
آن اوایل هم مردم رعایت میکردند در خانه ها میماندند تصاویری که داشتیم از شهرهای مختلف نشان میداد که همه جا خلوت و سوت کور است اما وقتی که الزامات زندگی آنها تامین نباشد، مردم ناچارهستند برای تامین مایحتاج روزانه خودشان بیرون بیایند ، همینطور کارگران حقوق بگیران کارگران روز مزد اینها ناچارا برای اینکه زندگی بکنند باید کار بکنند این است که می بینم خیابانهای تهران و شهرهای مختلف کشور مثل روزهای عادی است .
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران