۱۳۹۹ فروردین ۵, سه‌شنبه

#ایران #کروناویروساینفوگرافی مبتلایان و قربانیان کادرهای درمانی ایران



#ایران #کروناویروساینفوگرافی مبتلایان و قربانیان کادرهای درمانی ایران

روز دوشنبه ۴ فروردین،  شورای مدیران گروه‌های پزشکی اینفوگرافی از مبتلایان و فوت‌شدگان در اثر ویروس کرونا در بین پزشکان و کادرهای درمانی انتشار داده است.
این اینفوگرافی وضعیت حاد پزشکان و پرستاران وکادر درمانی را نشان میدهد که بدلیل محدودیت امکانات و شرایط حادی که برایشان وجود دارد برای نجات جان هموطنانشان سخت تلاش میکنند و در این شرایط مبتلا به ویروس کرونا شده و جانشان فدای مردمشان میکنند.
این اینفوگرافی نشان میدهد؛ «انتشار اینفوگراف از مبتلایان و قربانیان در بین کارکنان سلامت توسط شورای مدیران گروههای پزشکی سرآغاز یک تلاش سخت برای به تصویر کشیدن جدی بودن مخاطرات همکاران ما در همه مراکز درمانی و بیمارستانها بوده و هست.
نقشه اینفوگرافی فوق تلخکامی گسترده و آسیب وسیع کادر درمان را نشان میدهد که به  بررسی آسیب‌شناسی آن نیاز جدی وجود دارد.
اینک امیدمان به آن است که مردم ایران صدای استمداد ما را به همه برسانند که تا دیر نشده است، در اقدامی موثر فرزندان رشید این ملت نجات داده شوند».
گفتنی  است که؛ خبرگزاری فرانسه در گزارشی ارقام رسمی حاکمیت آخوندی را زیر سؤال برده و نوشته است، بر اساس آمار رسمی در اثر شیوع ویروس کرونا در ایران بیش از ۱۸۰۰نفر جان خود را از دست داده‌اند.
آیا مقام‌های نظام در حال کم نشان‌ دادن شدت شیوع ویروس کرونا و چالش مبارزه با آن هستند؟ شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرده که رقم واقعی جان‌ باختگان می‌تواند تا ۸۸۰۰نفر باشد.
خبرگزاری فرانسه افزود: مقام‌های رژیم ایران اخیراً از جانب دولتها و فعالان متهم شده‌اند که واقعیت را در سلسله‌ی از موضوعات پنهان می‌کنند.
رژیم تهران متهم است که از علنی ساختن آمار کشته‌شدگان تظاهرات‌های ضددولتی در آبان ماه گذشته خودداری کرده است.
این رژیم در مورد هواپیمای اوکراینی هم تنها هنگامی که شواهد و فشارها به حدی افزایش یافت که انکار آن میسر نبود، ساقط کردن هواپیما را پذیرفت.
قابل ذکر؛ سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز، دوشنبه ۴فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۱۲شهر به‌نحوی شوکه‌کننده از ۱۰۵۰۰نفر بیشتر شده است.


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 

اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران