۱۳۹۹ فروردین ۵, سه‌شنبه

#ایران #کروناویروس- سپاه پاسداران هشتاد درصد اقتصاد ایران را قبضه کرده حتی کمک هایی که کشورها دررابطه با فاجعه کرونا به ایران میفرستند تماما دراختیار سپاه قرار میگیرد




سپاه پاسداران هشتاد درصد اقتصاد ایران را قبضه کرده حتی کمک هایی که کشورها دررابطه با فاجعه کرونا به ایران میفرستند تماما دراختیار سپاه قرار میگیرد 

برایان هوک نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا برای ایران روز ۴ فروردین ۹۹ طی سخنانی به‌مناسبت روز جهانی آب گفت: منابع آبی در ایران طی ۴۰سال گذشته قربانی سوءمدیریت رژیم ایران و تاثیرات ویرانگر آن بوده است. دریاچه‌هایی مانند دریاچهٔ ارومیه، که زمانی الهام‌بخش شعرهای ایرانی بودند، اکنون به توده‌هایی از نمک خشک تبدیل شده‌اند. دره‌های سرسبزی که زمانی محصولات فراوان به بار می‌آوردند، اکنون به شنزار تبدیل شده‌اند. معیشت میلیونها نفر به‌شدت تباه شده است.
برایان هوک به ساخت بی‌رویه صدها سد توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: بسیاری از شرکتهای سدسازی با سپاه پاسداران مرتبط هستند و سپاه هشتاد درصد اقتصاد ایران را قبضه کرده است. این اقدامات ایران را به لبهٔ پرتگاه یک فاجعهٔ زیست‌محیطی رانده است. کشاورزان در اصفهان به خشک‌شدن حوضه رودخانهٔ زاینده‌رود اعتراض کرده‌اند. در خوزستان نیز بیابانی شدن پسماندهای صنعتی کشاورزان را وادار کرده تا در اعتراض به تغییر دادن مسیر منابع آبی‌شان، به خیابان‌ها بروند و تظاهرات کنند./همچنین بسیاری از گمرگ ها وکشت وصنعت های مهم وبسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی در تسلط سپا ه پاسداران میباشد انستیتو ی  خاورمیانه مینویسد «همان‌طور که وزیر خزانه‌داری آمریکا متذکر شده است، سپاه پاسداران با استفاده از سودهای کلان خود در فعالیت‌های اقتصادی قرارگاه خاتم‌الانبیا، آن‌ها را خرج فعالیت مخفیانه نظامی در منطقه، دست‌یابی به بمب هسته‌ای و حمایت از تروریسم بین‌المللی می‌کند».
از طرفی سپاه پاسداران، هم در اقتصاد داخلی ایران و هم در تجارت خارجی، تبدیل به نیروی قابل توجه در دست خامنه ای گردید . دامنۀ فعالیت های سپاه، از پروژه های خُردِ سازندگیِ سال های پس از جنگ، به پروژه های عظیم زیربنایی گسترش یافته است. سپاه از نفوذ خود در صنایع نظامی استفاده کرده و، با کنار نهادن بنگاه های تجارتی کوچکِ بخش خصوصی، وارد بازار بسیار پُرسود مایحتاج روزمره شده است. افزون بر آن، دخالت سپاه در بازار سیاه، بازرگانان ایرانی را ورشکسته کرده است.سپاه دامنۀ نفوذ خود را به صنایع پر سود نفت و گاز گسترش داد. عدم شفافیت در اقتصادِ جمهوری اسلامی، همراه با پنهانکاری های بخش اقتصادی سپاه، پیگیری دقیق این فعالیت ها را بسیار دشوار کرده است. اما، همان اطلاعات استخراج شده از منابع بازداخلی ودرون سیستم وبیان مواردی از آن در جنگ وجدال باندی ، اطلاعات کافی در اختیار ما می گذارد تا به عمق پیچیدگی ارتباطات سپاه پاسداران و اقتصاد ایران پی ببریم.
بدستور خامنه ای ارگانهای دولتی ومشخصا ارگانهای نظامی اختیارات تام به ورود سپاه پاسداران در امورات افتصادی داده «وزارت دفاع رژیم  دستوری صادر کرد که، به موجب آن “تمامی واحد های سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، ادارات پشتیبانی و مؤسسات وابسته به وزارت دفاع و نیروهای مسلح”، می بایست مانند مقاطعه کاران در پروژه های عمرانی مشارکت کنند. بنا بر همان دستور، تمامی سود های حاصله می باید به خزانه داری برگشت داده شود تا صرف همان پروژه یا خرید تجهیزات برای سپاه پاسداران و فعالیت های گوناگون آن گردد. سپاه پاسداران این حق را برای خود قائل است که با استناد به “پشتیبانی از برنامه های دولت جمهوری اسلامی” در تمامی امور اقتصادی دخالت کرده، و نیز نیروهای شبه نظامی بسیج را، که متشکل از جوانان داوطلب وابسته به سپاه پاسداران است، در برنامه های اقتصادی مشارکت دهد
 سپاه قدرت آن را دارد که انتقال و استفاده از صنایع پیشرفته را در انحصار خود نگاه داشته، و از ورود بخش خصوصی به صنایع پیشرفته جلوگیری کند. سپاه پاسداران وشرکتهای وابسته به آن کالاهای مصرفی بسیاری را، که توسط شرکت های صنایع نظامی تولید شده، برای فروش در سراسرِ بازار های ایران عرضه می کنند. در بین این کالاهای مصرفی، همه نوع محصولات الکترونیکی خانگی، از کامپیوتر گرفته تا اِسکَنر، دستگاه تلفن و پیام گیر – اینترکام – تلفن های همراه، سیم کارت و کارت های هوشمند بانک و … به چشم می خورد. عرضۀ این تولیدات در بازار، از یک سو باعث افزایش قدرت مالی و مانور عملیاتی سپاه می شود، و از سوی دیگر باعث افزایش ثروت شخصی کادر رهبری آن، چون هیچ گونه شفافیتی در حساب و کتاب مسائل مالی سپاه وجود ندارد.
قدرت سپاه پاسداران درحدی است که هم اکنون که کشور با فاجعه کرونا روبروست وکشورهای مختلف کمک ها انسانی وتجهیزات مختلف برای ایران میفرستند بدستو ر شخص خامنه ای تماما دراختیار سپاه پاسداران قرار میگیرد وسپاه هرطور که بخواهد آنرا مورد استفاده قرار میدهد کما اینکه از طریق رسانه های خارجی افشاء شد که میزان زیادی از این تجهیزات ووسایل وداروها ومواد دیگری ک بعنوان کمک به ایران وارد شد توسط سپاه پاسداران به حزب الله لبنان وبه حکومت جنایتکار اسد تحویل گردیده است 
از سوی دیگر؛ سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در یک توئیت اشاره کرد که تحریم‌های ایالات متحده واردات تجهیزات پزشکی و دیگر اقلام بشر دوستانه را در بر نمی‌گیرد و ایران از ماه ژانویه تاکنون کیت‌های آزمایش را بدون هیچ‌گونه مانعی از لحاظ تحریم‌های ایالات متحده، وارد کرده است.
این در حالی است که در ادامه سیاست‌های متناقض حاکمیت آخوندی در یک اقدام بی سابقه و بسیار متناقض، از سازمان پزشکان بدون مرز که با پزشک، دارو و تجهیزات وارد اصفهان شده‌ بودند، خواست تا ایران را ترک کنند.
این اعلام بی نیازی به کمک پزشکان بدون مرز در حالی صورت می‌گیرد که مقامات حاکمیت آخوندی در روزهای گذشته خواستار کمک‌های بین‌المللی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا شده بودند.
هر چند وزارت بهداشت دیگر آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران را به تفکیک استانی اعلام نمی کند، اما آمار جانباختگان را جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت با جان باختن ۲۲ نفر از بیماران طی امروز آمار کل را ۱۹۳۴ نفر ذکر کرد.
اما بنا به آمار تایید شده از سوی مقاومت ایران تاکنون آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۱۲شهر به ‌نحوی شوکه‌کننده از ۱۰۵۰۰نفر بیشتر شده است.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 

اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران