۱۳۹۹ فروردین ۹, شنبه

ایران فاجعه کرونا :علت اخراج پزشکان بدون مرز از ایران ، گفتگو با بهزاد صفا ری + کلیپ



ایران فاجعه کرونا :علت اخراج پزشکان بدون مرز از ایران ، گفتگو با بهزاد صفا ری 


اخراج پزشکان بدون مرز از ایران توسط رژیم که روز سه‌شنبه ۵فروردین صورت گرفت را میتوان یک عمل جنایتکاران محسوب کرد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که، پزشکان و کادرهای درمانی فداکار ایران در سراسر کشور، بارها نسبت به کمبود امکانات درمانی هشدار دادند. اخراج پزشکان بدون مرز انزجار افکار عمومی مردم ایران و جهان را برانگیخت.
اما چرا رژیم، حاضر به پذیرش کمک پزشکان بدون مرز نشد؟ آیا واقعاً، آنطور که رسماً اعلام کردند،‌ امکانات درمانی در ایران کافی هست!؟ برای بررسی این موضوع آقای بهزاد صفاری با تلویزیون ایران آزاد گفتگویی انجام داده وبه سئوالات پاسخ داده است.
بهزاد صفاری: اخباری که از داخل ایران و اخبار داخل زندان داریم، به این صورت بوده که زندانیان بسیار نگران هستند، از مساله کرونا و مرگ و میری که در داخل زندانها روز به روز رو به افزایش هست و رژیم هم علیرغم تبلیعاتی که میکند کماکان تعداد بسیاری از زندانیان را در زندان نگه داشته، بخصوص زندانیان سیاسی را با این طرح و برنامه که بتواند یک قتل عام هم از طریق ویروس کرونا روی  این زندانیان اعمال بکند.
طبعا زندانیان بسیار نگران هستند. زندانیان تبریز هم از گرفتن غذا خودداری کرده و دست به اعتصاب زدندکه منجر به شورش داخل زندان شده و طبق اخباری که اکنون هست حدود ۷ نفر از زندانیان درتیراندازیها به شدت زخمی شدند و کماکان جو داخل زندان بسیار ملتهب هست. این بدنبال در واقع آن شورشی هست که هفته گذشته و قبل تر از آن در زندان خرم آباد و بعد الیگودرز داشتیم یک خبر دیگر هم بود راجع به همین که شاید این شورش را دامن زده وتقویت کرده باشد مساله زندان فشافویه در تهران هست، که طبق اخباری ۶ نفر از زندانیان نیز به تازگی در اثر همین ویروس کرونا جان خودشان را ازدست دادند و رژیم هیچ اقدامی برای جلوگیری از گسترش این ویروس در داخل زندانها انجام نمیدهد و حتی زندانیان جدیدی را هم بدون اینکه تست بشوند در وضعیت های بسیار وخیمی دستگیر میکند و بداخل همین زندانها میفرستد.

پرسش: چرا مجامع بین المللی کارهای رژیم را بعنوان جنایت علیه بشریت مطرح نمیکنند و ما ندیدیم که هیچ کشوری مردم در خیابانها بیفتند ؟


کلیپ کنفرانس

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران