۱۳۹۹ فروردین ۷, پنجشنبه

سازمان مجاهدین خلق ایران - ویروس کرونا :جانباختگان فاجعه کرونا بیش از ۱۱۹۰۰نفر در ۲۲۴شهر ایران



سازمان مجاهدین خلق ایران - ویروس کرونا :جانباختگان فاجعه کرونا بیش از ۱۱۹۰۰نفر در ۲۲۴شهر ایران



سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، پنجشنبه هفتم فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۲۴شهر کشور بیش از ۱۱۹۰۰نفر شده است. شمار قربانیان در تهران به ۱۶۵۰نفر، در گلستان به ۶۷۰نفر، در خوزستان به ۵۴۰نفر، در کردستان به ۲۲۵نفر، در کرمانشاه به ۳۴۰نفر، در یزد به ۲۳۰نفر، در اردبیل به ۱۸۵نفر و در خراسان جنوبی به ۱۲نفر رسیده که آمار سایر استانها به این ارقام اضافه می‌شود.

به‌رغم آمار فزاینده قربانیان، روحانی به گزارشهای سراپا دروغ ادامه می‌دهد. وی امروز وقیحانه گفت: «ما تمام تختهای بیمارستانی کشور را آماده کردیم از این تختها هم حدود ۱۳هزار تخت تاکنون استفاده نشده بنابراین ما یک رقم و یک عدد بسیار بالایی از تختهای بیمارستانی و تخت‌های نقاهتگاهی امروز در اختیار داریم که امروز استفاده نکردیم... من فکر نمی‌کنم هیچ کشوری شرایط کشور ایران را داشته باشد...ما حدود ۲۰هزار تخت بیمارستانی خالی را در اختیار داریم...».

این دروغپردازیها در حالیست که امروز وزارت بهداشت رژیم در آمار دست‌ساز خود از ۲۳۸۹مبتلا و ۱۵۷قربانی در ۲۴ساعت گذشته خبر داد که بالاترین ارقام اعلام شده از ابتدا تاکنون است. رئیس شورای شهر مشهد با تصریح بر افزایش آمار فوت‌شدگان در این شهر، خطاب به روحانی که دیروز گفته بود در مشهد تخت‌های خالی داریم نوشت: «آقای رئیس‌جمهور هم‌چنان نگران مشهد باشید، تخت‌های بیمارستانی در حال خالی شدن است برای این‌که بیماران بدحال را پذیرش کنند. نیاز به تجهیزات آی.سی.یو ۲برابر شده و آمار فوت‌شدگان در حال افزایش است، دستور بدهید تجهیزات آی.سی.یو برای مشهد ارسال شود».

از سوی دیگر امروز جزئیات «طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا» یا «فاصله‌گذاری اجتماعی» اعلام شد. این طرح دیرهنگام که شامل ممنوعیت و محدودیت در سفرها و رفت‌و‌آمدها و تعطیل اجباری برخی اصناف و مشاغل است، هیچ مسئولیتی در قبال زندگی مردمی که به اجبار بیکار می‌شوند نمی‌پذیرد. در چنین وضعیتی مهره‌ها و نمایندگان مجلس رژیم پیاپی نسبت به وخامت اوضاع هشدار می‌دهند.

پزشکیان معاون مجلس رژیم و وزیر سابق بهداشت امروز گفت: «با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به جایی نخواهیم رسید و همان‌طور که در بیشتر کشورهای دنیا انجام شد، محکم و قاطع باید برخورد کرد و کل کشور را در حالت آماده‌باش قرار داد و الا ممکن است این ویروس تا ماه‌ها با ما همراه باشد و بسیاری از مسئولان، پزشکان و مردم ما را از دست ما بگیرد».

محسنی نماینده دیگر مجلس آخوندی در مورد ضرورت جلوگیری از نارضایتی اجتماعی گفت: «باید از صندوق توسعه ملی یا صندوق ذخیره ارزی برای کمک به کسب‌وکار‌ها برداشت شود... دولت ناچار است برای جلوگیری از نارضایتی اجتماعی و کاهش فشار اقتصادی روی به چنین اقدامی بیاورد».

محمدرضا نجفی نماینده دیگر مجلس ارتجاع به روحانی نوشت: «رویکرد شما در مدیریت بحران کنونی با بسیاری از کارشناسان و خبرگان دلسوز متفاوت است. تقریباً کشوری نیست که با وضعیت آماری ما در قبال این مسأله چنین میزانی از ساده‌گیری و ساده‌انگاری را داشته باشد. موج دوم گسترش و شیوع بیماری در نیمه دوم فروردین شدیدتر، عمیق‌تر و طولانی‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، گریبانگیر ما خواهد شد و نتیجه آن مسامحه را نه تنها در این موج، بلکه در ادامه نیز خواهیم دید...».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷ فروردین ۱۳۹۹(۲۶مارس ۲۰۲۰)


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران