۱۳۹۹ فروردین ۷, پنجشنبه

سایت کاخ سفید #ایران #کروناویروس بریفینگ روزانه مطبوعاتی ترامپ در کاخ سفید،



سایت کاخ سفید  #ایران #کروناویروس بریفینگ  روزانه مطبوعاتی ترامپ در کاخ سفید،

...خبرنگار: خانوادة مأمور سابق اف.بی.آی، رابرت لوینسون که می گویند مقامات دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که وی در زندان ایران مرده است. آیا شما چیزی در این مورد می دانید...؟
ترامپ:  من شخصا در پرونده رابرت لوینسون از نزدیک درگیر بودم و او مرد بسیار متشخصی بود و خانواده او فوق‌العاده هستند. باید این را بگویم که آنها [رژیم ایران] فکر می کنم اظهاراتی را به خانواده [لوینسون] گفته‌اند؛ اما این خوب به نظر نمی‌رسد. او سال‌ها بود که حالش در ایران خوب نبود. این امیدوارکننده نیست. ما افراد زیادی را [به خانه] بازگردانده‌ایم، دو نفر را این هفته بازگرداندیم. رابرت لوینسون برای مدتی طولانی مریض بود که یک مشکل سخت قبل از بازداشت یا اسارت او بوده است وما برای خانواده اش ابراز تأسف می کنیم...
خبرنگار: آیا شما قبول می کنید که او مرده است؟
ترامپ: نه، من قبول ندارم و نمی پذیرم او مرده باشد. به شما می گویم، اصلا اوضاع خوبی به نظر نمی آید. من به هیچوجه نمی پذیرم او مرده باشد. آنها [رژیم] به ما نگفته اند که او مرده است. اما بسیاری افراد فکر می کنند قضیه همین است. دراین مورد بررسی می کنیم



پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران