۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

گزیده مهمترین اخبار 24ساعته ایران وجهان + فیلم وعکس




گزیده  مهمترین اخبار 24ساعته ایران وجهان + فیلم وعکس 
تجمع اعتراضی کارگران اداره برق استان خراسان شمالی
کارگران اداره برق استان خراسان شمالی در بجنورد صبح روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت  ماه نسبت به ادامه کار بدون تجهیزات بهداشتی کافی و بدنبال ابتلای ۲ تن از همکارانشان به ویروس کرونا دست به تجمع اعتراضی زدند.
تجمع اعتراضی کارگران اداره برق استان خراسان شمالی
زینب حلالیان زندانی سیاسی زن به مکان نامعلومی منتقل شد
زینب جلالیان زندانی سیاسی محکوم به حبس ابد، صبح روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت توسط نیروهای امنیتی از زندان شهرستان خوی به مکانی نامعلوم منتقل شده است. زینب جلالیان متولد ۱۳۶۱ به دلیل عضویت در احزاب کرد مخالف نظام در حال سپری کردن سیزدهمین سال حبس است.
زینب حلالیان زندانی سیاسی زن به مکان نامعلومی منتقل شد
توجبه روحانی برای فرستادن مردم به کام کرونا
آخوند روحانی رئیس حمهور حاکمیت آخوندی برای فرستادن مردم به کام کرونا دست به توجیه زد و گفت؛ با توجه به نامعلوم بودن پایان کرونا، ما مبنا را باید بر فعالیت و کارهای علمی و تولیدی بگذاریم. کار، فعالیت و تولید ضروری است.
توجبه روحانی برای فرستادن مردم به کام کرونا
ده هزار قبر جدید برای قربانیان ویروس کرونا در بهشت زهرای تهران ساخته شد
گفته می‌شود که این قبرستان بهشت زهرای تهران ۱۰۰۰۰ قبر جدید برای قربانیان ویروس کرونا ساخته است در حالیکه آمار رسمی حاکی از تنها ۵۸۰۶ جان باخته از این بیماری کشنده در سراسر کشور است.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان استعفا داد
نماینده وزیر بهداشت در گیلان دو روز پس از اینکه برخلاف نظر هیات دولت و وزارت بهداشت، نسبت به عادی‌سازی شرایط در گیلان هشدار داده بود، ناگهان استعفایش را به علت مطلوب بودن شرایط در این استان اعلام کرد!
نماینده وزیر بهداشت در گیلان استعفا داد
گزارشی از وضعیت درون زندان سقز
در شرایط بحرانی کنونی و در بحبوحه ویروس کرونا و سایر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی که جامعه آخوند زده ایران با آنها دست به گریبان و مردم با ویروس ولایت درگیرودار تعیین تکلیف سرنوشت هستند، هموطنی گزارشی از وضعیت درون زندان سقز پس از فرار و شورش زندانیان داده است، که در زیر آورده شده است.(ادامه در سایت درج شده است)
گزارشی از وضعیت درون زندان سقز
کارگران کارخانه قند فسا زباله گردی به دلیل بیکاری !!
کارگران کارخانه قند فسا در سال گذشته برای مطالبه  حق‌وحقوق خود بیش از ۱۰ بار مقابل فرمانداری و مکان‌هایی دیگر از جمله ورودی کارخانه تجمع اعتراضی در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات کارخانه و عدم پرداخت حقوق‌های معوقه برگزار کردند. اما باز حدود ۳۰۰ کارگر شاغل در این کارخانه با مطالبات معوق روبرو هستند.
کارگران کارخانه قند فسا زباله گردی به دلیل بیکاری !!
رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی تحت فشار قرار دهید
گزارش سالانه کمیسیون امور آزادی مذهبی بین‌‌المللی ایالات متحده امریکا منتشر شد
ابراز نگرانی کمیسیون ایالات متحده امریکا در امور آزادی مذهبی بین‌المللی به وضعیت آزادی‌های دینی و مذهبی در ایران در گزارش سالانه این کمیسیون خودش را نشان داد.
رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی
تجمع اعتراضی صیادان در کیش در اعتراض به سهمیه سوخت
تعدادی از صیادان در کیش روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در اعتراض به اختصاص ندادن سهمیه سوخت به آنها در مقابل سازمان منطقه آزاد کیش تجمع کردند.
تجمع اعتراضی صیادان در کیش در اعتراض به سهمیه سوخت
گزیده اخبار جهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹
آخرین اخبار کرونا در ایران و جهان
– سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، چهار شنبه ۱۰اردیبهشت ماه آمار جانگداز جان‌باختگان فاجعه کرونا در ۳۰۶شهر ایران را بیش از ۳۷۲۰۰نفر اعلام کرد.
– شمار قربانیان در آذربایجان‌ غربی به ۱۱۵۵نفر، در اصفهان به۲۴۱۰ نفر، در بوشهر به ۳۷۵نفر، در تهران به ۶۲۷۰نفر، در خراسان شمالی به ۴۲۱نفر، در خوزستان به ۱۷۵۰نفر، در سمنان به ۸۲۰نفر، در فارس به ۹۳۵نفر، در گلستان به ۱۱۷۰نفر، در لرستان به ۸۵۰نفر و در یزد به ۶۷۰نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده می‌شود.
– شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در حالی از ۲۲۰ هزار نفر فراتر رفته است که سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد روز پنجشنبه برای بررسی شیوع این ویروس جلسه اضطراری تشکیل دهد.
– وزارت بهداشت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که ۴۲۷ بیمار دیگر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران