۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

نروژ دیپلماسی کرونا از جانب رژیم ایران را رد می‌کند



 نروژ دیپلماسی کرونا از جانب رژیم ایران را رد می‌کند


بهروز امید + میلیشیا جاودان= انجمن متخصصین ایرانی‌  در نروژ
 
ایران یکی‌ از کشورهایی است که بیشترین آسیب را در رابطه با ویروس کرونا دیده است. بر اساس آمار رسمی‌ تا ۲۶ آوریل، ۵۷۱۰ نفر جان خود را از دست داده ا‌ند. سازمان بهداشت جهانی‌ اظهار می‌کند که ارقام واقعی میتواند ۵ برابر باشد. گزارشات جنبش دمکراتیک شورای ملی‌ مقاومت ایران که شبکه گسترده‌ای در داخل کشور دارد دال بر این است که ویروس کرونا تا همان تاریخ جان بیش از ۳۵ هزار نفر را گرفته است.
رژیم آخوندی مسولیت عمده‌ای در رابطه با آمار بالای قربانیان دارد. در این رابطه از عدم توقف پرواز‌ها به چین، عدم قرنطینه کردن شهر‌های آسیب دیده و اصرار در برگزاری انتخابات مجلس در ماه فوریه میلادی می‌توان نام برد.
بنیاد‌های مذهبی‌ رژیم که دارایی‌های کلانی را در اختیار دارند کمک مالی به مردم و شرکت‌ها نمیکنند و این به نوبه خود کارمندان و کارگران را مجبور به کار، حتی در صورت بروز علائم بیماری می‌‌کند.
اکنون، ولی‌ فقیه رژیم اعلام کرده که " کرونا را می‌توان از تهدید به فرصت تبدیل کرد ". او حامیان خود را بسیج کرده تا در جهان تبلیغات کرده که گویا مشکل تحریم هاست و اینکه تحریم‌ها باید رفع شود تا بتوان با پاندمی کرونا مبارزه کرد. دیپلماسی کرونا قرار است که ضرورت رفع تحریم‌ها را برای متحدین آمریکا گوشزد کند تا آنها با فشار بر کاخ سفید، آمریکایی‌‌ها را وا دارند تا تحریم‌ها علیه رژیم ایران را بر دارند. لازم به یادوریست که تحریم‌ها شامل دارو و مواد غذا یی نمی‌شود.
سایت خبری 24 در روز ۱۹ آوریل مینویسد که " وزیر خارجه ایران از نروژ درخواست کمک می‌کند ولی‌ پاسخ منفی‌ دریافت کرده است ". در عین حال که ظریف از نروژ تقاضا ی کمک می‌کند، رئیس او، روحانی اظهار می‌کند که " ایران در رابطه با کرونا بهتر از اروپا عمل کرده است " و اینکه " ایران امروز میتواند وسایل بهداشتی و ایمنی‌ به کشورهای دیگر صادر کند ".

رژیم حاکم " پزشکان بدون مرز " را اخراج می‌کند و به کمک‌های دارویی آمریکا پاسخ منفی‌ میدهد. آنها ترجیح میدهند سرمایه‌های کشور را صرف آزمایش‌های موشک و ماهواره‌های جدید و پر هزینه کنند. دارایی‌های ولی‌ فقیه در قالب بنیاد‌های مذهبی‌ را حدود ۲۰۰ میلیارد دلار تخمین میزنند. این سرمایه‌های مردم ایران است. نروژ باید به رژیم ملاها فشار بیاورد تا این سرمایه‌ها را در جهت مبارزه با این فاجعه ملی‌ استفاده کند. از نروژ و سیاست مداران منتخب مردم نروژ که دیپلماسی کثیف کرونای رژیم ایران را رد میکنند تقدیر می‌کنیم

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران