۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

گزارش سالانه کمیسیون آزادی مذهبی آمریکا - رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی تحت فشار قرار دهید




 گزارش سالانه کمیسیون آزادی مذهبی آمریکا - رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی تحت فشار قرار دهید

رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی تحت فشار قرار دهید
گزارش سالانه کمیسیون امور آزادی مذهبی بین‌‌المللی ایالات متحده امریکا منتشر شد
ابراز نگرانی کمیسیون ایالات متحده امریکا در امور آزادی مذهبی بین‌المللی به وضعیت آزادی‌های دینی و مذهبی در ایران در گزارش سالانه این کمیسیون خودش را نشان داد.
در گزارش سالانه این کمیسیون، که روز سه‌شنبه ۹اردیبهشت ماه منتشر شده، آمده است که رژیم ایران بیش  از پیش اقلیت‌های مسلمان، به ویژه اهل سنت و دراویش، و همچنین پیروان ادیان و مذاهب دیگر  را هدف قرار داده است.
این کمیسیون در ادامه می‌افزاید؛ حکومت ایران از طریق رسانه‌ها دولتی و شبکه‌های اجتماعی همچنان به نفرت پراکنی علیه اقلیت‌های مذهبی ادامه می‌دهد و در ادامه به وضعیت معترضان به حجاب اجباری پرداخته است.
این گزارش می‌گوید ایران طبق قوانین بین‌المللی آزادی مذهبی، به عنوان کشور مورد نگرانی ویژه قلمداد می‌شود. این گزارش همچنین به پیامدهای فقدان آزادی‌های مذهبی بر زندگی زنان در ایران، از جمله موضوع آزادی انتخاب پوشش و …، پرداخته است.
این گزارش از دولت آمریکا خواسته شده است تا رژیم ایران را برای آزادی تمام زندانیان عقیدتی تحت فشار قرار دهد.
این کمیسیون همچنین به دولت آمریکا پیشنهاد کرده است مقامات و سازمان‌های حکومتی ایران را که مسئول نقض جدی آزادی مذهبی هستند شناسایی کرده و طبق قانون پاسخگویی حقوق‌بشری ماگنیتسکی، دارایی‌های آن‌ها را مسدود و ورود آن‌ها به ایالات متحده را ممنوع کند.

این کمیسیون در گزارش خود اضافه کرده است؛ حکومت ایران از طریق رسانه‌ها دولتی و شبکه‌های اجتماعی همچنان به نفرت پراکنی علیه اقلیت‌های مذهبی ادامه می‌دهد.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران