۱۳۹۹ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

وحشت رژیم ولایت فقیه ایران از فعالیتهای سازمان مجاهدین درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی - الحره



وحشت رژیم ولایت فقیه ایران از فعالیتهای سازمان مجاهدین درفضای مجازی وشبکه های اجتماعی - الحره  

طی ماه گذشته، مقامات رژیم ایران در مناسبتهای مختلف نسبت به جنگ تبلیغاتی که سازمان اپوزیسیون «مجاهدین خلق» ایران از طریق شبکه های اجتماعی وارد آن شده ابراز وحشت کرده اند.
سازمان «مجاهدین خلق» یا «مجاهدین خلق ایران» از زمان رژیم شاه بعنوان یک موجودیت سیاسی مخالف ایرانی حضور داشته و دارای یک پیشینه سیاسی است  که تفکر اسلامی و مارکسیستی را پیوند میدهد و خواستار سرنگونی رژیم کنونی در کشور میباشد. شایان یادآوریست که اغلب رهبران این سازمان در خارج حضور دارند.
 بنا به نوشته روزنام «ایران نیوز ابدیت» که نزدیک به این سازمان میباشد، سردمداران رژیم کنونی ایران نسبت به حمایت مردمی از سخنرانیها و اطلاعیه‌های «مجاهدین خلق» در شبکه‌های اجتماعی و حجم لایکها و افرادی که آنها را به اشتراک میگذارند و فالورهای ایرانی حسابهایشان احساس تهدید میکنند.
این امریست که مقامات بلندپایه نزدیک به رهبر عالی را بر آن داشته که هراس خود را بیان کنند و در مقابل آنچه این سازمان در شبکه‌های اجتماعی علیه آنها منتشر میکند یک جنگ کلامی به راه بیندازند.
عباسعلی مغیثی نماینده رهبر عالی، علی خامنه ای در شهد نهاوند نگرانی خود نسبت به اطلاعیه‌های سازمان مجاهدین در اینترنت را بدون نام بردن از آن ابراز کرد و گفت:‌ سلاحی که ممکن است ایران را نابود کند «اینترنت» است. وی افزود که این سلاح در اختیار اعضای مخالف سیاست ما (منظورش مجاهدین خلق میباشد) قرار گرفته.  
ابراز نگرانی دیگر توسط یوسف طباطبایی نژاد  یکی از روحانیون نزدیک به خامنه‌ای و یکی از خطیبان جمعه استان اصفهان ابراز شد . وی نسبت به قدرت سازمان «مجاهدین خلق» در انتقال اطلاعات به مردم ایران از طریق شبکه‌های اجتماعی که بر روی پیروی مردم از رژیم تاثیر میگذارد هشدارداد.  
به نوشته این روزنامه وی خاطرنشان میکند که  برخی مردم وجه‌ی روحانیون را در اینترنت و شبکه های اجتماعی تخریب کرده و این امر بواسطه برخی کانالها و سایتهای مجاهدین خلق (MEK) انجام میشود. او می افزاید: آنها قصد دارند جنگی ضعیف را راه بیندازند تا  مردم بدبین را در مقابل روحانیو قرار دهند و ما باید علیه این اقدامات کاری انجام دهیم.
این روزنامه مخالف خاطرنشان میکند که نگرانی فوق توسط بسیاری از خطیبان جمعه در ایران که معروف به بلندگوهای رهبر عالی هستند بیان شده است.    
در عرصه رسانه‌ها، خبرگزاری تهران پرس که توسط دولت اداره میشود گزارشی درج نموده و در آن  خطر استفاده زیاد سازمان «مجاهدین خلق» از سایت تلگرام برای ارتباط با هزاران ایرانی و صحبت با آنها در مورد روشهای تظاهرات و اعتراض علیه این رژیم را گوشزد نموده است.
این رسانه دولتی خاطرنشان کرده است که «مجاهدین خلق» کنترل سایت «تلگرام» را در دست دارند و نسبت به شیوه‌هایی که برای جذب مردم ایران استفاده میکنند هشدار داده و نمونه‌هایی از اطلاعیه‌های سازمان که به سرنگونی رژیم کنونی ایران فرامیخواند را نشان داده است.
«مجاهدین خلق» فعالترین جنبش اپوزیسیون ایران قلمداد میشود که در ایران با هدف سرنگونی رژیم شاه توسط برخی روشنفکران و آکادمیسینها بنیانگذاری شد.
اما بعد از سرنگونی رژیم شاه و در پی ایفای نقشی جدی در انقلاب، اختلافها بین این سازمان و رژیم جدید حاکم بر ایران نمایان شد و دو و نیم سال بعد از انقلاب در جنگی شعله ور که تا همین لحظه ادامه دارد به رویاروییهایی خشن بین طرفین انجامید.
رژیم ایران از بسیاری کشورهای خارجی خواستار تحویل دادن اعضای این سارمان شده است. اما همواره دست رد به این درخواستش زده شده. در آخرین مورد حسن روحانی از فرانسه خواستار تحویل دادن برخی اعضای این سازمان شد که به توصیف او «تروریست» میباشند. اما فرانسه این درخواست را قبول نکرد.  




پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran

#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران