۱۳۹۹ فروردین ۱۴, پنجشنبه

ایران آبستن قیام سراسری - زندانیان : پاسخ سهیل عربی زندانی سیاسی به سخنگوی قوه قضائیه آخوندی




ایران آبستن قیام سراسری -  زندانیان  : پاسخ سهیل عربی زندانی سیاسی به سخنگوی قوه قضائیه آخوندی

سخنگوی قوه قضائیه آخوندی در مصاحبه با خبرنگارها مدعی شد به تمام زندانیان مرخصی داده شده مگر عده‌ای قاتل و سارق خطرناک. وی با وقاحت تکرار می‌کرد افرادی که در زندان مانده‌اند یا قاتل هستند و یا سارقان خطرناک.
اما واقعیت دقیقا خلاف ادعای اسماعیلی است‌.
مرخصی ویژه نوروز امسال نیز شامل اختلاس گران و افراد متصل حکومتی شد که با سواستفاده از سمت و پست خود اقدام به راندخواری و اختلاس‌های نجومی کرده بودند.
در ادامه پاسخ سهیل عربی زندانی سیاسی آمده است؛ اتفاقا آنهایی که ماندند عده‌ای کنشگر سیاسی و روزنامه نگار هستند که به دلیل دفاع از حقوق ستمدیدگان و بیان واقعیت‌ها و مبارزه با ظلم، فساد و بی‌عدالتی در زندان هستند.
از آنها که ماندند، جعفر عظیم زاده کارگری که به دلیل دفاع از حقوق زحمت کشان جامعه محکوم به تحمل حبس شده است را که پدر دو فرزند می‌باشد را به شما معرفی می‌کنم.
از آنها که ماندند، محمد حبیبی معلمی که به دلیل فعالیت صنفی با هدف بهبود وضعیت زندگی معلمان سرزمین ما محکوم به تحمل حبس شده است را به شما معرفی می‌کنم.
از آنها که ماندند، گلرخ ایرایی، آرش صادقی و آتنا دائمی را که به دلیل دفاع از حقوق ستمدیدگان و آزادی خواهی حبس را تحمل کرده‌اند را به شما معرفی می کنم .
از سخنگوی قوه قضائیه بخواهید پرونده‌های سهیل عربی، جعفرعظیم زاده، محمدرضا معمارزاده، محمدحبیبی، نرگس محمدی، آتنا دائمی، آرش صادقی ،گلرخ ایرایی، محب بخشی رضایی و صدها زندانی سیاسی دیگر را که به دلیل نوشتن چند مقاله و بیان اعتراض‌های مردم ستمدیده سرزمین خود حبس را تحمل کرده‌اند را در صداوسیمای میلی‌شان به مردم نشان دهند، ببینیم کدامیک از ما قاتل یا سارقیم.
سخنگوی قوه قضائیه به دخترم توضیح دهد اتهام مضحک فعالیت تبلیغی علیه نظام یعنی چه؟
و به او بگوید چرا ۸ نوروز و ۸ سال محروم از حتی یک روز مرخصی در زندان بوده‌ام، به دخترم بگو که فقط به دلیل بیان حقایق و عدالت خواهی ما را از هم جدا کردید.
سهیل عربی نوروز ۱۳۹۹


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran