۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا درایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۱۹ شهر بیش از ۴۳هزار و ۱۰۰نفر است



سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا درایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۱۹ شهر بیش از ۴۳هزار و ۱۰۰نفر است

افزایش بیماران و دو برابر شدن شمار روزانه مبتلایان طی دو هفته
روحانی: در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت بودیم و هیچ‌جا عقب‌نشینی نداشتیم
خانم مریم رجوی: ادعای مسخره رئیس‌جمهور رژیم را هیچکس جدی نمی‌گیرد، او حزب دروغ باز کرده است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳۱اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۱۹شهر ایران به بیش از ۴۳هزار و ۱۰۰نفر رسیده است. شمار قربانیان در تهران به ۷۰۲۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۰۴۵نفر، در خوزستان به ۳۰۵۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۱۵نفر، در کردستان به ۸۰۵نفر، در لرستان ۱۲۳۵نفر و در همدان به ۱۲۴۵نفر رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته ۲۳۴۶نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. به این ترتیب به نسبت دو هفته پیش، آمار مبتلایان تقریباً دو برابر شده است. با این‌حال روحانی امروز گفت: «در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت بودیم و هیچ ‌جا عقب‌نشینی نداشتیم و در جمع پیشرفت خوبی در مسیر مقابله با این ویروس خطرناک داشتیم و تقریباً به مرز مهار بیماری رسیدیم».
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از «افزایش ۵۰درصدی بیماران سرپایی کرونا در اصفهان نسبت به هفته گذشته» خبر داد و گفت: «این زنگ خطری است که اگر حساسیت مردم نسبت به این بیماری کاسته شود با طغیان کرونا در سطح استان اصفهان مواجه خواهیم شد». او افزود «۴۰۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در دو بیمارستان معین اصفهان بستری شده‌اند که از این میان حال ۱۱۳نفر بدحال گزارش‌شده است». (خبرگزاری مهر۳۰اردیبهشت)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: «آمار کرونا در آذربایجان شرقی رو به افزایش است». (ایرنا ۳۰اردیبهشت)
فرماندار مهدی شهر (واقع در استان سمنان) گفت: «روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا به‌شدت نگران‌کننده است. (فارس ۳۰اردیبهشت)
معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: «اردیبهشت ماه اوج و پیک بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان بود ۴۰درصد فوت‌شدگان کرونا در اردیبهشت فوت شده‌اند.. قطعاً آمار مبتلایان به کرونا منطقه نجف آباد خاش در روزهای آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت». (روزنو ۳۱اردیبهشت)
زالی رئیس ستاد کرونا در تهران گفت: «تعداد بیماران جدید بستری در بخش‌های عادی در ۲۴ساعت گذشته ۱۷۲بیمار و تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه ۶۱مورد بوده است.. . آمار، نسبت به روزهای قبل افزایش مختصری نشان می‌دهد و شیب نزولی امروز متوقف شده است». وی افزود: «بسیاری از شهرهایی که وضعیت کم خطر داشتند به‌طور ناگهانی.. . افزایش موج داشتیم.. . در هر شهری ممکن است.. . تمام این شرایطی که ما در خوزستان داریم به‌عنوان سناریوی تلخ تکرار بشود». (همشهری ۳۱اردیبهشت، تلویزیون رژیم ۳۰اردیبهشت)
در همین حال یک روزنامه حکومتی نوشت: «طبقه فرودست بستر اصلی انتقال ویروس و ناقلان سیاری هستند که در همه جا حضور خواهند داشت، چون اگر روزانه کار نکنند از گرسنگی تلف می‌شوند و تفکیک و قرنطینه برای آنها بی‌معنی است و مرگ ناشی از کرونا یا مرگ به‌دلیل گرسنگی برای آنها تفاوتی ندارد». (اقتصاد سرآمد ۳۱اردیبهشت)
یک روزنامه دیگر درباره شرایط اقتصادی پساکرونا خاطرنشان کرد: «بر اساس برآوردهایی که اخیراً اعلام شده، خط فقر در کشور به ازای هر خانواده چهار نفره، به رقم ۹میلیون تومان رسیده است که با در نظر گرفتن حداقل حقوق ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومانی بخش گسترده‌یی از خانوارهای ایرانی، اعم از کارمندان و کارگران، شکافی بالغ بر ۶میلیون تومان بین دریافتی نیروهای شاغل و خط فقر در کشور را نشان می‌دهد». (همدلی ۳۱اردیبهشت)
خانم مریم رجوی گفت: «در حالی‌که زحمتکشان و مردم محروم در زیر بار فقر و ویروس کرونا کمر خم کرده‌اند، آخوند روحانی ادعا می‌کند کشور در این سه ماه قدم به قدم در حال پیشرفت بوده و هیچ جا عقب‌نشینی نداشته است. ادعای مسخره رئیس‌جمهور رژیم را هیچکس جدی نمی‌گیرد، او حزب دروغ باز کرده است».
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰ می ۲۰۲۰)


#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید