۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وخبر




گزیده اخبار 24 ساعته + فیلم وخبر 
سیما لاری؛ در طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ مبتلا به کووید ۱۹ جان باختندسیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت؛ دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید به شمار بیماران مبتلا به کوید۱۹ که از این تعداد یک هزار و ۴۰۶ نفر در مراکز درمانی کشور بستری شده‌ا‌ند. بنا به گفته سیما لاری؛ در طول ۲۴ ساعت گذشته (هفتم تا هشتم تیرماه) ۱۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
سیما لاری؛ در طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ مبتلا به کووید ۱۹ جان باختند
برایان هوک؛ تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه رژیم ایران باید تمدید شودبرایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس بسر می‌برد روز شنبه با وزیر خارجه امارات در ابوظبی دیدار کرد.
برایان هوک؛ تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه رژیم ایران باید تمدید شود
كارگران شهرداری شهر حمیدیه به دلیل اعتراض، بازداشت و اخراج شدندكارگران شهرداری حميديه در روزهای گذشته در ابتداى تيرماه سال جاری به دليل عدم پرداخت ۲۰ ماهه حقوق‌شان و عدم پرداخت عيدی اقدام به اعتراض كردند.
كارگران شهرداری شهر حمیدیه به دلیل اعتراض، بازداشت و اخراج شدند
ایرج حریرچی، در هر ساعت ۳نفر جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست می‌دهنددر حالی که  وضعیت وخیم و بحرانی استان آذربایجان غربی نسبت به شیوع و افرایش بیماری کرونا، ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت را وادار کرده که راهی ارومیه شود،  مسئولان بهداشت استان به وی گزارش دادند که روزانه بیش از ۸۰۰ مورد بستری کرونایی را در تعداد آمارهای خود ثبت می‌کنند و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا نیز تاکنون ۴۰۰ نفر را پشت سر گذاشته است.
ایرج حریرچی، در هر ساعت ۳ نفر جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست می‌دهند
محمد کاکاوند؛ در آستانه این هستیم که بیش از ۵۰ درصد مردم ایران مبتلا شوندمحمد کاکاوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت؛ ۲۰ درصد مردم شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
وی اضافه کرد؛ از نظر شیوع بیماری تقریبا بسیار بد هستیم و برآورد میدانی ما این است که ۲۰ درصد مردم شهرستان مبتلا شده‌اند.
محمد کاکاوند؛ در آستانه این هستیم که بیش از ۵۰ درصد مردم ایران مبتلا شوند
حسن روحانی؛ سال ۹۹ سخت‌ترین سال از نظر اقتصادی برای نظام استحسن روحانی روز یکشنبه ۸تیرماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا نظام سال ۹۹ را با سال ۱۳۶۰ مقایسه کرد و سخت‌ترین سال از نظر اقتصادی برای نظام دانست و با نگرانی گفت سال ۶۰ سخت‌ترین سال برای نظام بود.
اعتراف حسن روحانی به ورشکستگی و بن بست نظام
نامه موسوی خوئینی‌‌ها به خامنه‌ای ؛ اوضاع فعلی کشور غیرقابل دوام استآخوند موسوی خوئینی‌ها دادستان خمینی در زمان قتل‌عام ۶۷ و از مهره‌های باند مغلوب نظام، روز شنبه ۷تیرماه ضمن اعتراف به ‌نامشروع و نامقبول بودن نظام آخوندی، در یک نامه سرگشاده به ‌خامنه‌ای، او را مسئول وضعیت وخیم نظام و خشم در آستانه انفجار اجتماعی دانسته و نسبت به‌آینده نظام ابراز وحشت کرده است.
نامه موسوی خوئینی‌‌ها به خامنه‌ای ؛ اوضاع فعلی کشور غیرقابل دوام است
در انفجار بزرگ شرق تهران منطقه خجیر چی پنهان شد؟
در بامداد جمعه ۶ تیرماه حوالی نیمه شب انفجاری مهیب و در پی آن ظاهر شدن نوری شدید به مدت چند ثانیه در شرق تهران، خواب ساکنان این منطقه را برآشفت و احتمالات بسیاری را درباره علت وقوع آن مطرح کرد.
در انفجار بزرگ شرق تهران منطقه خجیر چی پنهان شد؟
حریرچی؛ بر اثر کرونا در ایران هر ۱۳دقیقه یک نفر فوت، هر ۳۳ثانیه یک نفر مبتلا می‌شودحریرچی، معاون وزارت بهداشت، در یک آمار قطره‌چکانی و لاپوشانی شده گفت؛ هر ۱۳دقیقه یک نفر بر اثر کرونا فوت می‌کند و هر ۳۳ثانیه یک نفر در ایران به کرونا مبتلا می‌شود و تعداد زیادی از شهرستانها در وضعیت قرمز هستند.
حریرچی؛ بر اثر کرونا در ایران هر ۱۳دقیقه یک نفر فوت، هر ۳۳ثانیه یک نفر مبتلا می‌شود

آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران، روز یکشنبه ۸تیر ماه، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۰شهر ایران را بیش از ۶۲هزار و ۱۰۰نفر اعلام کرد.
– شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۶۹۰نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۴۰۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۷۲۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۲۰۳۰نفر، در فارس به ۱۲۸۵نفر، در کردستان به ۱۲۷۰نفر، در کرمانشاه به ۱۵۳۵نفر، در مازنداران به ۲۸۹۵نفر، در هرمزگان به ۵۹۵نفر، در همدان به ۱۳۶۲نفر و در یزد به ۷۹۴نفر رسیده است.


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒