۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

بیانیه کمیته انقلاب اکتبر عراق : انقلاب اکتبر مسالمت آمیز بوده و مسالمت آمیز باقی خواهد ماند



بیانیه کمیته انقلاب اکتبر عراق : انقلاب اکتبر  مسالمت آمیز بوده و مسالمت آمیز باقی خواهد ماند
بسم الله الرحمن الرحیماظهار نظر مطبوعاتیگروهی جنایتکار از شبه نظامیان مورد حمایت رژیم ایران، روز جمعه ۷ تیرماه ۹۹ بیانیه مصوری در فضای مجازی با امضای جعلی باصطلاح فرماندهی جناح نظامی انقلاب اکتبر منتشر کرده و درآن به نیروهای مسلح نسبت به برخورد با انقلابیون اکتبر هشدار داده‌اند.
براساس دعاوی آنها، انقلابیون اکتبر اقدام به  فتح منطقه سبز و غیره خواهند کرد.  این ادعا ازجمله دروغ‌هایی است که مردم پایدار عراق هرگز فریب آنرا نخورده و نخواهند خورد.
کمیته برگزار کننده تظاهرات انقلاب اکتبر این اراجیف ذلیلانه و تلاش‌های بی ارزش آنها برای خراب کردن چهره انقلاب اکتبر را محکوم می‌کند و یادآور می‌شوند که انقلابیون اکتبر تماما ملتزم به مسالمت‌آمیز بودن مطلق، در تمامی فعالیت‌هایشان هستند.
این فعالیت‌ها  از آغاز این قیام بزرگ در اول اکتبر ۲۰۱۹ تا کنون برای همه شناخته شده، هست. از این رو انقلابیون بنابر ادعای آنها  چیزی تحت عنوان جناح نظامی ندارند، انقلابیون بار دیگر روی خط مشی صلح‌جویانه خود تاکید می‌کنند. آنها این خط مشی  وصحت آنرا در فعالیت‌هایشان اثبات کرده‌اند و بر این اساس، این قیام، احترام و حمایت مردم عراق با تمامی اقشار و طبقاتش و نیز احترام گروههای فعال بین‌المللی و سازمان‌های حقوقی و سازمان ملل را بدست آورده است.
شبه نظامیان جنایتکار که وجه ممیزه آنها کشتار و ارعاب  و وحشت آفرینی و آدم ربایی علیه تظاهر کنندگان صلح‌جو و انجام اعمال فجیع است، خواهان بی ثباتی در جامعه هستند و در اهانت به دولت و نهادهای مدنی و نظامی آن و عدم  احترام به قوانین کشور و وفاداری  علنی به رژیم شرور ایران اصرار دارند. بویژه بعد از لو رفتن طرح‌های توطئه آمیز با هدایت ارگان ضد تروریسم  در شب ۲۵/۶/۲۰۲۰ (۵ تیرماه ۹۹)  و رسوایی حضور نظامی رژیم ایران برای شرکت در اجرای آن عملیات.
این گروههای مسخ شده به این شیوه متوسل شدند و با توجیه  واضح رژیم ایران قصد تحریک نیروهای مسلح عراقی و نهادهای امنیتی علیه انقلابیون بی گناه را داشتند. ما به آنها می‌گوئیم این تلاش‌های ناکام و تکراری شما، محکوم به شکست است. تظاهرات مسالمت آمیز ”میلیونی رهایی“  که انقلابیون در بغداد و استان‌های بپاخاسته در تدارک و آماده سازی آن در ابعاد گسترده هستند  بر این رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای فاسد و تمامی نهادهای اجرایی آن و ریاست‌های سه گانه و احزاب فرقه‌گرا و شبه نظامیان آن که مورد حمایت رژیم ایران هستند، پیروز خواهد شد.
شکوه و جاودانگی از آن شهدای انقلاب اکتبر .. بهبودی عاجل برای مجروحین مان و آزادی ناپدید شدگان اجباری از زندان های شبه نظامیان.

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒