۱۳۹۹ تیر ۹, دوشنبه

گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس



گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس 

اعتصاب و تجمع اعتراضی پاک بانان بوشهرپاک بانان بوشهر دوشنبه ۹ تیرماه در اعتراض به ۴ ماه حقوق معوقه و عدم پرداخت عیدی‌شان دست به اعتصاب زدند.
اعتصاب و تجمع اعتراضی پاک بانان بوشهر
ابتلاء کارکنان بانک کشاورزی دلفان و قرض الحسنه گنبد به ویروس کرونابه گزارش دریافتی،۹۰درصد از کارکنان بانک کشاورزی شعبه برخوردار در شهرستان دلفان به ویروس کرونا مبتلا شدند.
شبکه بهداشت و درمان در دلفان اعلام کرد، از روز دوشنبه ۹ تیر تا پایان هفته این بانک تعطیل است و به مشتریانش خدمات بانکی ارائه نخواهد داد.
ابتلاء کارکنان بانک کشاورزی دلفان و قرض الحسنه گنبد به ویروس کرونا
تجمعات اعتراضی اپراتورهای فشار قوی، کارکنان نفت و بازنشستگان مخابراتروز دوشنبه ۹تیرماه تعدادی از اپراتورهای پست‌های فشار قوی استان هرمزگان و همچنین تعدادی از پرسنل و کارمندان شرکت نفت و گاز در تهران و تعدادی دیگری از بازنشستگان مخابرات سراسر کشور در تهران با برپایی تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به وضعیت بلاتکلیفی و پرداخت حقوق و مزایای شغلی خود شدند.
تجمعات اعتراضی اپراتورهای فشار قوی، کارکنان نفت و بازنشستگان مخابرات
بیش از ۳۳۵ تن از پرسنل پرستاری زنجان و فارس به ویروس کرونا مبتلا شدندلیلا هاشمی زاده، مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر از مبتلا شدن بیش از ۲۳۵ پرستار فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان فارس داد.
بیش از ۳۳۵ تن از پرسنل پرستاری زنجان و فارس به ویروس کرونا مبتلا شدند
جان‌باختن سه فعال محیط زیست در اطفای آتش‌ بوزین و مره‌خیلعصر روز یک شنبه ٨تیرماه سه تن از فعالان محیط‌زیست شهرستان پاوه در حین عملیات کنترل و مهار آتش‌سوزی ارتفاعات مرخیل پاوه جانشان را از دست دادند.
جان‌باختن سه فعال محیط زیست در اطفای آتش‌ بوزین و مره‌خیل
خداکرمی، بیش از ۵هزار نفر از همشهریان تهرانی بر اثر کووید۱۹ جان باختندناهید خداکرمی، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفتگو با امتداد خبر داد؛ از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، متاسفانه بیش از ۵هزار نفر از همشهریان تهرانی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید۱۹ از دست داده‌اند.
خداکرمی، بیش از ۵هزار نفر از همشهریان تهرانی بر اثر کووید۱۹ جان باختند
انقلاب اکتبر مسالمت آمیز بوده و مسالمت آمیز باقی خواهد ماندگروهی جنایتکار از شبه نظامیان مورد حمایت رژیم ایران، روز جمعه ۷ تیرماه ۹۹ بیانیه مصوری در فضای مجازی با امضای جعلی باصطلاح فرماندهی جناح نظامی انقلاب اکتبر منتشر کرده و درآن به نیروهای مسلح نسبت به برخورد با انقلابیون اکتبر هشدار داده‌اند.
انقلاب اکتبر مسالمت آمیز بوده و مسالمت آمیز باقی خواهد ماند
زالی، آمار در تهران به یک شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر استدکتر علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت و گو با تلویزیون شبکه پنج گفت؛ آمار در تهران به یک شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر است، ما در ۲۴ ساعته گذشته تعداد بیماران جدیدمان در طول سه هفته اخیر به ‌صورت استثنایی افزایش پیدا کرده است.
زالی، آمار در تهران به یک شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر است
آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران، روز دوشنبه ۹تیرماه آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۱ شهر ایران را بیش از ۶۲هزار و ۶۰۰نفر اعلام کرد.
– شمار قربانیان در البرز به ۱۹۹۰نفر، در بوشهر به ۵۸۵نفر، در خراسان جنوبی به ۱۷۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۷۹۰نفر، در خوزستان به ۴۷۸۵نفر، زنجان به ۵۵۹نفر، در قزوین به ۵۴۰نفر، در کرمان به ۷۸۰نفر، در گیلان به ۳۱۸۰نفر، در لرستان به ۲۲۹۵نفر، در همدان به ۱۴۱۵نفر رسیده است.

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒