۱۳۹۹ تیر ۹, دوشنبه

آخوند ذوالنوری از نماینده های مجلس انقباضی خامنه ای : یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در قوه قضائیه است



آخوند ذوالنوری از نماینده های مجلس انقباضی خامنه ای : یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در قوه قضائیه است
آخوند مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرگزاری حکومتی آنا ۹تیرماه در خصوص قتل قاضی منصوری گفت؛ ابعاد پرونده قتل قاضی منصوری هنوز مبهم بوده و گمانه‌های زیادی در این خصوص مطرح است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود؛ یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در کشور برای حذف فردی است که ممکن بوده حاوی اطلاعاتی باشد.
مجتبی ذوالنوری با مثبت ارزیابی کردن عملکرد قوه قضائیه در ماه‌های اخیر، اظهار داشت؛ قوه قضائیه و شخص رئیس قوه خوشبختانه رویکرد بسیار خوبی درخصوص پاکسازی از درون داشته‌اند.
وی در ادامه افزود: «یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در قوه قضاییه برای حذف فردی که ممکن است حاوی مطالبی باشد».
لازم به توضیح است که ساعتی پس از کشته شدن آخوند جنایتکار غلامرضا منصوری در بعدازظهر ۳۰خردادماه ۱۳۹۹، سپاه پاسداران سریعاً به‌نقل از یک «کارشناس مسایل بین‌الملل» اعلام کرد؛ «اگر واقعاً ماجرای قتلی در میان باشد، باید سرنخ ماجرا را در میان ضدانقلاب و (مجاهدین) که از قاضی منصوری زخم‌خورده بودند جستجو کرد».
یادآوری اینکه؛ جسد غلامرضا منصوری، بازپرس و قاضی سابق دیوان عالی کشور جمعه سی‌ام خردادماه در هتلی در بخارست رومانی پیدا شد که ۱۰ روز در آن اقامت داشت.
گفته می‌شود، گویا قاضی منصوری در هتل دوک بخارست بوده و جسدش بیرون این هتل درحالیکه از پنجره سقوط کرده پیدا شده است.
هتل دوک بخارست، یک هتل ۳ ستاره در مرکز بخارست (منطقه بوکورتی) با هزینه اقامت شبی حدودا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و فاصله‌اش تا سفارت ایران حدود ۴دقیقه است.
در جریان محاکمه اکبر طبری، متهمان و شاهدان ادعا کرده‌اند که منصوری نقطه ارتباط میان اکبر طبری و متهم ردیف دوم یعنی حسن نجفی، میلیاردر مشهور در حوزه پتروشیمی و ساخت‌وساز است، یک پروژه بزرگ ویلاسازی در لواسان داشت که جنجال‌ساز شده است، در دادگاه حضور ندارد و مشخص نیست کجاست وگفته شده بود که منصوری ۵۰۰ هزار یورو رشوه از وی گرفته است.

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒