۱۳۹۹ تیر ۱۸, چهارشنبه

گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته +فیلم وعکس



گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته +فیلم وعکس 
فضای متشنج و ملتهب در شهر گچسارانروز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه، نظام آخوندی با گسیل دادن نیروهای امنیتی و سرکوبگر خود به شهر گچساران و روستاهای حومه، سعی در کنترل اوضاع نابسامان و ملتهب مردم این شهر را دارد و به منظور ایجاد رعب و وحشت، سپاه سرکوبگر را با خودروهای سیاه ضد شورش، به این شهر اعزام کرده است، و فضای متشنج و ملتهب در شهر گچساران ایجاد شده است.
بحران شیوع کرونا و تشکیل جلسه اضطراری در تهرانبه گزارش خبرگزاری دولتی ایسنا چهارشنبه ۱۸تیرماه، علیرضا زالی، رئیس ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی کرونای تهران گفت؛ در روزهای اخیر در تهران در وضعیت هشدار بوده‌ایم و وضعیت بسیار شکننده‌ای در این شهر حاکم است، آمار مبتلایان، فوتی‌ها و افراد نیازمند بستری طی ۱۰روز گذشته به‌صورت صعودی رو به افزایش بوده است.
بحران شیوع کرونا و تشکیل جلسه اضطراری در تهران
اصفهان در وضعیت قرمز کرونا و تاسیس بخش جدید ICU در اردبیلاصفهان در آستانه وضعیت قرمز کرونا با بستری شدن ۱۳۴ بیمار جدید و علائم کرونا در مراکز درمانی رکورد بیشترین بیمار بستری در شبانه روز در کشور را شکسته است.
اصفهان در وضعیت قرمز کرونا و تاسیس بخش جدید ICU در اردبیل
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده رانت‌خواری و فساد رد شداعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس آخوندی، در جلسه صبح روز چهارشنبه در مجلس رد شد.
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده رانت‌خواری و فساد رد شد
ترامپ خروج رسمی آمریکا از سازمان جهانی بهداشت را به اطلاع کنگره رساندپس از انتقادات پرزیدنت دونالد ترامپ‌ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به عملکرد سازمان بهداشت جهانی در جریان جهانگیر شدن ویروس کرونا، ایالات متحده روز سه شنبه ۱۷ تیرماه به طور رسمی اعلام کرد که از این سازمان خارج  می‌شود.
ترامپ خروج رسمی آمریکا از سازمان جهانی بهداشت را به اطلاع کنگره رساند
پرداخت ۸۷۹ میلیون دلار غرامت از سوی ایران به بازماندگان برج‌های خُبَردادگاهی در واشنگتن دی سی آمریکا بهرژيم ایران دستور داد مبلغ ۸۷۹ میلیون دلار به بازماندگان بمبگذاری برج‌های خُبَر عربستان سعودی بپردازد.
پرداخت ۸۷۹ میلیون دلار غرامت از سوی ایران به بازماندگان برج‌های خُبَر
درمان کرونا در ایران رایگان نیست؛ شهروندان تنگدست قربانیان اصلی کووید۱۹هزینه تست کامل کرونا شامل آزمایش و سی‌تی‌اسکن، در ایران یک میلیون تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
همچنین هزینه درمان بیماران مبتلا به کرونا را از حداقل ۵ میلیون تومان در بیمارستان‌های دولتی تا ۱۵۰ میلیون تومان در بیمارستان‌های خصوصی است.
درمان کرونا در ایران رایگان نیست؛ شهروندان تنگدست قربانیان اصلی کووید۱۹
سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهرانسخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد؛ یک دکل مخابراتی متعلق به یکی از شرکت‌های مخابراتی که به گفته متولیان هنوز در ردیف قرار نگرفته و فقط نصب شده بوده است، به دلایل نامشخصی سقوط کرده و از محوطه‌ای که در آن قرار داشت خارج شده بود.
سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهران
گزیده اخبار چهارشنبه۱۸تیرماه ۹۹
آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۸تیرماه اعلام کرد،آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۴۲شهر ایران بیش از ۶۷هزار و ۶۰۰نفر است.
– شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۹۷۰نفر، در تهران به ۱۷۰۵۰نفر، در خراسان رضوی به ۴۸۹۰نفر، در زنجان به ۶۵۰نفر، در قم به ۴۰۵۰نفر، در کرمانشاه به ۱۷۳۵نفر، در لرستان به ۲۴۷۰نفر و در همدان به ۱۵۷۵نفر رسیده است.

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕