۱۳۹۹ تیر ۱۹, پنجشنبه

قیام وشورش - در وحشت از قیام بسیج سپاه پاسداران خامنه ای مسئول حفاظت و دفاع از وزارتخانه‌ها و ادارات شد




قیام وشورش - در وحشت از قیام بسیج سپاه پاسداران خامنه ای مسئول حفاظت و دفاع از وزارتخانه‌ها و ادارات شد
حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه ویژه پایتخت، روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه از تصمیم شورای عالی امنیت ملی نظام آخوندی برای تعیین بسیج به عنوان مسئول حفاظت و دفاع از وزارتخانه‌ها و ادارات خبر داد.
پاسدارحمیدرضا قریشی گفت که ما در بسیج وزارتخانه‌ها از شورای عالی امنیت ملی نظام مصوبه‌ای داریم که بر اساس آن، عهده دار دفاع از مقر در همه وزارتخانه و ادارات هستیم.
نیروی سرکوبگر بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات زیرمجموعه سپاه ضدمحمد رسول الله  تهران بزرگ است و این بسیج برای ساماندهی فعالیت‌هایی است که در وزارتخانه‌ها و ادارات بر عهده سپاه و بسیج گذاشته شده است.
فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه ویژه پایتخت گفت که این مصوبه شورای امنیت عالی در مهر ماه ۹۸ صادر شده است اما به جزئیات این مصوبه و دلایل صدور آن اشاره نکرد.
او گفت که در تهران بزرگ، چون ساختمان وزارتخانه‌ها در محیط سرزمینی سپاه محمد رسول الله، سپاه ویژه پایتخت، است، بسیج وزارتخانه‌های تهران بزرگ عهده دار تامین امنیت و دفاع از «مقر» و تامین گروه های واکنش سریع برای مقابله با مخاطرات و حوادث غیرمترقبه در وزارتخانه‌ها و ادارات شده است.
پاسدارقریشی اشاره کرد که ماموریت مشابه‌ی به بسیج در استان‌های مختلف نیز واگذار شده است و گفت که هرچند ما در حوزه سرزمینی سپاه تهران بزرگ قرار داریم، اما چون هر فعالیتی که بسیج وزارتخانه‌ها انجام می‌دهد، الگویی برای سایر ادارات کشور می شود و فعالیت‌های ما جنبه ملی پیدا می‌کند.
این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که وزیر بهداشت آخوند روحانی با اشاره به وضعیت جامعه انفجاری گفته است؛ «گزارشهای امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به سمت طغیان می‌روند. جدی است. رئیس جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند».
🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕