۱۳۹۹ شهریور ۱۰, دوشنبه

❤️🌳افسر فرانسوی ناتو به اتهام «جاسوسی برای روسیه» بازداشت شد❤️🌳

 فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه

                                         فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه
❤️🌳افسر فرانسوی ناتو به اتهام «جاسوسی برای روسیه» بازداشت شد❤️🌳
فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه می‌گوید، دستگاه قضایی این کشور تحقیقاتی را در مورد یک افسر بلندپایه آغاز کرده است. این افسر فرانسوی به "انتقال اطلاعات حساس امنیتی" به روسیه متهم است.
دستگاه قضایی فرانسه تحقیقاتی را علیه یک افسر ارشد ارتش این کشور آغاز کرده است. موضوع پرونده "جاسوسی" برای روسیه است. رسانه‌های فرانسه روز یکشنبه نهم شهریور (۳۰ اوت) به نقل از فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه گزارش کردند: «آن‌چه من می‌توانم تأیید کنم این است که یک افسر بلندمرتبه به دلیل نقض مسائل امنیتی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است.»
رادیو "اروپا یک" این افسر بلندپایه را سرهنگ‌دوم معرفی کرده و می‌گوید که او در پایگاه ناتو در ایتالیا مشغول فعالیت بوده است. بر این اساس، متهم ظاهرا اسناد حساس را به دستگاه اطلاعاتی روسیه داده است. به همین دلیل نیز اخیرا علیه او به اتهام "خیانت به وطن" اعلام جرم شده است.
بر اساس این گزارش،‌ این مرد در پایان تعطیلات خود در فرانسه بازداشت شد. پارلی تأکید کرد که او توسط مأموران امنیتی فرانسه بازداشت شده است.
وزیر دفاع فرانسه یادآور شد: «ما همه اقدامات لازم حفاظتی لازم را انجام دادیم و الان باید دستگاه قضایی با رعایت اصول محرمانگی به این پرونده رسیدگی کند.»
منبع:دویچه‌وله

❤️🌳🍒#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور❤️🌳🍒
❤️🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی#انحلال_سپاه_پاسداران
❤️🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی❤️🌳💧
❤️🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange❤️🌳💧
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧