۱۳۹۹ آذر ۸, شنبه

💜💜💜چرا محاکمه اسدالله اسدی برای خامنه‌ای کشنده است؟ 💜💜💜

 



💜💜💜چرا محاکمه اسدالله اسدی برای خامنه‌ای کشنده است؟ 💜💜💜

چرا محاکمه اسدالله اسدی برای خامنه‌ای کشنده است؟ در آستانه محاکمه اسدالله اسدی در بلژیک خامنه‌ای به زمین و زمان چنگ زد تا این محاکمه از سرگرفته نشود. اما تمام تلاش‌هایش بی ثمربود و امروز جمعه ۷آذرماه ۹۹ محاکمه اسدی و همدستانش شروع شد. جهان در انتظار چیزی است که رسانه‌ها آن را یک تحول مهم و استثنایی می‌نامند.

ابزارهای خامنه‌ای برای فرار از دام

برای اولین بار است که یک دیپلمات شاغل به اتهام تروریسم در برابر دادگاه قرار می‌گیرد.آن هم با دلایل و شواهد متقن و اسنادی که جای اما و اگر باقی نمی‌گذارد.

هم‌چنین برای اولین بار است که نظام خامنه‌ای به تله افتاده و هیچ راه گریزی هم ندارد.

برای اولین بار است که خامنه‌ای به‌رغم استفاده از تمامی برگ‌هایش نتوانست از محاکمه دیپلمات تروریستش جلوگیری کند و دادگاه را تحت تاثیر قرار دهد. برگ‌هایی که تا پیش از این و در سالیان گذشته بارها با استفاده از آنها توانسته بود عوامل خود را از تله خارج و عدالت را قربانی نماید.

ابزارهایی که خامنه‌ای برای از تله خارج کردن تروریست‌هایش استفاده می کند عبارتند از:
– وعده‌های پول و تجارت و بازار کالا
– فشارهای دیپلماتیک در بستر مماشات
– تهدیدهای تروریستی
– استفاده از برگ گروگانگیری

تهدید دادگاه

خامنه‌ای عادت کرده بود که با کمی هزینه از دام چنین تله‌هایی بگریزد. اما طی دو سال و نیمی که از دستگیری اسدالله اسدی می‌گذرد، همه این برگ‌ها را به کار گرفت اما این بار شکست‌خورده و به هدفش نرسیده است.

آنها دادگاه را تهدیدکردند که اگر اسدی محاکمه شود،گروه‌های مسلح در همه نقاط جهان انتقام خواهندگرفت. این افشاگری، برای حکومت رسوایی بزرگی پیش از محاکمه به‌وجود آورد. انها می‌توانستند حدس بزنند که این‌چنین پیام تهدید فرستادن می‌تواند رسوایی آور باشد. اما به آن تن دادند. چرا؟ زیرا ممانعت از محاکمه اسدالله اسدی آن‌قدر برایشان حیاتی است که چنین ریسکی را پذیرفتنی می‌کند.

گروگان‌گیری

آن‌چنان که وکیل شاکیان خصوصی در آستانه تشکیل دادگاه به خبرنگاران گفت، سردمداران حکومت ایران در روزهای اخیر عملاً برگ گروگانگیری را نیز بازی کردند. به این ترتیب که احمد رضا جلالی را که تابعیت سوئدی دارد و استاد دانشگاه سوئد است در آستانه دادگاه به سلول انفرادی منتقل کرده و این پیام را از طریق تماس تلفنی خود او به خانواده‌اش رساندند که قرار است به‌زودی اعدام شود. اما این تلاش هم هیچ تاثیری بر دادگاه نگذاشت.

حالا اولین پرسش این است که چرا برخلاف روال گذشته همه تلاش حکومت ایران  فرار از عدالت شکست‌خورده است؟

دلایل شکست خامنه‌ای

پاسخ را باید در چند پارامتر جستجو کرد؛
یک. نبرد بی‌امان مقاومت ایران با گام‌های محکم و استوار در همه جوانب.
دو. حضور شاکیان خصوصی از میان شخصیت‌های برجسته سیاسی که قرار بود هدف بمب‌گذاری اسدالله اسدی قرار گیرند. این محاکمه از این نظر هم منحصر به‌فرد است
سه. وجود اسناد و مدارک تردید ناپذیر و تکان دهنده

دومین سوال این است که چه ضرورتی داشت که مقامات ایران یک دیپلمات ارشد را برای بمب گذاریب بفرستند؟!

جواب این است که آن انفجار اجتماعی که در آبان۹۸ صورت گرفت از پیش برای خامنه‌ای و سردمداران نظامش آشکار بود. بر اساس اصل حفظ نظام از اوجب واجبات است تنها راه را در این می‌دید که به هر قیمت ضربه‌ای بزرگ و کمرشکن به مجاهدین و مقاومت ایران وارد بیاورد. و البته بهای سنگین آن را مجبور شد بپردازد.

چرا می‌گوییم تبعات این دادگاه برای خامنه‌ای سنگین است؟

سؤال سوم این است آیا مقامات ایران می‌توانند از عواقب این محاکمه بگریزند؟ آیا می‌توانند پیامدهای آن را تنها در کادر سیاسی و محکومیت‌های لفظی خلاصه کنند؟ پاسخ این است که به چند دلیل جواب منفی است.

اولا همان نبردی که تمامی برگ‌های رژیم را با شکست مواجه کرد ادامه و جریان دارد.
دوما حاصل همان نبرد در ۴دهه گذشته ورق خوردن صفحه مماشات و تغییر تعادل‌قوا میان مردم و مقاومت ایران با تهران است.
سوم پیام جامعه‌ی ایران پس از قیام آبان۹۸ به جهان این است که مماشات با تروریسم حاکمیت آخوندی از نظر مردم ایران پذیرفته نیست. چنین مماشاتی در حافظه ملت ایران ثبت خواهد شد و در آینده مردم ایران بر اساس آن قضاوت خواهند کرد.

 🌹 شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی 🌳🍒

 🌳#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی 🌹🌹

🌹🌹#ایرج_مصداقی_اسقاطی # مزدور _نفوذی_مصداقی🌳🌹

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧نبع:رادیو زمانه#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #شهادت_ميدهم #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید