۱۳۹۹ آذر ۸, شنبه

💜💜💜ایران - آیا ایران آبستن قیامی جدید است - سراسیمگی از قیام قم یا قیام ایران؟!.💜💜💜

 


💜💜💜ایران - آیا ایران آبستن قیامی جدید است - سراسیمگی از قیام قم یا قیام ایران؟!.💜💜💜



سراسیمگی از قیام قم یا قیام ایران؟!. بسیجی‌ها و طلبه‌های بسیجی قم و مجمعی از شغالان در قم فعالیتی را آغاز کرده بودند تحت عنوان قیام قم. پوستری در قم توزیع کرده بودند و در فضای مجازی هم تبلیغ کرده بودند تحت عنوان: «قیام قم مطالبه استیضاح رئیس جمهور». بسیجی‌ها و باندی که این حرکت را در قم هدایت می‌کند، اصلا درد خامنه‌ای را نمی‌فهمند. یعنی توان فهم برای بسیجی یک مرز سرخ است.

او به هزار زبان تازه نمایندگان همین باند در مجلس را خاموش کرد که این قدر استیضاح استیضاح نکنید! تا من بدانم دارم چه کار می‌کنم. هنوز اون ابله‌ها خاموش نشده این‌ها این برنامه را علم کردند. پیاده‌روی از مسجد جمکران تا حضرت معصومه با خواست استیضاح رئیس جمهور. این سهم عقل بسیجی بود. یعنی نهایت پیچیدگی که یک بسیجی می‌توانست در شرایط پیچیده ولی‌فقیه به خرج دهد همین بود. اسم راهپیمایی یا تظاهرات را گذاشته بودند پیاده‌روی! تا سر عظمی‌شان کلاه بگذارند!

واکنش باند دولت

اما جالبترین بخش برنامه این نبود. محیرالعقول‌ترین بخش آن واکنش شتاب زده و ترس‌آلود باند مقابل و جناح دولت بود.

خبرگزاری رسمی ایرنا روز ۶آذر در گزارشی با عنوان «اردوکشی تندروها علیه منافع و امنیت (نظام)» نوشت: «چند روزی است پوستری تبلیغاتی در فضای مجازی و بعضی مکان‌های شهری انتشار یافته با عنوان «قیام قم؛ مطالبه استیضاح رئیس‌جمهور»، فراخوانی برای تجمع و راهپیمایی. گروهی است که سال‌ها پیش نیز خود را دلواپسان نامیده بودند و علیه برجام هجمه‌هایی را دنبال کردند.

(در پوستر) دلواپسان موضوعی مطرح شده که هنوز مدت زمان زیادی از توصیه‌های خامنه‌ای درباره آن نمی‌گذرد.


ترس از قیام عمومی عنصر مشترک نگرانی

ریشه‌های (این جریان) را می‌توان در بخش‌هایی از نهادها و هم‌چنین جریان‌هایی هم‌چون جبهه پایداری که از حامیان احمدی‌نژاد بوده‌اند دنبال کرد…هنوز مجلس یازدهم کار خود را آغاز نکرده بود که زمزمه‌های استیضاح روحانی در تریبون‌های مختلف این جریان‌ها به گوش می‌رسید. .

با این حال، دم خروس این جریان‌های مدعی ولایت‌مداری حالا دوباره بیرون زده است. همان راه خود را این بار نه از رهگذر راهروهای مجلس، بلکه از مسیر اردوکشی خیابانی دنبال می‌کنند.

سال ۱۳۹۶ نیز چنین الگویی بر محور مخالفت با دولت در یکی دیگر از شهرهای مذهبی کشور یعنی مشهد در دستور کار قرار گرفت. تجمع اعتراضی آن سال از سوی همان جریان‌های مدعی ولایت‌مداری در حالی برگزار شد که جرقه آتشی پر هزینه را در کشور برافروخت. آتشی که دیگر خود اصول‌گرایان و بانیان نخست شکل‌گیری آن، از پرچم‌داری‌اش کنار گذشته شده‌اند و شعارها هر دو جناح را هدف قرار داد…».

سنجه قیام در جامعه

ایلنا نیز سراسیمه وحشت‌اش را از شکل‌گیری این راهپیمایی این گونه اعلام کرد: «فراخوان اخیر مخالفان دولت با عنوان حمایت از استیضاح رئیس‌جمهور که در روزهای اخیر در فضای مجازی و برای برپایی تجمع و پیاده‌روی به سمت مسجد جمکران منتشر شده است، نه مجوز قانونی داشته و نه مجوزی برای آن درخواست شده است. از همین رو مسئولان این استان تدابیر لازم برای مقابله با این بی‌قانونی احتمالی را اتخاذ خواهند کرد».

پر واضح است که این دستپاچگی و سراسیمگی باند مغلوب از راهپیمایی چند بسیجی رها شده از قید عقل و خرد! نبود، بلکه آن چیزی که آنها را وحشت زده کرده بود، الگوهایی مثل قیام دی ۹۶ و آبان ۹۸ بود. بسیجی اتو کشیده این باند این را خوب فهم کرده است که کشاندن عنصر اجتماعی به خیابان همان و از دست رفتن کنترل اوضاع همان. از این رو این قدر سراسیمه شدند که مبادا ۴بسیجی دلواپس جرقه یک حرکت اجتماعی غیر قابل کنترل را بزنند. این محک و سنجه تب انقلاب و قیام درجامعه است. این آینه تمام قدی از اوضاع یک جامعه آماده قیام است.


 🌹 شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی 🌳🍒

 🌳#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی 🌹🌹

🌹🌹#ایرج_مصداقی_اسقاطی # مزدور _نفوذی_مصداقی🌳🌹

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧نبع:رادیو زمانه#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #شهادت_ميدهم #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید