۱۴۰۲ اسفند ۲, چهارشنبه

خامنه ای و چمباتمه دم در دکان ورشکسته انتخابات! - چرا سوزن خامنه ای روی انتخابات گیر کرده است؟


خامنه ای و چمباتمه دم در دکان ورشکسته انتخابات! - چرا سوزن خامنه ای روی انتخابات گیر کرده است؟ - خامنه ای روز یکشنبه ۲۹ بهمن با جمعی از مزدوران خود تحت عنوان مردم آذربایجان در مورد انتخابات پیش رو صحبت کرد. خامنه ای در این مورد گفت: باید در انتخابات همه شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند ترمیم کنند بایستی به انتخابات رو کنند. راه درست انتخابات است.

در ادامه سخنانش خامنه ای تلاش کرد با تطهیر شورای نگهبان دست آموزش برای انتخابات بازارگرمی کند. خامنه ای گفت: مردم باید دنبال انتخاب اصلح باشند. البته در درجه اول حضور مردم است. در درجه بعد انتخاب اصلح است. انتخاب اصلح یعنی اون کسانی که مطرح میشن چون از زیر نگاه شورای نگهبان گذاشتن همشون صالح‌اند! منتهی بین اونا صالح‌تر رو باید انتخاب کرد!

او همچنین در قسمت دیگری از صحبت هایش تلاش کرد شکاف‌های درونی باندهای قدرت را هم آورد و گفت:

«اون کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و اهانت به دیگران اجتناب بکنند. از سیاه‌نمایی اجتناب کنند. این جور نباشه که بعضی برای این‌که توجه مردم رو به خودشون جلب کنن سیاه‌نمایی کنند سیاه‌نمایی غلطه و خلاف واقعه و دروغه…»

هراس خامنه ای از انتخابات

او ادامه داد:

« با اتحاد با ید واحده بودن مبارزه کردیم با ید واحده بودن پیروز شدیم. با ید واحده بودن تا حالا ادامه دادیم. باید بعد از این هم با ید واحد بودن حرکت کنیم. اختلافات سلیقه‌یی و سیاسی و این حرفها نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیری بگذارد.»

برای فهم حرفهای خامنه ای و موقعیتی که در آن گرفتار است باید به چند نکته توجه کرد:

۱.خامنه ای در بن‌بست مرگباری گرفتار است. جنگ افروزی او در منطقه اکنون گریبانگیر خود او شده است. از همین روز خامنه ای پرهیز دارد که در مورد جنگ و بحران منطقه حرف بزند!

۲.گیر کردن سوزن گرامافون خامنه ای روی انتخابات از آن روست که تنها دستاویزی که اکنون برای حفظ نیروهایش دارد همین است. خامنه ای بعد از تصفیه باندهای موسوم به اصلاح طلبان اکنون در اردوگاه خود هم دچار تشتت است. از همین رو تلاش دارد با دمیدن در موضوع انتخابات به پاسداران و نیروهای وارفته نیرو و امید بدهد.

۳. خامنه ای در عین حال نگران است. نگران نظیر آن چه که چند روز قبل با تسخیر سایت‌های مجلس رخ داد و یک ضربه استراتژیک امنیتی و سیاسی در آستانه انتخابات دریافت کرد.

۴. خامنه ای نگران تشتت و درگیری درون باندهای  خودی هم هست. اختلافات و شکافهایی که بیش از گذشته بیانگر فساد همه جانبه درون حکومت و جنگ منافع هولناک درون رژیم است.

۵. بنابراین خامنه ای از امروز تا ۱۱ اسفند اگر هر روز هم در شیپور انتخابات بدمد بازهم نیازهای عقب افتاده او را درمان نمی سازد. از این رو سرنوشت خلیفه ارتجاع مثل همه دیکتاتورهای دیگر تاریخ در آستانه سرنگونی بسیار رقت انگیز است. اما عجبا که از طوفان خشمی که در راه است بی خبر است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7