۱۴۰۳ تیر ۱۰, یکشنبه

سایت عربی : تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین همزمان با کنفرانس پاریس با حضور مریم رجوی


             سایت عربی : تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین همزمان با کنفرانس پاریس با حضور مریم رجوی 

ده ها هزار ایرانی روز شنبه 29 ژوئن در بیبل پلاتز برلین گرد هم آمدند تا مستقیماً به کنفرانسی در پاریس ملحق شوند که در آن میهمانان برجسته به سخنرانان در برلین پیوستند تا حمایت خود را از آزادی در ایران اعلام کنند.همزمان در پاریس کنفرانسی با حضور مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران و تعداد زیادی از سیاستمداران سرشناس بین‌المللی از جمله مایک پنس، استفان هارپر، مایک پمپئو، لیز تراس و جان بولتون، و همچنین یک هیئت دو حزبی از ایالات متحده و هیئت‌هایی از پارلمان اروپا برگزار شد.

خانم مریم رجوی از طریق ارتباط ویدئوئی با این تظاهرات، مردم ایران و مبارزات زنان ایران برای آزادی را ستود و تاکید کرد، « تظاهرات عظیم امروز شما در برلین، امتداد پیروزی مردم ایران در تحریم انتخابات خامنه‌ای است. »

وی افزود «این انتخابات قلابی، برآیند بن‌بست و شکست‌های بزرگی است که دامنگیر رژیم می‌باشد چرا که مردم ایران بارها به روشن‌ترین صورت اعلام کرده‌اند: رأی ما سرنگونی است و در این رژیم جایی برای انتخاب نیست؛ و زمان انقلاب است!»

خانم رجوی با اشاره به زنجیره‌ای از قیام‌ها از دی ماه سال 96 با عبور از سلسله قیام‌های سال 97 و آبان 98 و شهریور 1401 تا امروز ادامه یافته است « نسل شورش و انقلاب» را ستود و تاکید کرد، «ما عملکرد این نسل و اعتلا و ارتقای آن را هر روز در جانبازی‌ها و پاکبازی‌های کانون‌های شورشی در سراسر میهن اشغال‌شده می‌بینیم.»

خانم رجوی به دموکراسی‌های غربی نسبت به مشی مماشات با رژیم ایران هشدار داد و گفت « این سیاست شما، مشوق رژیم در تروریسم وگروگانگیری و اعدام و سرکوب است. ....

مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا دومین سخنرانی بود که از پاریس مستقیما به این گردهمایی پیوست. او به وضوح در مورد انتخابات روز گذشته در ایران گفت، رئیس جمهور جدید، بیش از هر زمان دیگر، رژیمی ضعیف‌تر و بی‌ثبات‌تر را به ارث برده که بیشترین احتمال فروپاشی را دارد.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7