۱۴۰۳ تیر ۲۸, پنجشنبه

کنوانسیون جمهوریخواهان - سخنرانی جی دی ونس - پذیرش نامزدی برای معاونت ریاست جمهوری: جنگیدن برای آمریکا. حتی در خطرناک ترین لحظه


کنوانسیون جمهوریخواهان - سخنرانی جی دی ونس - پذیرش نامزدی برای معاونت ریاست جمهوری: جنگیدن برای آمریکا. حتی در خطرناک ترین لحظه 

اما همانطور که امشب همدیگر را می بینیم، نمی توانیم فراموش کنیم که این شب می توانست بسیار متفاوت باشد. این روز می توانست به جای روز جشن، روز درد دل و ماتم باشد. در 8 سال گذشته، رئیس جمهور ترامپ همه چیز خود را برای مبارزه برای مردم کشورمان داده است. او به سیاست نیاز نداشت، اما کشور به او نیاز داشت. قبل از نامزدی برای ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین تاجران جهان بود. او هر آنچه را که هر کسی می توانست در زندگی بخواهد داشت. و با این حال، او به جای انتخاب راه آسان، تحمل سوء استفاده، تهمت و آزار و اذیت را برگزید و این کار را انجام داد زیرا این کشور را دوست دارد.

من از همه آمریکایی ها می خواهم که بروند و ویدیوی یک قاتل بالقوه را که با فاصله بسیار ناچیز میتوانست جان وی را بگیرد، تماشا کنند. دروغ هایی را که درباره دونالد ترامپ به شما گفته اند در نظر بگیرید و سپس به عکسی که او با مشتی در هوا و سربلند ببینید، وقتی دونالد ترامپ در آن صحنه پنسیلوانیا روی پاهایش بلند شد، تمام آمریکا در کنار او ایستادند.

و از ما خواسته که برای کشورمان چه کار کنیم؟ جنگیدن، جنگیدن برای آمریکا. حتی در خطرناک ترین لحظه او، ما در ذهن او بودیم. غریزه او این بود که ما، برای کشورمان، ما را به چیزی بالاتر، به چیزی بزرگتر دعوت کند، تا بار دیگر شهروندانی باشیم که بپرسند کشورمان از ما چه نیازی دارد. حالا در نظر بگیرید که آنها چه گفتند. گفتند او ظالم است. گفتند باید به هر قیمتی جلوی او گرفته شود.

اما او چگونه پاسخ داد؟ او خواستار اتحاد ملی شد، درست پس از اینکه یک قاتل نزدیک بود جان او را بگیرد فراخوان برای آرامش ملی داد. او قربانیان این حمله وحشتناک را به یاد آورد، به ویژه کوری کامپریتور شجاع، که جان خود را برای محافظت از خانواده اش فدا کرد. خدا بیامرزدش.

سپس رئیس جمهور ترامپ به میلواکی پرواز کرد و به کار خود بازگشت. حالا این مردی است که طی چند سال گذشته شخصاً با او آشنا شدم. او سرسخت است ، اما به فکر مردم است. او می تواند یک لحظه در برابر یک قاتل سرکشی کند و لحظه ای دیگر خواهان شفای ملی باشد.

او یک پدر و پدربزرگ محبوب و البته یک رهبر تجاری است که تنها یک بار در یک نسل آمد. است. او مردی است که دشمنان آمریکا از او می ترسند،

اکنون می خواهم به دعوت او برای اتحاد پاسخ دهم. ما یک چادر بزرگ در این حزب در همه چیز از امنیت ملی گرفته تا سیاست اقتصادی داریم. اما پیام من به شما، هموطنان جمهوریخواه من، این است که ما این کشور را دوست داریم و برای پیروزی متحد هستیم.

حالا فکر می‌کنم اختلافات ما در واقع ما را قوی‌تر می‌کند. این چیزی است که من در دوران حضورم در سنای ایالات متحده آموخته ام، جایی که گاهی همکارانم را متقاعد می کنم و گاهی آنها من را متقاعد می کنند. و پیام من به هموطنان آمریکایی ام، کسانی که از سراسر کشور تماشا می کنند، این است که آیا نباید توسط حزبی اداره شویم که از بحث در مورد ایده ها و دستیابی به بهترین راه حل نترسد؟

این حزب جمهوری خواه 4 سال آینده است که در عشق ما به این کشور متحد شده و متعهد به آزادی بیان و تبادل آزاد افکار است.

و بنابراین امشب، آقای رئیس، من متواضع اینجا ایستاده ام، و غرق سپاسگزاری هستم که می گویم رسما نامزدی شما را برای معاونت رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا می پذیرم



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7