۱۴۰۳ تیر ۲۸, پنجشنبه

لی زلدین، نامزد فرمانداری ایالت نیویورک. درکنوانسیون جمهوریخواهان : ترامپ کسی است که از برجام خارج شد وسلیمانی را از بین برد وایران را فلج کرد


لی زلدین، نامزد فرمانداری ایالت نیویورک. درکنوانسیون جمهوریخواهان : ترامپ کسی است که از برجام خارج شد وسلیمانی را از بین برد وایران را فلج کرد 

لی زلدین، نامزد فرمانداری ایالت نیویورک. سلام، ویسکانسین. من لی زلدین از نیویورک هستم. ملتی که توسط رئیس جمهور ترامپ رهبری می شود، کشوری قوی تر و امن تر است. به عنوان یک چترباز سابق 82 هوابرد، من ارتشی می خواهم که متمرکز باشد به بزرگترین نیروی جنگی جهان تبدیل شود، نه بزرگترین تجربه اجتماعی آن.

ما به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که با دوستان ما به‌عنوان دوست و با دشمنان ما به‌عنوان دشمنان ما رفتار کند، زیرا آنها فقط به قدرت احترام می‌گذارند نه ضعف. من در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان تحت 3 رئیس جمهور حضور داشتم، اما تنها یکی به جنگ ها بدون شروع جنگ های جدید پایان داد، رئیس جمهور دونالد ترامپ. به عنوان یکی از 2 جمهوری خواه یهودی در کنگره، دیدن پیشرفت تاریخ، تقویت روابط ایالات متحده با اسرائیل در دوران ریاست جمهوری ترامپ، انتقال سفارت ما در اسرائیل به بیت المقدس، به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان، و راه اندازی پیمان ابراهیم،  ،هیچ کس فکر نمیکرد امکان پذیر باشد، شگفت انگیز بود. سلیمانی و خلافت داعش از بین رفتند. پرزیدنت ترامپ از توافق با ایران خارج شد.

این باج دادن های جنون آمیز را متوقف کرد و ایران را با فشار حداکثری فلج کرد. اما پس از آن همه چیز در دوران بایدن به سرازیری افتاد. بله. مردی که به اوباما توصیه کرد اسامه را نکشد، جو بایدن علیه مأموریتی که اسامه بن لادن را کشت، توصیه کرد. به عنوان یک آمریکایی و به ویژه به عنوان یک نیویورکی، این نابخشودنی است.

حتی در دوران اوج خود، بد قضاوت میکرد. و با افزایش سن فقط بدتر شد. ما نمی‌توانیم روی بایدن برای اتخاذ این نوع تصمیم مهم در ساعت 3 صبح حساب کنیم. ساعت 3 بعد از ظهر نمی توانیم به او تکیه کنیم. خزانه ایران را دوباره پر کرده است.

از 7 اکتبر، بایدن از یهودی ستیزانی که حمله حماس را تشویق می کنند، حمایت کرده است. در حالی که آمریکایی ها هنوز در غزه گروگان هستند. بایدن با خروج مرگبار خود از افغانستان، 13 خانواده ستاره آبی را به خانواده های ستاره طلایی تبدیل کرد و سپس در مناظره ماه گذشته در مورد آن دروغ گفت و مدعی شد که هیچ یک از نیروهای نظامی زیر نظر او فوت نکرده اند. ما باید ترامپ را انتخاب کنیم، چه سپر دفاعی گنبد آهنین در داخل بسازیم، چه برای مقابله با چین و دیگر بازیگران بد در خارج از کشور، و چه برای تامین امنیت مرزهایمان. او آمریکا را دوباره قوی و قابل احترام خواهد کرد.

رئیس جمهور ترامپ همه چیز را برای ما به خطر می اندازد. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به بازگشت او به کاخ سفید نیاز داریم. برای اینکه آمریکا را دوباره بزرگ کنیم، ابتدا باید و به خواست خدا، اکثریت جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان ایالات متحده را گسترش دهیم. ما سنای ایالات متحده را تغییر خواهیم داد. ما قرار است جی دی ونس را به عنوان معاون بعدی خود انتخاب کنیم.و ما دونالد جی ترامپ را چهل و هفتمین رئیس جمهور این ایالات متحده خواهیم کرد. متشکرم. خدا تو را حفظ کند. خداوند به رئیس جمهور ترامپ و خانواده اش برکت دهد و خدا به آمریکا برکت دهد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7