۱۴۰۳ تیر ۲۳, شنبه

شکاف در راس حکومت خامنه ای به کجا می‌انجامد؟


در حالی که تنها کمی بیش از یک هفته از درآوردن پزشکیان از صندوق شعبده انتخابات می‌گذرد؛ آثار شقه و شکاف در دستگاه ولایت فقیه بیرون زده است. این شقه و شکاف را پیشتر مقاومت ایران پیش بینی کرده بود و قاطعانه تاکید کرده بود که این شقه که ناشی از مرگ رییسی است به مرحله ای خواهد رسید که گرگها همدیگر را خواهند درید.

البته تردیدی نیست که وقتی دولت جدید کارش را شروع کند و عملا وارد گود سیاست و اقتصاد شود وضعیت برایش بغرنج‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد.

 در طلیعه این شقه و شکاف، پزشکیان در نامه‌یی به‌ مخبر با سربرگ «رئیس جمهور منتخب» دستوراتی صادر کرد. از جمله خواستار آن شد که تا استقرار دولت خودش، هیچ‌یک از وزارتخانه‌ها یا مؤسسات وابسته به‌ دولت، حق ندارند قرارداد جدید ببندند یا استخدام جدید کنند یا تعهداتی با بار مالی به‌عهده بگیرند. این نامه دعوای بین مخبر و پزشکیان را شدت بخشید و سرانجام سخنگوی شورای نگهبان به عنوان داور وارد صحنه شد و حق را به مخبر داد و پزشکیان را سر جایش نشاند!

باند رقیب هم همین قاف را توی سر پزشکیان زده و نوشت: این نامه نشان می‌دهد که او با اداره کشور هم آشنا نیست.

محمود صادقی عضو سابق مجلس نوشت: نقل و انتقالهای نامتعارف ازجمله واگذاری شرکتهای پالایش گاز پارسیان، پالایش گاز فجرجم، کشت و صنعت مغان، پالایش نفت آبادان و طراحی و ساختمان نفت از طریق فرابورس… (تا تحویلدهی دولت به پزشکیان)‌ در حال انجام است.

 کیهان برای اینکه پزشکیان همه چیز را به جیب خود نریزد، نوشت؛ پزشکیان یک دولت آماده و اسب زین شده و حاضر به یراق از دولت قبلی تحویل می‌گیرد! (یعنی دبه در نیاورد که صندوق خالی بود و…. ) آرمان ملی هم از طرف پزشکیان در جا جواب داد: «اسب زین شده یا زمین سوخته؟…».

کیهان نوشت: آقای پزشکیان! طناب مدعیان اصلاحات پوسیده است، اعتماد نکنید!

جالبتر از همه اینکه پزشکیان به محض این که تماس تلفنی اش با اردوغان پایان یافت، دفتر هواپیمایی ترکیش ایرلاین پلمب شد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم نوشت: پلمب ترکیش ایرلاین به‌ دلیل عدم رعایت حجاب پس از مکالمه پزشکیان و اردوغان؛ حتما تصادفی است!

جلیلی به زبان تهدید متوسل شد و گفت: عافیت طلب نیستیم… اگر دولت پزشکیان راه انحراف را در پیش گیرد با او برخورد می‌کنیم!!

جمع بندی شقه و شکاف در راس حکومت

این موارد آغاز یک مسیر پر از سنگلاخ نه برای پزشکیان بلکه برای خامنه‌ای‌  است. چون پزشکیان هرجا که فرصتی پیدا می‌کنه از جنایت‌های رادان تقدیر و قدردانی می‌کند. او خواهان توسعه و تقویت همکاری با سوریه میشود و آن را سیاست راهبردی خودش اعلام میکند. با دبیرکل گروه تروریستی حزب‌الله تماس می گیرد و اعلام حمایت می‌کند… خودش را هوادار دوآتشه گروه‌های نیابتی رژیم در منطقه معرفی می‌کند و … همه اینها آتش تهیه بحرانی است که بزودی فتیله آن روشن خواهد شد. این‌‌ها همه از نتایج سحر چند روزه پزشکیان است بگذار تا صبح بعد از تحلیف پزشکیان که از 9مرداد شروع میشود بدمد!

این جنگ و جدال‌‌ها و این شقه و شکاف‌‌ها در مجلس وقتی پزشکیان و وزرای کابینه معرفی می‌شوند؛ وقتی بخواهد قدمی خارج از کادر تعیین شده خامنه‌ای بردارد و… دیدنی است! اما نکته بسیار مهم این است که وقتی درگیری در راس نظام شدت و حدت می‌گیرد؛ تمامی سود و عایدی آن نصیب خیزش و قیام می‌شود. وقتی عمده و اساس انرژی خامنه‌ای صرف حل و فصل جنگ گرگها شود؛ قطعا دستگاه سرکوب به میزانی انسجام و توان خودش را برای سرکوب از دست می‌دهد و شرایط برای قیام‌های بزرگتر فراهم خواهد شد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7