۱۴۰۳ تیر ۲۰, چهارشنبه

محاکمهٔ غیابی مجاهدین در قضاییه جلادان در تهران پس از کهکشان کبیر ۱۴۰۳ + سخنگوی مجاهدین


                                               سخنگوی مجاهدین - ۱۹تیر ۱۴۰۳

محاکمه مجاهدین در قضاییه جلادان
محاکمهٔ غیابی مجاهدین در قضاییه جلادان در تهران پس از کهکشان کبیر ۱۴۰۳ و مفتضح شدن رژیم در محاکمهٔ ۱۰۴تن از مقاومت ایران توسط اکثریت ۳۴مجلس قانونگذاری و ۴۰۰۰پارلمانتر در ۵۰کشور جهان
دهقانی قاضی آخوندک خامنه‌ای: از طرف هیچ‌کدام از متهمان به دادگاه نه وکیل معرفی شده و نه لایحه‌یی ارسال شده است
این دادگاه به دولت مردانی که کشور آنها میزبان تروریستها هستند هشدار می‌دهد یا خودشان باید متهمان را محاکمه کنند و یا آنها را به ما مسترد کنند!
اتهام مجاهدین «بغی» یعنی شورش مسلحانه علیه امام با هدف برهم زدن امنیت نظام است و تکلیف مسلمانان جنگ با آنهاست!
مسلمان بودن برای بغی یا باغیان (شورش و شورشگران) مطرح نیست. صرف قیام علیه امام و اساس حکومت بغی است خواه به نتیجه برسد یا نرسد.
آخوند صداقت کارشناس مسائل اعتقادی: این گروه باغی هستند که بالاتر از محارب است؛ اعمالی که اعضای مجاهدین انجام دادند علاوه بر این‌که محاربه محسوب می‌شود، بغی نیز هست.
۳شرط برای محقق شدن عنوان فقهی بغی مطرح شده است؛ اول: از استحکامات برخوردار باشند که دفع شر آنها به جز قتال ممکن نباشد؛ دوم: از محدوده امام مسلمین خارج باشند و گردهم جمع شده باشند؛ سوم: شورش آنها بر مبنای تعبیر باطلی در عدم مشروعیت حکومت مستقر باشد و شمار آنها در حدی باشد که جز با تجهیز سپاه میسر نباشد. تک‌تک این شروط با سازمان مجاهدین خلق مطابقت دارد.
قاضی: در کمال اقتدار! به متهمان پرونده اعلام می‌کنم تا زمانی که فرصت دارند بازگردند و در قبال اعمالی که انجام داده‌اند از خود دفاع کنند.
 
سخنگوی مجاهدین: البته برای گسستن بند از بند نظام پلیدتان باز می‌گردیم و حق یکایک جلادان و قضاییه آنان را ادا می‌کنیم.
سخنگوی مجاهدین: شروطی که برای بغی و شورشگری علیه رژیم ضدبشری در مورد مجاهدین می‌گوید کاملاً درست است: استحکامات، تشکیلات، شورش علیه نظام و نامشروع شناختن، آن هم در حدی که جز با تجهیز سپاه پاسداران نمی‌توان با آن مقابله کرد.
لایحه و دفاعیه و حرف اول و آخر مجاهدین هم با شما و سر تا پای رژیم‌تان یک‌کلام بیشتر نیست: آتش!
سخنگوی مجاهدین به آخوندک و شکات و کارشناسان پوک مغز قضاییه جلادان توصیه کرد در نخستین فرصت توسط پزشکیان ویزیت شوند و داروهای ضد لرزه سرنگونی و تشنج و انواع ایسکیمی‌های نظام را دریافت کنند!

 

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7