۱۳۹۵ آذر ۳, چهارشنبه

واكنش‌هاي ذليلانه آخوندها به گسترش جنبش دادخواهي وحمایتهای گسترده هموطنان از آن








 




 واكنش‌هاي ذليلانه آخوندها به گسترش جنبش دادخواهي وحمایتهای گسترده هموطنان از آن 

به دنبال گسترش جنبش دادخواهي براي محاكمه آمران و عاملان قتل‌عام سال 67، در اواسط آبان ماه عفو بين‌الملل طي يك بيانيه فوري به انجام تحقيقات كامل، مؤثر و مستقل و محاكمه و به دست عدالت سپردن مسئولان قتل‌عام 67 و توقف آزار و اذيت خانواده‌هاي قربانيان اعدام‌هاي جمعي سال 67 فراخوان داده و خواهان آزادي بدون قيد و شرط مريم اکبري منفرد از زندانيان سياسي و محاکمه عاملان قتل‌عام سال 67 شد. عفو بين‌الملل طي همين بيانيه فوري اعلام كرد: «زنداني سياسي مريم اکبري منفرد به خاطر اعلام شکايت و دادخواهي رسمي قتل‌عام زندانيان سياسي در سال 67 ازجمله سه خواهر و برادرش توسط رژيم آخوندي از درمان محروم شده است».
در چنين شرايطي «دلسوزي» آخوندها براي ما مجاهدين تحت پوش عواطف خانوادگي به‌هيچ‌وجه تازگي ندارد. بعد از انتقال بزرگ و سالم و امن مجاهدين كه رژيم شكست سختي خورده و يک‌بار ديگر بور و کور شده، اميد و آرزوي حربه نابودي با موشك و اقدامات تروريستي با اعوان‌وانصار مزدور و وحوش برون‌مرزي‌اش در عراق را هم ازدست‌داده است؛ به ترفند كثيف و نخ نماي نامه‌نگاري براي ارگان‌هاي حقوق بشري تحت عنوان «خانواده» متوسل شده است.
پرواضح است كه اين رژيم زهر خورده با ولايت طلسم شكسته در غرقاب بحران‌هاي دروني و جنگ گرگ‌ها و در اوج رسوايي و انزواي روزافزون منطقه‌اي، به‌ويژه با گسترش جنبش دادخواهي و تغيير شرايط بين‌المللي هر چه بيشتر سرنگوني و مرگ و زوال تاريخي و محتوم خود را در حضور و سيماي تنها هماورد انقلابي و اين مقاومت پولادين و سرفراز و خلل‌ناپذير با بيش از پنجاه سال نبرد بي‌امان با فداي بيكران يک‌صد و بيست هزار خون سرخ و جوشان از پاک‌ترين رشيدترين فرزندان انقلابي خلق قهرمان و سي هزار مجاهد سربدار قتل‌عام شصت‌وهفت مي‌بيند.
پس به اين رژيم جهل و جنايت و خون‌ريز آخوندي و به اين تيره مغزان دين‌فروش و نابودکنندگان ايران و ايراني بايد گفت: ديگر دوران شما بسر آمده است. منتظر باشيد تا بند از بندتان بگسليم و ريش و ريشه‌تان را در ايران‌زمين بسوزانيم و آن روز نزديك است.