۱۳۹۹ دی ۲۵, پنجشنبه

مسعود رجوی: آتشفشان شور و شرف انقلابی در حمایت از ارتش آزادی و تنها جایگزین دموکراتیک و مستقل و ملی با مریم رهایی

مسعود رجوی -۲۳ دی ۱۳۹۹

آتشفشان شور و شرف انقلابی در حمایت از ارتش آزادی

و تنها جایگزین دموکراتیک و مستقل و ملی با مریم رهایی

بیچاره شب‌پرستان!

می‌گفتند پول مجاهدین و مقاومت ایران را عربستان می‌دهد

می‌گفتند پایگاه و پشتیبانی در داخل ایران ندارند

می‌گفتند پیر شده‌اند اما جنگلی سرسبز و رویان سر برافراشت

شراره‌های هزار اشرف را همگان دیدند و شنیدند

هر کس ندید و نشنید، برود شرم کند

کرونا و هیولای ولایت را از پا در می‌آوریم و ایران را پس می‌گیریم

آرمان و وفای به پیمان با مردم ایران کهولت و فرسایش نمی‌شناسد

هر روز و هر سال که سر بر آستان جانان بگذرد

ذخراً و شرفاً و کرامتاً و مزیدا


https://vimeo.com/500177840

-

https://vimeo.com/500178977

-

https://vimeo.com/500237603

-

https://vimeo.com/500183956

-

بیست و پنجمین همیاری ملی با سیمای آزادی

کهکشان همراهی هموطنانمان و رژه شورشگران برای آزادی

در سراسر میهن اشغال‌شده و ۲۶کشور دیگر

عزم خلل‌ناپذیر میهنی برای خیزش و پایداری

در برابر ستم آخوندی و کرونای منحوس ولایت فقیه

عهد و پیمانهای شورانگیز همیاران و همرزمان شوراهای مقاومت مردمی

و همراهی با کانونهای شورشی تا نیل به‌آزادی و حاکمیت جمهور مردم ایران

درودهای بیکران هموطنان و همیاران به رهبری مقاومت و شهیدان

با تأکید بر استراتژی ظفرنمون قیام و ارتش آزادی

اختصاص سومین روز همیاری

به‌گرامی‌داشت خلبان قهرمان مجاهد سرهنگ بهزاد معزی

پوریای ارتش و سرمشق نه شاه نه شیخ

مجموع کمک‌ها و تعهدات مالی

۱۶۲میلیارد و ۳۳۲میلیون و ۶۲۵هزار تومان

معادل ۶میلیون و ۵۳۲هزار و ۵۰۰دلار

سیمای آزادی با درودهای صمیمانه به‌هموطنان و بینندگان عزیز سیمای آزادی و با تشکر و سپاس از همیاران و حامیان مجاهدین و مقاومت ایران به‌خصوص شوراهای مقاومت مردمی و کانون‌های‌شورشی و یاوران ارتش آزادی در سراسر میهن اشغال‌شده و هموطنانی که از اقصی نقاط جهان، برای کمک‌رسانی به‌تلویزیون ملی ایران و حمایت از مقاومت میهنی، به‌پا خاستند، گزارش مختصری از بیست و پنجمین کارزار ملی و میهنی همیاری تقدیم می‌کند.

برنامهٔ همیاری که از ساعت ۱۷ و۳۰دقیقه به‌وقت ایران در روز جمعه ۱۹دی‌ماه۹۹ آغاز شد، پس از تمدید زمان‌بندیها، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ساعت ۱۰ و ۳۰دقیقه صبح سه‌شنبه ۲۳دیماه۹۹ ادامه یافت.

در این ایام ۱۲ مجری همراه با ۸۸مهمان از ۱۰ استودیو در ۵کشور به مدت ۵۰ساعت با ۱۰۰خط ارتباط تلفنی و هم‌چنین خطوط اینترنتی و ارتباط تصویری از طریق زوم و اسکایپ مشغول کار بودند. هم‌زمان جریان بی‌وقفه‌یی از ارتباط و کمک‌رسانی و اطلاع‌رسانی دربارهٔ این کارزار با هشتگ همیاری # همیاری و #FreeIranTelethon بر روی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام برقرار بود که به‌دلیل ضیق وقت، گزیده‌یی از آن به‌آگاهی بینندگان عزیز سیمای آزادی می‌رسید.

با وجود افزایش امکانات ارتباطی برای وصل تماس‌های هموطنان، و با وجود تمدید برنامه، باز هم بسیاری از هموطنان و همیاران به‌علت فشردگی تماس‌ها، یا با انتظار طولانی مواجه شدند یا در اثر اشکالات فنی تماس‌هایشان قطع شد. این انتظار و اشکالات فنی بر شرمندگی ما در برابر مشتاقان آزادی میهن و همیارانی که خود معلمان و اساتید این دانشگاه و مدرسهٔ آزادیخواهی و از خود گذشتگی بودند، می‌افزاید و امیدواریم اعتذار و پوزش‌های ما در این‌باره مورد قبول آنان و یکایک هموطنان واقع شود. برای کم‌کردن از همین شرمندگی شمارهٔ بسیاری از هموطنان را هم گرفتیم تا متعاقباً تماس بگیریم که بخشی انجام شد و برای بسیاری دیگر فرصت نبود و بر شرمندگی افزود.

علاوه بر این، فرصت وصل بسیاری از تماس‌ها، پخش بسیاری از حمایت‌های تصویری و گزارش بخشی از کمک‌ها در صحنه پیدا نشد که از این بابت هم به‌تأکید پوزش می‌طلبیم.

در تمامی ساعات برنامه، هموطنان و همیاران از تهران و شهرهای مختلف میهن از جمله اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، انزلی، آبادان، اهواز، ایذه، ایلام، برازجان، بهبهان، بیرجند، بوشهر، بومهن، تبریز، تربت جام، تنگستان، تویسرکان، خرمشهر، خرم‌آباد، دلیران، دزفول، دماوند، رشت، رباط کریم، زنجان، ساری، سلماس، سمنان، سنندج، شهرکرد، شهریار، شیراز، شیروان، فریدون شهر، قزوین، قم، قوچان، کازرون، . کرج، کرمان، کرمانشاه، گچساران، لاهیجان، لردگان، لامرد، مشهد، نوشهر، نیشابور، ورامین، همدان، یاسوج و هشتگرد با سیمای آزادی در تماس بودند و اکثراً برای وصل به خطوط سیما ساعتها در انتظار ماندند. علاوه بر این انبوهی پیام‌های صوتی و پیامهای مکتوب همیاری از هموطنان عزیز از شهرهای مختلف دریافت کردیم و تنها بخش اندکی از پیامها و نامه‌ها را توانستیم منعکس کنیم.

با شرمندگی و اعتذار مضاعف، در لحظات پایانی برنامه هم، تماس‌ها و پیامها و درخواستهای تمدید برنامه ادامه داشت که به دلایل اجرایی و اداری و فشردگی سایر برنامه‌ها امکانپذیر نشد.

بیست و پنجمین برنامه همیاری ملی در تمامی وجوه برگزاری خود شاهد کیفیت بالایی از کار جمعی و تیمی همیارانی بود که مدتی قبل از شروع گلریزان کارزار خود را آغاز کرده بودند کمکهای جمعی را که به‌رغم محدودیت‌های پاندمی کرونا با ابتکارات خلاق و از کشورهای مختلف جمع‌آوری شده بود، نثار تلویزیون ملی ایران کردند.

برنامه همیاری هم‌چنین با تماسها و حمایتهای پشتیبانان مقاومت از کشورهای مختلف همراه بود.

بسیاری هموطنان نیز به‌دنبال تلاش‌های فشرده و چند روزه با تماس با سایر دوستان و آشنایان، کمکهای آنها و کمکهای هم‌دردان مقاومت ایران در کشورهای مختلف را اعلام کردند.

به‌یمن این کارزار انگیزاننده، در بیست و پنجمین کهکشان همیاری، مجموع کمک‌ها و تعهدات مالی به ۱۶۲میلیارد و ۳۳۲میلیون و ۶۲۵هزار تومان، معادل ۶میلیون و ۵۳۲هزار و ۵۰۰ دلاررسید. هدایا و کمکهای غیرنقدی شامل آثار نفیس هنری که قیمتی بر آنها متصور نیست مضافاً بر هدایای طلا یا فرش و انگشتر در این مبلغ محسوب نشده است. واضح است که با توجه به کمبود فراگیر درآمدها به‌خاطر پاندمی کرونا مجموع کمک‌ها و تعهدات امسال غیرقابل مقایسه با شرایط عادی و درآمدهای پیشین یکایک هموطنان و همیاران و کمک کنندگان به مجاهدین و مقاومت ایران است.

برجسته‌ترین ویژگی بیست و پنجمین همیاری با سیمای آزادی، تماس‌های بی‌وقفهٔ هموطنان و کانون‌های‌شورشی از شهرهای سراسر میهن در این ۴روز و از سوی دیگر حمایت و برانگیختگی هموطنان و کهکشان همراهی آنها با کانون‌های‌شورشی و تعهد و حاضر، حاضر گفتن‌هایشان برای ادامهٔ نبرد تا نیل به‌آزادی و حاکمیت جمهور مردم ایران بود.

بهروز – خرم‌آباد

بهروز هستم از خرم‌آباد درود بر خواهر مریم و برادر مسعود رجوی کانون شورشی حاضر حاضر

بهزاد-شیراز

بهزاد هستم از شیراز یک کانون شورشی حاضر حاضر حاضر

اردلان –قم

من اردلان هستم از یکی از کانونهای شورشی قم حاضر حاضر حاضر

بابک – رشت

من بابک هستم از رشت حاضر حاضر حاضر

احمد – مشهد

احمد هستم از مشهد حاضر حاضر حاضر

محمد – کردستان

محمد هستم از کردستان مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی

پیام – تهران

پیام – تهران: نه خامنه‌ای می‌خوایم نه خامنه‌ای می‌خوایم نه روحانی می‌خوایم ما آزادی می‌خوایم

حسن – تهران

حسن از تهران هستم برای سرنگونی آخوندهای جنایتکار با صدای بلند و از صمیم قلبم می گم حاضر حاضر حاضر

مجید – تهران

مجید هستم از تهران مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی حاضر حاضر حاضر

سعیده – مشهد

من سعیده هستم از مشهد ببخشید توان مالیم طوری نیست که کمک مالی بکنم اما تا پای جان در راه مریم و مسعود هستم حاضر حاضر حاضر

کوروش – لرستان

من کوروشم از لرستان شورشی از دلیران جنگ حاضر می گم درود بر مسعود رجوی

حسین – کرمانشاه

حسین – کرمانشاه: ... آماده می‌کنم برای سرنگونی رژیم آخوندی درود بر کانونهای شورشی

هموطنان و شورشگران میهن اشغال شده از سراسر کشور در تماس‌های شورانگیز و سرشار از عشق و ایمان و تعهد و رزمندگی، برای محقق‌کردن آزادی و در صحبت‌های تکان‌دهنده‌یی که احساسات و عواطف همگان را بر می‌انگیخت، بر ایستادگی در برابر رژیم آخوندی تأکید می‌کردند و با شهیدان قیام و ۳۰هزار شهید قتل‌عام سال۶۷ عهد و پیمانی دوباره می‌بستند. همگی می‌گفتند که به‌رغم همهٔ مصائبی که کرونای ولایت بر سر آنها آوار کرده، تا به‌آخر به‌مبارزه پیگیر برای برقراری دموکراسی و آزادی در ایران ادامه خواهند داد.

به‌این ترتیب، بیست و پنجمین گلریزان که همیاران سیمای آزادی به‌درستی آن‌را «کهکشان همیاری» و «دانشگاه آزادی و آزادیخواهی» توصیف کردند، با کمکهای بیدریغ به سیمای آزادی و عهد و پیمانهای شورانگیز همیاران و همرزمان شوراهای مقاومت مردمی و کانون‌های‌شورشی به «رژه شورشگران» برای مقاومت و پایداری تا نیل به‌آزادی میهن و برقراری حاکمیت جمهور مردم ایران، تبدیل شد و صحنه‌ها و تصویرها و کلامها و رابطه‌ها و همبستگیها و همرزمی‌هایی را خلق کرد که توصیف آن دشوار است و فقط باید ساعتها دید وشنید.

بهنام – دماوند

مسعود فرشچی: برادر عزیزم بهنام از دماوند

بهنام: تماس گرفتم بگم شما تاج سر ما هستید. شما امید زندگی رو به ما بازگردوندید. شما امید آزادی ملت ایران هستید

من ببخشید احساساتی شدم.

می‌دونید ما تو غم و اندوه و به اشغال یک نظام ستمگر/ یک افراد غیروطنی / یک اشخاص غیرواقعی / که اصلاً نمیشه اسم حیوان هم رویشون گذاشت/ برخورداری می‌کنیم.

وضعیت ما اصلاً بار... . نامفهوم... فلاکت / هیچ چیز وجود نداره اینجا

هیچی /زندگی نیست. سگها سگهای گرسنه که حتی هیچ چی گیرشون نمیاد بخورند

امروز من نون می انداختم سگ نون می‌خورد از گرسنگی

ملت ما را به روز بدبختی و سیاه نشوندند. من چی بگم. فقط امید ما شما هستید/ نه خودمون هم هستیم / خودمون اینجاییم / کف خیابون تکلیفمون رو با اینها روشن می‌کنیم. پدرشون رو در میاریم. اینها از اون هندی‌زاده که از هند اومد اینجا خودش رو امام نامید. فریب داد. انقلاب رو سرقت کردند. اون عوامل استعمار به اینها کمک کردند اینها رو بر ما مسلط کردند

نابودشون می‌کنیم / فکر کردین. کم چیزی قدرتی هستیم

ببخشید احساساتی شدم/ یادتون باشه عمق درونم بود. قلبم/ روحم/ ما رو آزرده کردند. مملکت ما را از بین بردند / ویروس کرونا را بجونمان انداختند / آلودگی هوا رو آوردند. نفس نتونیم بکشیم/ عمدی... . نامفهوم به‌خاطر تحریم این... . نامفهوم... نابجاشون رو باید تو حلقوم خودشون می‌ریختیم. ریختن تو صنایع. دو دوزه‌بازی / از اونور نمی‌دونید رفتند سازمان انرژی هسته‌یی که آی دود مردم رو خفه کردم مردم ناراضی‌اند / مردم دارند از بین میرند. آی به ما اجازه بدهید انرژی هسته‌یی بمب هسته‌یی بسازیم

آقا چرا نمی‌خواهید بفهمید / با این حقوق‌بشر کجاست / سازمان ملل کجاست / مردیم. زندگی نکردیم. اصلاً نمی‌دانیم مفهوم زندگی چیه

اون زندگی سگیه اون هنرپیشه اون نمیدونم چارلی چاپلین رو به‌خاطر میارم

زندگی سگی بهتر از این زندگی که ما داریم چی برای ما به‌وجود آوردید / لعنت بر شما لعنت بر مماشاتتون لعنت برخودتون

می‌بینید می‌بینید چه کردند با ما / مختل کردند زندگی مون رو / همه چیزمون رو از بین بردند / نه فرهنگ داریم نه انسانیت داریم / نه معرفت داریم نه کمال داریم هیچی نداریم / در خاتمه ما مزاحمتون شدم / یک شعری گفتم گفتم اگر دوستانم اگر توی اشرف۳ که دست و پاشون رو می‌بوسم / جون و مالشون رو گذاشتند ما هیچی نداریم/ ما نون نداریم بخوریم/ ما سفره‌هامون خالیه / همه چیزمون رو گرفتند بردند لبنان و سوریه و عراق و کوفت و زهرمار، یمن / فکر می‌کنید چه خبره

اینجا چه خبره/ اینجا مردم دارند می‌میرند از آلودگی هوا از کرونا می‌دونید کرونا را انداختند به جون ما که قیام نکنیم

من چه جوری بهتون بگم / لعنت بر شما لعنت بر دنیا خاموشید گوشهایتان کره.

گور پدر سازمان ملل / جمع کنید /ببندید/ این دکه است همون دکه دین‌فروشی که این آخوندها تو این مملکت به‌جا گذاشتند

خدا لعنتتون کنه چرا نمی‌خواهید بفهمید؟ چه کردید با ما

آی آلمان هی دستگاه شنود به اینها دادید هی دستگاه اینو دادید. بعد افتخار کردید که اقتصاد اول اروپایید / لعنت بر خدا لعنتتون کنه خدا از بین ببرتون لعنت بر شما

ببخشید من زیاد صحبت کردم میدونم خیلی کسا اونجان/ دردمندم مملکت ندارم آزادی ندارم / نمی‌تونم حرف بزنم/ می‌کشند می‌ریزند چهار صبح خونه‌ام / میریزن خونه فامیلها و اقوامم همه رو بردند از زن و بچه و کوچک و بزرگ ۴صبح چکار دارید می‌کنید/

به بچه‌های اشرف می گم من یک شعر گفتم همین الآن فی‌البداهه تو همین ده دقیقه قبل / خواهش می‌کنم بسازید

باید بفهمیم من و تو / یک حلقه مفقوده داریم/ برای یافتنش باید به پای اون جون بذاریم

میدونی اون حلقه مفقوده چیه

میدونی اون حلقه مفقوده چیه

آزادی / آزادی / خدا شاهده آزادیه آزادی

عاشق ایران کیه؟... نامفهوم... کیه؟ اونی که... . نامفهوم... جون داده و میده کیه؟

ما همه با هم هستیم / ملت بی‌شکستیم/ خوب می‌دونند آخوندها هر دری را شکستیم / تجارت نفت و خون زد و بند آخوندهاست

اونی که از آخوند راضیه خودش خودش رو فروخته قاطیه

ما همه با هم هستیم یک رود پرخروشیم / دشمن ما زبونه/ لباس رزم بپوشیم عاشق ایران هستیم

عاشق ایران هستیم/ عاشق ایران هستیم /

مسعود فرشچی:

بهنام عزیز من خیلی صحبت داشتم اما همین الآن یک پیامی به من رسید فکر کنم دیگه جای هیچ صحبتی نداره

سخنگوی مجاهدین به بهنام دماوند

دست مریزاد آفرین درود درود درود

من دوباره می‌خوانم برایت

سخنگوی مجاهدین به بهنام دماوند

دست مریزاد آفرین درود درود درود

صحنه‌های تکان‌دهندهٔ این همیاری تماس‌های هموطنان و همیاران و شورشگرانی بود که به‌رغم بیماریهای وخیم یا مشکلات جسمی و حتی از داخل بیمارستان بر شرکت و مشارکت در این همیاری تأکید می‌کردند و با سخنانشان موجب برانگیختگی سایر همیاران می‌شدند؛ فرهاد رزمندیی براستی دلاور با مقاومت و شوری مجاهد گونه به‌رغم رنج شدید بیماری و بی‌نفسی فریاد همراهی و ایستادگی سرداد و همه بینندگان و هموطنانی را که شاهد این صحنه بودند منقلب کرد.

فرهاد از کرج – ماهانه ۲۰۰هزار تومان

سیما خدابخش: فرهاد از کرج پای خط هستند سلام می‌کنیم به فرهاد بفرمایید سلام علیکم بفرمایید

فرهاد از کرج: سلام خواهر سلام به مهمانتان برادرشریف ببخشید من ریه هایم اذیت می‌کنه نمی‌تونم صحبت کنم بیشتر. خسته نباشید برادربه امیدپیروزی، به امیدپیروزی شما. خسته نباشید. من یک کمک ۱۰۰تومان ماهیانه ویک برادر دیگر۱۰۰تومان دیگر ماهی ۲۰۰تومان تقدیم می‌کنم البته به‌دلیل ناراحتی ریه نمی‌تونم صحبت کنم

برادر شریف: درود بر شما خودت خسته نکن فرهاد عزیزم. قربون آن ریه‌های تو من برم خودت رو خسته نکن عزیزم صدایت را شنیدیم صدایت را شنیدند عالمی شنید. عالمی فهمید چه قهرمانانی به‌رغم این جنایت این رژیم ضدبشر آخوندی و این واقعاً قتل و عامی که باین کرونا می‌کنه در ایران هستند واقعا چه شهادتی بالاتر از حضور شما در این برنامه فرهاد عزیزم واقعاً ای کاش میتونستم ریه‌ام رو تقدیم شما بکنم چکار میتونستم بکنم. به‌قول برادرمسعود وقتی اینطوری کرونا ولایت کشتار می‌کنه هر کسی خجالته

فرهاد-خاک پایتون بشم من

برادر شریف: من خاک پای تو هستم عزیزم قربون تو برم من الهی انشاالله که یک‌روزی در ایران خدمتت برسیم واقعاً چقدر قهرمانی چقدر شجاعی الآن همه مجاهدین برای سلامتی تو دعا می‌کنند همه مردم ایران برای سلامتی‌ات دعا می‌کنند درود برتو خودتو خسته نکن عزیزم

فرهاد: انشاالله قربون خاک پایتان بشم الهی، خاک پایتان بشم الهی، به امید پیروزی انشاالله. خداحافظ برادر شریف

برادر شریف: خداحافظ فرهاد عزیزم به خدا من و همه ما پیروزی را توی همین نفس‌هاتون می‌شنویم که با اراده مجاهدی تو به‌رغم بیماری اینچنین داری فریاد میزنی و صدایت رامیرسانی به جهانیان درود کمکی که تو و برادرت می‌کنید این کمک بر بالاترین نقطه همه کمکهایی که به سیمای آزادی میشه قرار میگیره و واقعاً قدر و شانش از هر کمک دیگری بیشتر هستش خواهش می‌کنم مواظب سلامتی خودت باش و دیگر صحبت نکن، خواهش می‌کنم به ریه هایت فشار میاد تقاضامی‌کنم تمنا می‌کنم التماس می‌کنم صحبت نکن

فرهاد: به خواهر مریم سلام مرا به برادرمسعود برسان برادرشریف

سیما خدابخش: من هم تشکر می‌کنم ازفرهاد برایتان دعا می‌کنم دعاسلامتی انشاالله سلامتی‌تان راهر چه زودتر بدست بیاوریدموفق باشید خدا حفظ و حافظ‌تان باشه

برادر شریف: خداحافظ خداحافظ

فرهاد: خداحافظ شما به امید پیروزی انشاالله خداحافظ برادر شریف

تماسهای منقلب کننده از داخل میهن اشغال شده البته هم‌چنان ادامه داشت. بسیاری از هموطنان هم که چندین و چند ساعت و بعضاً به‌مدت چند روز خستگی‌ناپذیر برای وصل ارتباطشان با سیمای آزادی پشت خط منتظر می‌ماندند؛ تأکید می‌کردند که «گلریزان خستگی ندارد».

غزال از تبریز

- تا پای جان بر روی عهدی که بستیم خواهیم ماند. از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی.

فرامرزیار از تهران

-درود می‌فرستم به شیر بیدار، به این مرد بزرگ درود فراوان می‌فرستم به‌صورت ویژه، به‌خاطر این‌که از این خاک امثال مسعود رجوی هر هزاره‌ای یکبار بروز و ظهور می‌کنن. پدیده‌یی که توسط محمد حنیف‌نژاد کشف شد و به مرور زمان به اسطوره تبدیل شد. الآن گرداننده یک مقاومت بزرگ و دوران سازه که نداریم در تاریخ معادل و مشابهش رو می‌خوایم با کی مقایسه‌اش کنیم؟ با چی مقایسه‌اش کنیم؟

مرتضی- زنجان:

سلام و عرض ادب خدمت هم‌رزمانمان در ایران و عرض ادب به هم‌رزمانمان در اشرف۳ و هزاران سلام و درود به رهبر مقاومت‌مان خواهر مریم رجوی. ما در ایران و میهن عزیز مان چه دردها که نمی‌کشیم هم از طرف بیماری هم از نبود مایحتاج خوب و کافی نبوده... . . اما من هم می‌خواهم در این جشن بزرگ همیاری سهیم باشم و از همه آزادیخواهان و همرزمان در جای جای دنیا و ایرانمان تقاضا دارم که دست در دست هم بدهیم می‌توانیم کمک بزرگی برای ایران آباد داشته باشیم و ما را از دست این رژیم پلید که همه چیز ما را به غارت برده است و به کمک هم ایران عزیز مان را آباد و به آزادی مطلق برسانیم من هم یک فرد معیوب هستم و معلول ولی از دستم همین میاید که باید می‌کردم با تشکر

مجید از قوچان

برادران مجاهد انشا الله که همیشه پایدار باشید ما در ایران دیگر از دست این رژیم جنایتکار آخوندی خسته شدیم صبرمون لبریز شده کارد به استخوان رسیده ما جرقه قیام را در ایران به‌زودی خواهیم زد با همت کانونهای شورشی با آرزوی این‌که بتوانیم هر چه زودتر برادر مسعود را به خراسان بیاوریم مردم عزیر سیمای آزادی که چراغ روشنی بخش خانه‌های مردم مظلوم و صدای آزادیخواهی مردم است را یاری کنید

اردشیر ازرشت

من اردشیر هستم از گیلان استانی که در سال۵۸ افتخار میزبانی برادر مسعود شیر همیشه بیدار را داشت از اینجا سلام می‌کنم از شهر سردار جنگل به همه خواهران و برادران مجاهدم در اشرف۳ و به همه اشرف‌نشانها در سراسر جهان. کانونهای شورشی و قهرمانان در سراسر ایران که روزگار این نظام آخوندی را سیاه کرده‌اند. شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی واقعاً خسته نباشید و دمتون گرم از زحمتهای شبانه‌روزی شما و برای آزادی مردم ایران بی‌نهایت سپاسگزارم روزی بشود تمام مردم ایران مجاهد بشوند برای پس گرفتن ایران همان‌طور که سردار موسی خیابانی گفت مجاهدت تمام شدنی نیست و پایانی ندارد آزادی از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا. برای همه دست‌اندرکاران و برنامه همیاری شماره ۲۵ آروزی موفقیت دارم خدا نگهدار همگی شما و سلام گرم مرا به خواهر مریم و برادر مسعود شیر همیشه بیدار برسانید. برای استمرار برنامه سیمای آزادی یه چیز ناقابلی تقدیم می‌کنم هر چند ناچیز هست. تقدیم بر سیمای آزادی مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی

عرفان – کرج

من به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده مجاهدین و خدمتگزار خلق در کانون شورشی با سیمای آزادی اعلام همیاری و حمایت می‌کنم در آستانه سرنگونی نظام جهل و جنون و مجازات سران قاتلش از جمله خامنه‌ای جنایتکار و قاتل، غاصب، قاتل، مجنون و دیوانه از همین جا و همین تریبون به تمامی هموطنان داخل و خارج از کشورم و همه مبارزین و خدمتگزاران خلق و کانونهای شورشی اعلام می‌کنم پیروزی از آن ماست آینده از آن ماست زنده باد خلق زنده باد برادر مسعود.

مادرشهید قیام آبان از مشهد

‌ من یکی از مادران شهدای قیام آبان ۹۸ از شهر مشهد هستم می‌خواستم که اعلام همبستگی خودم را از کانونهای شورشی و برنامه همیاری سیمای آزادی اعلام کنم چرا که سیمای آزادی صدای کانونهای شورشی و صدای تمام آزادیخواهان و صدای تمامی شهدای قیام هستند که خون پاک شون را نثار آزادی ایران کردند و تا روز آزادی ایران از شر این ستمگران ما پشتیبان و حامی این سازمان و این مقاومت هستیم درود بر برادر مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران و سلام بر مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران مرگ بر اصل ولایت فقیه موفق و پیروز باشید.

در این میان حضور و تماس‌های زنان شورشگر و پیشتاز از داخل ایران نیز بسیار چشم‌گیر و انگیزاننده و حاکی از نقش راهگشای دختران و زنان میهنمان در مقاومت برای رهایی میهن بود.

نسرین- شیراز

درود به برادر مسعود شیر همیشه بیدار، درود به خواهر مریم و همهٔ مجاهدینی که تلاش می‌کنند که حکومت آخوندی رو از ایران بر دارند. ما همه جور حمایت می‌کنیم از آرمانهای سازمان مجاهدین.

محبوبه- کرج

من خودم یک کانون شورشی هستم یک کانون شورشی بی‌قرار بی‌قرار آزادی بی‌قرار دیدار شما عزیزانم در ایران من اینجا تعهد می‌دهم که فعالیت‌هایم را این‌قدر بیشتر کنم تا این ضحاکان دوران را هر چه زودتر سرنگون و سر به نیستشون کنیم تا شیر همیشه بیدارمون برادرمسعود عزیز را در ایران در کنار این خلق ستمدیده ببینیم برادرمسعود عزیزم اگه صدای منو می شنوی بهت میگم جانم را برای آرمانت فدا می‌کنم و من حاضرم حاضر حاضر حاضر من مبلغ ۵میلیون و ۵۰۰ هم به سیمای آزادی هدیه می‌کنم یک تحفه درویشی بیش نیست

سمیه – شیراز

شک ندارم که آینده ایران را ما زنان می‌توانیم بسازیم و این حکومت جنایتکار را سرنگون کنیم. می‌توان و باید ایران خودمان را آزاد کنیم. مرگ بر خامنه‌ای زنده باد ارتش آزدی.

پروانه - مشهد

به‌عنوان یک کانون شورشی می‌خواستم بگم که، ما زنان مبارز ایران‌زمین برای نابودی این رژیم؛ این رژیم خون‌ریز که بیش از ۴۲سال تاریکی و ظلمت رو بر ایران حاکم کرده با جون و دل برای مبارزه تا آخرین نفس با شما همراه هستیم و تا سرنگونی این رژیم آخوندی خیانت‌بار لحظه‌ای آروم نمی‌گیریم.

و هم‌چنین تشکر از شما می‌کنم که انعکاس صدای در گلو خفتهٔ ایرانیان عزیز هستین و به گوش جهانیان میرسونین.

ملیسا -قم

می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و به همه بگم که مسئولیت آزادی به‌عهده ماست فقط باید اراده کنیم.

من در قیامهای ۹۶ و۹۸ شرکت کردم. دیدم مردم ما چه انگیزه‌ای برای بیرون کردن این جلادان دارند. ما سالهایی که برای آزادی داریم خون میدیم باید بگم هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی خواسته‌های ما را بگیره، باید کانونهای شورشی را هر چه بیشتر در سراسر کشور گسترش بدیم تا قیام بعدی را قیامی برای ریشه‌کنی آخوندهای ضدبشر تبدیل کنیم. همان‌طور که آقای رجوی گفتند شورشگران پیروزی می‌سازند. من هم می‌خواستم از طرف خودم یک میلیون تومن برای استمرار صدای آزادیخواه مردمون تقدیم به صدای آزادی کنم

خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، با تبریک به‌مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز بیست و پنجمین گلریزان همیاری، از عموم شرکت‌کنندگان در این همیاری، به‌خصوص زنان و مردان شورشی از نقاط مختلف ایران که با پذیرش بیشترین مخاطرات با سیمای آزادی تماس گرفتند، قدردانی کرد و گفت: شما در این کهکشان بیادماندنی فراتر از همیاری با سیمای آزادی، با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی، خشم و انزجار مردم از رژیم ضدبشری آخوندی و حمایت فراگیر مردمی از مجاهدین و رهبری مقاومت را به نمایش گذاشتید و به مظهر اراده عمومی و همبستگی ملی برای سرنگونی این رژیم تبدیل کردید. از فرهاد تبدار در کرج تا بهنام شورشی در دماوند از دختران رزم آور در تهران و قم و مشهد و شیراز تا جوانان شورشگر در سراسر ایران همه یک پیام داشتند، با تمام وجود و امکاناتشان آماده کارزار بزرگ سرنگونی هستند

مسئول اول سازمان مجاهدین با درود به اشرف‌نشانها در سراسر جهان که علاوه بر حمایتهای سیاسی و عملی و معنوی، به‌رغم شرایط بسیار سخت اقتصادی ناشی از کرونا و تعطیل بسیاری از مشاغل، فعالانه و سخاوتمندانه و با پذیرش بسیاری از محدویتها برای زندگی شخصی خودشان کمکهای خود را تقدیم سیمای آزادی کردند، تا صدای کانونهای شورشی و جوانان قیام‌آفرین و مردم محروم باشد، گفت آنها نشان دادند که هواداران مجاهدین و خانواده بزرگ مقاومت در خارج از کشور در پی رفاه و آسایش بیشتر و غرق شدن در ارزشهای بورژوازی نیست، بلکه به‌مثابه جبهه پشتیبان سیاسی و مالی این مقاومت سترگ و سراسری به وظایف خود عمل می‌کند.

افسانه از آلمان

من می‌خواستم از طرف خودم و همسرم فرهاد ماهوتچیان مبلغ ۱۵هزار یورو تقدیم حضورتون بکنم که هر یک یورو تیری باشد بر قلب خامنه‌ای دجال و جنایتکار.

شاهین از تهران

سلام عرض می‌کنم سلام به هموطنان عزیز

ما شورشیان سعی داریم که سیاسیه در ایران را از بین ببریم دیکتاتور سعی دارد اعتراضها را سرکوب کند یا ماندن در قدرت منصفانه دست به وحشی‌گری کارهای غیرانسانی بزند. اما ما شورشیان ما مردم ایران تن به ذلت نمی‌دهیم و تا جان داریم با تمام قدرت مبارزه می‌کنیم.

ماهان از تبریز

خواهش می‌کنم با سلام و ارادت قلبی محضر دست‌اندرکاران و گردانندگان گرانقدر و ارجمند، سیمای آزادی و هم‌چنین تبریک فرار رسیدن آزادی برادر مسعود رجوی نامفهوم در پشت مجاهدین بایستیم به امید خدا نظام فاسد آخوندی به‌زودی متلاشی خواهد شد.

مسعود از فرانسه-۵۰۰۰یورو کمک جمعی

سیمای آزادی دانشگاه انقلاب و مبارزه برای آزادی است. ما هم از بودن در کنار این مقاومت خونبار به خود می‌بالیم و به امید این‌که همیشه لیاقت این رهبری و مبارزه تا پیروزی نهایی داشته باشیم خاک پای همگی شما قربان شما.

میترا هرسینی از آلمان-۵۰۰۰یورو

ما تصمیم گرفته‌ایم تا کمکهای خودمان را چند برابر کنیم جای چند خانواده ایرانی را که الآن در شرایط و مشکلات وخیم مالی به‌سر می‌برند آن هم در ایام سخت کرونا هستند پر کنیم.

سارا از تبریز

درود بر شما سارا هستم از تبریز. دیار ستار خان حنیف کبیر و سردار موسی خیابانی. درود می‌فرستم بر روان پاک گلهای سرخ قتل‌عام تابستان ۶۷ از جمله خواهر شهید م و درود بی‌کران بر خواهر مریم عزیزم که برحق منجی و رهایی بخش ایران در بند است و شیر همیشه بیدارمان برادر مسعود عزیز که گرمابخش دلهای فرزندان ایران. . جان برکف تا طلوع خورشید رهایی بر بام زیباترین سرزمین ایران حاضر حاضر حاضر

سیف‌الله از ارومیه

من سیف‌الله. من خودم به‌عنوان یک کانون شورشی خیلی خیلی احساس نیاز می‌کنم به سیمای آزادی وبا تمام وجود پشتیبان اون هستم و باعث افتخار من است. و همینجا به خلق قهرمان ایران میگم که ما کانونهای شورشی تا آخرین نفس و آخرین قطره خون برای آزادی ایران مبارزه می‌کنیم و از همه می‌خواهم که از سیمای آزادی پشتیبانی و حمایت کنند. خدا انشاءالله خواهر مریم برادرمسعود را برای ایران و برای این خلق اسیر حفظ کند. اللهم ‌النصر المجاهدین

عزیز هم وطن لر و همشهریلر مجاهدین خلق ایران‌نان حمایت الین تنها حامی مردم ایراندلار

مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی حاضر حاضر حاضر

بهار از تهران

درود بر مهمان عزیز شما و درود بر مردم قهرمان رنجدیده ایران. درود بر ارتش آزادیبخش. بسیار خوشحالم که با شما صحبت می‌زنم در بیست و پنجمین گلریزان سیمای آزادی. سیمای آزادی پنجره امید تک‌تک خونه‌های ماست. از طرف همه هواداران مجاهدین و خانواده شهدا چشم به‌راه ارتش آزادیبخش ایران برای رهایی ایران عزیز از دست دژخیمان خونخوار و ضحاک زمانه هستیم. پیشاپیش ۳۰دی روز آزادی برادر مسعود شیر همیشه بیدار را به همه شما تبریک میگم درود بر مقاومت به امید دیدار تک‌تک شما در ایران آزاد

اعظم از تهران

سیمای آزادی چراغ روشنایی خانه ماست با جان و دل از آن حمایت می‌کنم و با سلام به خواهر مریم عزیزم که همه ما منتظر دیدنش در ایران ستمزده هستیم و برادر مسعود جان جانانم که با هدایت او رژیم را سرنگون می‌کنیم و این مجاهدین هستند که با کانونهای شورشی ارائه قیام را نوید می‌دهند و من با آنها همیاری می‌کنم و می گویم حاضر حاضر حاضر

علیرضا از تهران

شما چراغ واقعاً راه ما هستید امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر ما هم از زیر ظلم و ستم این حکومت به‌خوبی بدر بیاییم. من هم به سهم خودم در این کمک‌رسانی ای کاش می‌توانستم خیلی خیلی خیلی زیاد و از راه نزدیک این کار را انجام می‌دادیم و از صمیم قلب آرزوی آزادی این میهن را خواستارم خیلی خوشحال شدم که تونستم با برادر شریف به‌خوبی صحبت کنم یکی از آرزوهام بود و برای تک‌تک این مجاهدین من آرزوی سلامتی و پیروزی دارم.

افسانه از سوئد -۶۲هزار کرون کمک جمعی

اجازه می‌خواهم که سیمای آزادی را سیمای عشق وصف کنم.

سیمای عشق- نفس گرم زندگی سوز و سرمای زمستان کودک خسته کار بر سر سفره خالی نقش مرگ است باقی

جغد شومی است سالیان دراز در نماد شاه و شیخ جای شیر بنشسته است آری اما اینک فریاد خشم خلق شعله‌های آتش می‌ریزد بر سراپای فقیه در دل شب

فریده از هلند ۱۶هزار و ۴۵۰یورو کمک جمعی

کمک جمعی به‌مبلغ ۱۶هزار و ۴۵۰یورو تقدیم حضورتون بکنیم برگ سبزی است تحفه درویش.

سارااز تهران – یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان

من به‌عنوان یک کانون شورشی از تهران با شما تماس می‌گیرم وظیفه خودم می‌دانم که برای آزادی خلقم هر چه در توان دارم همراه با پیشتازان مردم ایران تلاش کنم برادرمسعود گفتند که وقتی چاه باطل آخوندها اینقدر عمیقه پس باید قله ستیغ حق هر چه رفیع‌تر باشه

من هم خطاب به برادر مسعود میگم شیر همیشه بیدار خدا ترا نگهدار انشاالله به‌زودی خاک ایران با قدمهای شما مزین بشه و می‌خواهم بگم برادر اسمم را بنویس درود می‌فرستم به خواهر مریم مهر تابان آزادی، خواهر مریم دستهای زنان رنجدیده ایران دستهای گرم وبا محبت شما را می‌خواهد تا التیام پیدا کنه

حسین یعقوبی از آلمان – ۶هزار و ۳۴۰یورو کمک جمعی

هر ایرانی میهن‌پرستی که دل در گروی آزادی میهن داره در همین همیاری با سیما و مجاهدین خلق و کانونهای شورشی است که جایگاه خودش را در رزم و پیکار مشترک ملی برای آزادی میهن پیدا می‌کنه و نه در وادی سرگردانیهای دیگر

شهرام گلستانه از کانادا-۵۰۰هزار دلار کانادا از طرف رسول

کمک یکی از هموطنانمان به نام رسول از کانادا را برادرمون رسول که از همیاران همیشگی سیمای آزادی بودند را به خدمت شما به‌مبلغ نیم میلیون دلار اعلام بکنم

محمدرضا از کرج-یک میلیون تومان

به‌عنوان یکی از اعضای کانونهای شورشی برای خودم وظیفه می‌دانم که در همیاری با سیمای آزادی شرکت کنم. و تا جایی که حتی جانم هم باشد خدمت کنم برایشان و من از ملت بزرگوار و قهرمان می‌خواهم که از سیمای آزادی که چشم و چراغ خانه هایمان است و برای من مثل هوا و اکسیژن می باشد از آن حمایت کنند

من از ملت شریف ایران می‌خواهم البته من کوچکتر از آنم که به آنها پیام بدم ولی خب دلم می‌خواهد از کانونهای شورشی حمایت کنید و بپیوندید سرنگونی نزدیک است و عرض کنم خدمدتون از تک‌تک مبارزین واقعاً من تشکر می‌کنم

مخصوصا از برادرمسعود و خواهر مریم که واقعاً واقعا دست‌مریزاد خیلی کار بزرگی کردند ما اینجا برایش افتخار می‌کنیم واقعاً افتخار می‌کنیم دست مریزاد

رژیم تا دندان مسلح را به ستوه آورده به زانو نشونده من از تک‌تک شما عزیزان که واقعاً همه چیزتان را در راه آزادی این مردم ایران که تحت ستم آخوندها ی دجال هستند فدا می‌کنید و کرده‌اید واقعاً سپاس گزارم از شما نمی‌دانم چطوری تشکر کنم از شما

در خاتمه یک پس‌انداز کوچکی دارم یک میلیون تومن تقدیم شما سیما می‌کنم خیلی نا چیز است خیلی ببخشید من خداحافظی می‌کنم

زیرنویس: مرضیه حیدری از نروژ-۲۱هزار و ۸۰۰کرون جمعی

باآرزوی نابودی کرونای ولایت و کرونای طبیعت با شرکت در گلریزان همیاری کمکهای جمعی را اعلام می‌کنم. جمع کل ۲۱۸۰۰ کرون. تقدیم به سیمای آزادی

مرگ بر اصل ولایت فقیه. زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران

شادی از تهران-۵۰۰هزار تومان

این حکومت یک ذره به درد و مشکلات مردم ایران توجه نمی‌کنه. فریاد کشیدیم برای نجاتمون که واکسن کرونا تهیه کنید اما متأسفانه خبری نشد. پول برای عراق. لبنان. سوریه دارند اما برای خرید واکسن ندارند. چرا جان انسان‌ها برای شما ارزشی نداره؟ ‌ما چه گناهی کردیم. که باید به‌خاطردزدیهای شما آخوندها با هوای آلوده تهران زندگی کنیم. کرونا یکطرف. هوای آلوده یکطرف. جرم و جنایتهای آخوندها هم یکطرف. از اینجا به آخوندها میگم کور خوندید که به‌خاطر کرونا و آلودگی هوا ما را از تلاش و فعالیت برای سرنگونی باز دارید. از آن ماست پیروزی. از آن ماست آزادی. من سالروز آزادی برادر مسعود رجوی به مجاهدین و مردم ایران و کانونهای شورشی در سراسر ایران تبریک بگم و مبلغ ۵۰۰هزار تومان تقدیم سیمای آزادی می‌کنیم.

منوچهراز اتریش – ۲هزار و۲۰۰یورو کمک جمعی

واقعا احساس غرور می‌کنم خدا را شکر می‌کنم بهرحال همه انگیزه ما از داخل میاید از این مردم تحت ستم ولی شورشگر واقعاً

عباس از هلند – ۳هزار یورو کمک جمعی

این زمان و مکان رو می‌شکونه یعنی ما رو که به‌اصطلاح شما عنوان می‌کنید به خانواده بزرگ مقاومت وصل می‌کنه

علی از شیراز

سلام بر شما. علی هستم از شیراز شورشی می‌خواستم همبستگی خودم را با برنامه شما اعلام کنم. هر چند که واقعاً خودم از لحاظ مالی نمی‌تونم کمکی بکنم اما به‌نظر م رسید این تماس را با شما بگیرم و از همه هموطنانم که دارند صدای منو می‌شنوند درخواست کنم که به حمایت از سیمای آزادی بپیوندند چرا که صدای سرکوب شدگان و ستمدیدگان ایران. به امید پیروزی. به امید نابودی آخوندها امیدوارم هر چه سریعتر شر اینها کنده بشه از کشورمون

جمشید از انگلیس-۴۹هزار و ۶۹۰پوند کمک جمعی

این یکی دو ساعتی که الآن من اینجا منتظرم و صدای بچه‌ها را از داخل ایران می‌شنوم حرف برادر مسعود واقعاً به‌عمل نشست. هزار اشرف می‌سازیم واقعاً صداش انعکاس پیدا کرد. قول داده بودم که امسال ۳برابر پارسال کمک کنم که خواهم کرد. الآن یک سری کمکهای دوستان هستش که به‌صورت جمعیه من اعلام می‌کنم خدمتتون:

سعید نجاتی از هلند-۲هزار و ۲۸۰یورو کمک جمعی

در داخل ایران دختر بچه‌ای صدهزار تومان از قلکش کمک کرده و مادری هم صدهزار تومن کمک کرد.

منتهی این مادر یک نوشته‌ای دادن به من گفتن که برای شما بخونم. ما مردم ایران به تک‌تک شما فرزندان مجاهد و فداکار برای سرنگونی آخوندهای بی‌دین و جنایتکار برای ساختن ایران آینده نیاز داریم. من یک زن بیوه هستم و حقوق و درآمدی ندارم. با شرمندگی ناقابل صدهزار تومن به همیاری سیمای آزادی کمک می‌کنم می‌دانم این پول خیلی کم است ولی دلم می‌خواد هر طور شده در همیاری شرکت کرده باشم. به امید این‌که شما عزیزان را در خیابانهای ایران در آغوش بگیرم. و نابودی حکومت آخوندی در میدان آزادی جشن بگیرم. درود بر شما درود بر شما حاضر حاضر حاضر

عبدالرضا از نروژ-۵۸هزار و ۵۰۰ کرون کمک جمعی

سیمای آزادیم را میشه گفت مشعلی هست در این شام تاریک میهن که بر مردم ما متأسفانه چهل و یکی دو سال حاکمه، و این مشعلیه که ما در واقع وظیفمون هست هر چه فروزانترش کنیم

علی افشار از ایتالیا – ۲هزار و۳۵۰یورو کمک جمعی

همه می‌دانند که این رسانه ملی یکی از مستقل‌ترین رسانه‌های جهان است که فقط و فقط دست خودش رو به سوی هموطنانش دراز می‌کنه تا بتونه ادامه بده و مستقل باشه

کمال از نروژ-۲۵هزار کرون

اعلام می‌کنم همیاری که این بار مبلغ ناچیز بیست و پنج هزار کرون هست

آزاده عالمی از فرانسه – ۲هزار و ۴۰۰یورو کمک جمعی

در مقابل این همه فداکاری و از جان گذشتگی کانونهای شورشی در شرایط خفقان و سرکوب در مهین اسیرمون و رزمنده‌های مجاهد که از همه چیز خود در این راه گذشته‌اند و همه اونها را برای مردمشون میخوان کمترین کاری که از دست ما برمی آد اینه که برای استمرار و پیشبرد فعالیت‌های مبارزان راه آزادی پشتیبان مالی آنها باشیم

شبنم شعبانی از سوئیس -۵۶۰فرانک

به امید سرنگونی رژیم مرگ خامنه‌ای و سقوط نظامش

وجیهه از هلند – ۲۰۰۰یورو کمک جمعی

با سلام به خالقان سیمای آزادی، که با همین سیما ما را منزل به منزل از اشرف تا لیبرتی و تا اشرف۳ با خودشان همراه کردند که راه را گم نکنیم و تا می‌توانیم بر سر آخوندهای فاسد و جنایتکار بکوبیم.

سعید فرانسه- یک‌هزار و ۱۰۰یورو کمک جمعی

و چه افتخاری واقعاً که اجازه حضور در این رژه و بزرگ و شکوهمند سیاسی را به من کمترین دادید.

مصطفی - هلند -۳۰۰۰یورو کمک جمعی

در مجموع ۳۰۰۰یورو هر چند کمه ولی امیدوارم کمکی باشد به این سیما که به‌عنوان خونی در جریان این مقاومته که همه را تغذیه می‌کند

سعید – نروژ-۵۰۰۰۰کرون

سیمای آزادی همان دارایی بی‌جایگزین است که رابطه مردم با مقاومت را حفظ می‌کند.

دکتر محمدعلی شیخی- ۲۰۰۰یورو

خوب ارزشگذاری بر سیمای آزادی بی‌حد و حصره همه میگن و آخرینش همین دوستی که می‌گفتش مثل خونه که در تمام بدن انسان لازم باشه.

خواستم ضمن به‌اصطلاح قدرشناسی از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران برای برنامه‌های مختلفش به‌ویژه اخبارش، به‌ویژه پیامهایی که از جانب مسعود میاد یا از جانب خواهر میاد بهرحال می‌خواستم یادی بکنم از خود همسرم خانم معصومه جوشقانی که یکی از مشتریهای پر و پاقرص همیاری بود در تمام سالیان گذشته و در همیاری گذشته هم شرکت کرده بود بهرحال ضمن یاد کردن خاطره اون از طرف معصی مبلغ ۲۰۰۰یورو به همیاری کمک کنم باشه که به‌عنوان خاطره‌ای از معصی پس از فوتش به جا بمونه

محمد بهروزی-آلمان – ۴۰۰۰یورو کمک جمعی

خدمتتون عرض کنم سیمای آزادی چهره واقعی ایران است. صدای قهرمانان بزرگ ایران است مانند قهرمان ملی نوید افکاری، فروزان عبدی ملی‌پوش والیبال مون. حبیب خبیری ملی‌پوش فوتبال و صدها و صدها ورزشکار دیگری که با نام آزادی برای آزادی به دست رژیم سرفراز شدند بردارها و ما امروز وظیفه مان است که از آنها حمایت بکنیم.

اشرف- تهران

من اشرف هستم از تهران یکی از هزاران زن ایرانی مشتاق آزادی می‌خواستم حمایت خودم را به‌عنوان یکی از زنان کانونهای شورشی از سیمای آزادی اعلام کنم. سیمای آزادی که فریادرس مردم ایران هست. امروز هم که خامنه‌ای فتوا داد واکسن نخرید و این سیمای آزادیست صدای مردم که هر روز به دست این آخوندها قتل‌عام می‌شوند. درود به شما و تلاشتان. در پایان ما کانونهای شورشی با همبستگی و وحدت و اتحاد خواهر مریم و برادر مسعود را به ایران خواهیم آورد و به خواهر مریم می‌گوییم ما زنان چون شیر پشت برنامه شما هستیم. می‌توان و باید. می‌توان و باید ایران را از دست آخوندها نجات داد. زنده باد آزادی

شهلا – سمنان

سلام خدمت شما آقای کلانی.

مجری: درود بر شما

شهلا: سلام می‌کنم خدمت شما عزیزان و درود می‌فرستم بر مجاهدان راه آزادی من یک کانون شورشی هستم از سمنان تبریک میگم بیست و پنجمین همیاری سیمای آزادی را به شما عزیزان. و همیاران سیما و مقاومت و درود می‌فرستم به عزیزانی که با کمک هایشان به هر طریق چراغ سیما را روشن گذاشتند چراغی که نور امیدی بر دلهای مردم ستم دیده و دردکشیده ایران هستش. چراغی که هدایت گر و امید بخش که همیشه به خودت این اطمینان را میدی که سیما صدایی هستش که صدای مردم ایران است صدایی پر از راستی و صداقت است صدای فریاد مردم ستمدیده ایران است که بگوش جهانیان میرسه. و صددرصد با همین کانونهای شورشی و این مقاومت آزادی را بدون شک به مردم ایران برمی‌گردونیم.

ادامه دارد