۱۳۹۵ آذر ۴, پنجشنبه

خامنه‌ای؛ احساس وحشت از یاس، تردید و بن بست در درون نظام



تاریخ :24نوامبر 2016

ولی فقیه ارتجاع روز3 آذر 95 با گروهی از سركرده‌های بسیج ضدمردمی به مناسبت هفتة بسیج دیدار كرد وحرفهایی را در این دیدار مطرح كرد.

خامنه‌ای ابتدا بسیجی‌های روحیه باخته را این طور تعریف كرد «بسیجی یعنی دچار ناامیدی و افسردگی، و بن بست نشدن»، یعنی اینكه شرایط موجود ایجاد یاس و ناامیدی می‌كند . وی سپس التماس كرد كه به ولایت توجه داشته باشید و از «توجه به ولایت و آمادگی برای حضور در میدان های سخت،» صحبت كرد.

ولی فقیه ارتجاع  با تشبیه شرایط رژیم با شرایط بنی اسرائیل در زمان حضرت موسی و اینكه آنها با دست خالی برابر فرعون ایستادند با كنایه به رفسنجانی و روحانی گفت: بعضی از بنی اسرائیل از« دیدن لشکریان فرعون هراسان شده و می‌گفتند آنها ما را نابود خواهند کرد» و بلافاصله به وضعیت بسیج اشاره كرد وگفت: «یك بسیجی هم ممكنه دچار ترس و تردید بشه، اما دچار بن‌بست نمی‌شه

خامنه‌ای در جای دیگری از صحبتش با اشاره به رفسنجانی و روحانی گفت: «این افراد به‌دلیل نداشتن عمق دینی، حرکت بر اساس احساسات و هم نشینی با زاویه داران با انقلاب فاصله زیادی از انقلاب اسلامی گرفتند»

بعد هم گفت كه كه دیروز مسئولان دولت پیش من بودند و از اقدامات انجام شده در زمینة اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال گزارش دادند اما این چیزهایی كه می‌گفتند باید در صحنة عمل دیده بشه! و به این ترتیب در واقع اعتراف كرد كه باصطلاح اقتصاد مقاومتی در نقطة صفر قرار دارد.

ولی فقیه ارتجاع در مورد رئیس جمهور جدید آمریكا و برجام بدون اینكه خبری از رجزخونیهای سابق درحرفهایش باشد گفت:« اگر قانون تحریمهای 10ساله اجرایی بشه، ما هم حتماً در مقابل، واكنش نشون خواهیم داد

خامنه‌ای در این سخنرانی موقعیت ضعیف و نزار رژیم را با تكرار چند باره این جمله كه ما نمی‌ترسیم، ما نمی‌ترسیم نشان داد