۱۳۹۵ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

افشای شگردهای جدید وزارت اطلاعات درمورد تخلیه اطلاعاتی

                              هسته مرکز ی شکل گیری وزارت اطلاعاات برای جنایات ضد بشری 


 افشای شگردهای جدید وزارت اطلاعات درمورد تخلیه اطلاعاتی رهبران اپوزیسیون ایران
2نمونه از شگرد های وزارت اطلاعات رژیم


                                                    ماموران جنایتکار وزارت اطلاعات 
لینک های شگردهای وزارت اطلاات وشکل گیری آن :


جنگ روانی جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون، شیوهها و شگردههای متعددی بخود گرفته است. تشکیل گروههای خیالی هودار شخصیت های سیاسی مخالف رزیم تا استفاده از اختلافات درون اپوزیسیون و بهره برداری و تهیه گزارش های جنجالی از درگیری درونی و... اخیرا عناصر اطلاعاتی شگرد جدیدی بکارگرفته اند . آنان با درست کردن صفحه فیسبوکی بنام برنامه سازان صدای امریکا ، بی بی سی و....استفاده ازعکس پروفایل و نامشان و با آخرین پست فیس بوکی ؛ با شخصیت های سیاسی و رهبران اپوزیسیون بنام خبرنگاران بی بی سی و صدای امریکا   با اسکایب(بدون دوربین ) و یا تلفن همراه تماس گرفته و بعنوان مصاحبه ابتدا  در یک صحبت دوستانه سعی می کنند اطلاعاتی جانبی و جنجالی کسب نمایند و سپس با میکس کردن و صدا گذاری دست به افشا گری بزنند. در این لینک به ذکر 2  نمونه از تلاش افراد اطلاعاتی بسنده می کنیم:

عکس نادر کیانی  خبرنگار اطلاعات سپاه پاسداران که بسیار در فضای مجازی فعال می باشد و  نام ایشان در جمع دوستان برخی از رهبران سیاسی اپوزیسیون قرار دارد.نادر کیانی  در فیس بوک  به همین نام صفحه ای دارد و سایتی  جعلی تحت عنوان سایت کومله منتقد1 از : نادر کیانی“نادر کیانی خبرنگار اطلاعات سپاه پاسداران در سایت خود اعتراف کرد که یکی از همکارانش  با رهبر کومله را نیم ساعت تلفنی صحبت کرد و این فرد اطلاعاتی  رهبر کومله (ابراهیم علیزاده) را ،تخلیه اطلاعاتی کرده و بگفته  نادر کیانی :” از این طریق،اطلاعات مهم و بسیار محرمانه ای بدست آورده است“اما ابراهیم علیزاده ،(رهبر كومله )مدعی شده در همان دقیقه اول متوجه شده که تماس تلفنی که از سوی وزارت اطلاعات بوده و تلفن را فورا قطع کرده است!
 هشدار، جدا مواظب باشید:
1.      خبرنگاران بی بی سی و یا صدای امریکا و... حتما اسکایب دارند و حتما با دوربین با آنان مصاحبه کنید . تحت هیج شرایطی بدون تصویر با طرف مقابل  صحبت نکنید
2.     از مباحث حاشیه ای که ربطی به مصاحبه ندارد ؛ خودداری نمایئد و همان صحبت هایی را بکنید که قرار است در یک مصاحبه انجام دهید
3.     از بد گویی از رقیبان سیاسی در تلفن های ناشناس اکیدا خودداری کنید .
4.     نام و پروفایل فیس بوکی براحتی قابل کپی شدن است. حتما با دوربین با صاحب پروفایل تماس بگیرید.

سازمان اطلاعات سپاه با شگردهاي مختلف از شيوه تخليه تلفني استفاده ميكند .فردي بنام حسن اعتمادي و فرزندانش صاحب و گردانندگان” تلويزيون من و تو “ در آمريكا ميباشند. اخيرا اطلاعات سپاه پاسداران با سواستفاده از لوگوي رسمي راديو آمريكا و از فيس بوك جعلي كه بنام يكي از خبرنگاران اصلي صداي آمريكا بنام ”سفيري“ درست كرده اند، با حسن اعتمادي تماس گرفته اند. ابتدا براي جلب اعتماد، در فيس بوك جعلي با عكس و لوگوي صداي آمريكا با حسن اعتمادي چت كرده اند و در مرحله دوم از طريق اسكايپ تماس گرفته اند . سازمان اطلاعات سپاه باتوجه به زمينه سازي قبلي در فيس بوك جعلي صداي آمريكا ، خودش را بنام ”خبرنگار صداي آمريكا“ معرفي و از حسن اعتمادي خواسته است دوربين اسكايپ را روشن كند .حسن اعتمادي نيز همين كار را كرده است .تماس گيرنده كه از طرف سازمان اطلاعات سپاه بوده است يك ساعت و نيم ، حسن اعتمادي را تخليه اطلاعاتي و از طريق همان اسكايپ تصوير برداري نيز كرده است. سپاه پاسداران از همان كليپ مصور ، يك برنامه تلويزيوني مستند  15دقيقه اي برعليه خانواده حسن اعتمادي  و “تلويزيون من  و تو “درست كرده و از تلويزيون رژيم نيز پخش كرده اند . حسن اعتمادي كه پس از پخش برنامه سپاه از تلويزيون رژيم، متوجه تخليه اطلاعاتي خود شده است به راديو آمريكا شكوائيه نوشته ولي آنها بلاجواب گذاشته اند. تا اينكه درتاريخ 19اسفند95 حسن اعتمادي در يك مصاحبه يك ساعته با تلويزيون پارس تي وي (علیرضا میبدی  -سطلنت طلبان ) جزئيات اين تخليه اطلاعاتي را بطور كامل و با جزئيات توضيح داده است.