۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

البوابه نیوز-مصر: مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران از دانشجویان خواست که برای ایجاد تغییر در کشور به قیام و شورش خود ادامه دهند.


البوابه نیوز-مصر: مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران از دانشجویان خواست که برای ایجاد تغییر در کشور به قیام و شورش خود ادامه دهند.مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران از دانشجویان خواست که برای ایجاد تغییر در کشور به قیام و شورش خود ادامه دهند.

ایشان در سخنرانی برای دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید گفت: ”در ابتدای سال تحصیلی جدید پیام من به ‌دانش‌آموزان و همه جوانان و نوجوانان شورشگر میهن این است که ”ماهی سیاه کوچولو“ی (دوران خودتان) بوده و برای غلبه بر هر عجز و ناامیدی،آغازگر شورش و قیام و جستجوگر راه‌های نو باشید.

رجوی با یادآوری نقشی که دانشجویان در طول تاریخ معاصر ایران در تغییر و بویژه دررویارویی با رژیم شاه و آخوندها  داشتند، گفت: شما جایگاه شناخته ‌شده دانشگاه را به‌عنوان سنگر آزادی در برابر شاه و شیخ به همه نشان دادید. از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا انقلاب ضد‌سلطنتی، و در مصاف با استبداد دینی که نقطه اوج آن، همراه با لاله‌زار دانش‌آموزان، در ۵ مهر ۱۳۶۰ بود.

ایشان  ضمن بررسی فداکاری های دانشجویان خاطرنشان نمود که :(در 5مهر) در تهران،بیش از ۱۸۰۰ دانشجو و دانش‌آموز مجاهد اعدام شدند که رژیم اسامی ۸۱۵ تن از آن‌ها را در روزنامه‌هایش اعلام کرد. ۹۴۲ تن تیرباران، شماری حلق‌آویز و دست‌کم ۳۳ نفر زیر شکنجه شهید شدند.

رجوی بر روی وحشیگری آخوندها در آن زمان متمرکز شد که لاجوردی(هیولای زندان اوین) گفت ظرف مدت ۲ساعت که از دستگیری می‌گذرد، محاکمه پایان می‌یابد و حکم صادر می‌شود و اجرا می‌گردد.

حاکم شرع خمینی، آخوند محمدی گیلانی گفت: این‌ها را که در خیابان تظاهرات مسلحانه می‌کنند، در کنار دیوار در همان‌جا گلوله بزنید. مجروحین باید با بریدن دست راست و پای چپ آنها تمام‌کش شوند.

آخوند موسوی تبریزی که بعداً اصلاحاتی شد تاکید کرد: اسیرش را باید کشت، و زخمی‌اش را باید زخمی‌تر کرد که کشته شود. هر کس در برابر نظام بایستد، حکم‌اش اعدام است.


# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0