۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

آخرین گزارش‌ها از نهمین روز قیام در تهران و کرج + فیلم


تهران و کرج با نفله کردن بسیجی ها آغاز کردند - امروز ۲مهرماه جوانان و زنان تهران و کرج توفنده تر از هر شب قیام‌شان را شروع کردند. جالب توجه ترین صحنه‌های امشب اعتراضات سراسری در تهران، تنبیه بسیجی‌ها توسط زنان دلاور تهرانی است.در ولی عصر تهران یک لباس شخصی قصد حمله به جمعیت تظاهر کننده را داشت که توسط جمعیت دستگیر شد و زنان شجاع قیام او را به شدت گوشمالی دادند.

مردم و جوانان در آریاشهر شعار می دهند توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه.در صادقیه تهران مردم فریاد می‌زنند؛ می جنگیم می میریم ایرانو پس میگیریم. درسعادت آباد تهران مردم شعار می دهند خامنه ای قاتله ولایتش باطله. در ستارخان جمعیت انبوهی تجمع کردند و شعار می دهند.

در فردیس غربی جوانان و زنان شجاع برخی مظاهر حکومتی را به آتش کشیدند و در خیابان شعار می‌دهند. جوانان خشمگین یک بسیجی را از پا در‌آوردند و او را به خاطر جنایات مورد شماتت قرار دادند. در گوهر دشت کرج مردم و جوانان جمع شدند و خیابان را در تصرف خود گرفتند.

لازم به یاد آوری است که اعتراضات سراسری در ایران از روز جمعه ۲۵ شهریور با کشته شدن مهسا امینی به دست گشت ارشاد خامنه‌ای شروع شد. این قتل ابتدا به جرقه‌ای در تهران و سقز تبدیل شد. اما به سرعت به یک آتش ویرانگر برای رژیم خامنه ای تبدیل شد. طی ۸ روز گذشته بیش از ۱۳۳ شهر ایران دست به قیام و اعتراض زدند و علیه دیکتاتوری ولایت فقیه به جنبشی فراگیر دست زدند. حکومت تاکنون جز کشتار و دستگیری و شیطان سازی بی‌نتیجه کاری دیگری نتوانست در مقابل این قیام انجام بدهد. به نظر می‌رسد قدرت نمایی رژیم هم کارساز نبوده است و ایران در مسیر آزادی و سرنگونی رژیم ولایت فقیه به پیش میرود.

**



# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0