۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

سخنرانی ادی راما نخست وزیر آلبانی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره سایبری رژیم آخوندی وقطع رابطه با آن


سخنرانی ادی راما نخست وزیر آلبانی در مجمع عمومی سازمان ملل درباره سایبری رژیم آخوندی  وقطع رابطه با آن - ادی راما: ... در البانی 95 درصد از خدمات دهی به مشاغل و شهروندان روی اینترنت انجام می شود. ... اما در ژوییه گذشته آلبانی هدف یک حمله تحریک ناشده و گسترده سایبری قرار گرفت.

تمامی زیرساخت دیجیتالی دولت، هدف یک حمله ادامه دار و هماهنگ با این نیت آشکار برای تخریب و فلج کردن خدمات دهی عمومی قرار گرفت تا اطلاعات و ارتباطات الکترونیک از سیستم های دولتی را به سرقت ببرند و هرج و مرج ایجاد کنند و تنشها در کشور را دامن بزنند.

یک تحقیق طولانی و جامع با همکاری با بهترین کارشناسان تروریزم سایبری موجود انجام شد. و حالا، بلاشک تایید شده است که این حمله سایبری که می خواست یک کشور مستقل را به زانو در آورد؛ یک تجاوزگری مورد حمایت دولتی بود که توسط جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و به اجرا در آمده بود.

به این دلیل بود که در مواجه شدن با چنین نقض آشکار نورمها که مسئول امور دولتی در فضای سایبری در شرایط صلح شامل خودداری از صدمه زدن به زیرساختها که خدمات دهی به عموم مردم می باشد؛ دولت آلبانی چاره یی نداشت جز اینکه روابط دیپلوماتیک خود با ایران را قطع کند.

ما امیدواریم که این اقدام شدید اجباری یک نمونه باشد و یک بازدارنده باشد برای هر کسی که از چنین عمل انزجارآوری علیه یک کشور مستقل حمایت کند.

ما مصرانه از سازمان ملل می خواهیم تا بیش از پیش و جدی تر به امنیت سایبری بپردازد و در این رابطه در پیشگیری از این حملات سرمایه گذاری کند و به همه کشورهای عضو کمک کند تا در این رابطه تقویت شوند.

تلویزیون سازمان ملل، 


# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0