۱۴۰۱ مهر ۲, شنبه

شیراز؛ دختران شورشی تظاهرات ضد حکومتی را رهبری می‌کنند!- تظاهرات مردم شیراز با فریاد مرگ بر دیکتاتوری آغاز شد

در نهمین روز اعتراضات سراسری مردم شیراز با فریاد مرگ بر دیکتاتوری آغاز کردند -روز شنبه ۲ مهرماه مردم دلیر و جوانان شجاع شیرازی تظاهرات ضد حکومتی‌ شان را با فریاد مرگ بر دیکتاتور آغاز کردند. مردم به جان آمده شیراز همراه با دیگر مردم ایران که از قتل حکومتی مهسا امینی به خشم آمده بودند، در نهمین روز اعتراضات سراسری به خیابان آمدند تا به حاکمیت ولایت فقیه نه بگویند.

خبرها و تصاویر ارسال شده از شیراز حاکی است که جوانان شیرازی در خیابان‌های مختلف شهر با نیروهای حکومتی درگیر هستند.

دختر شجاع شیرازی  در خیابان داریوش بالای خودرو رفته و جمعیت معترض را با شعار مرگ بر دیکتاتور رهبری می‌کند. خبرهای تکمیلی حاکی است که برغم حضور سنگین نیروهای سرکوب تظاهرات به شکل گسترده‌تری ادامه یافته است.

لازم به یاد آوری است که اعتراضات سراسری در ایران از روز جمعه ۲۵ شهریور با کشته شدن مهسا امینی به دست گشت ارشاد خامنه‌ای شروع شد. این قتل ابتدا به جرقه‌ای در تهران و سقز تبدیل شد. اما به سرعت به یک آتش ویرانگر برای رژیم خامنه ای تبدیل شد. طی ۸ روز گذشته بیش از ۱۳۳ شهر ایران دست به قیام و اعتراض زدند و علیه دیکتاتوری ولایت فقیه به جنبشی فراگیر دست زدند. حکومت تاکنون جز کشتار و دستگیری و شیطان سازی بی‌نتیجه کاری دیگری نتوانست در مقابل این قیام انجام بدهد. به نظر می‌رسد قدرت نمایی رژیم هم کارساز نبوده است و ایران در مسیر آزادی و سرنگونی رژیم ولایت فقیه به پیش میرود.


 

 # براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0