۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۷, دوشنبه

جمشید پیمان: چرا شاهزاده+تاجزاده؟


                                                  جمشید پیمان : چرا شاهزاده+تاجزاده؟

 

برای رژیم جمهوری اسلامی حفظ حاکمیتش اوجب الواجبات است! حجّ وُ روزه و نماز که هیچ، حاکمیت آخوندی برای بقای خودش دوازده امام و پیغمبر و خدا را هم قربانی می کندحاکمیت آخوندی هر اندازه هم که کودن و ابله باشد، در شناخت دشمن داخلی خودش بسیار آگاه و بصیر است و زیرکانه و هوشمندانه عمل می کند!

نظام آخوندی از همان اوان پا گرفتن و در رابطه با حفظ موجودیتش همزمان دو شیوه را بکار برده است: یکی ایجاد پراکندگی و چند دستگی میان مخالفان خودش و دیگری زدن و سر به نیست کردن دشمن اصلی خودش یعنی سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت!

در اجرای این دو شیوه نیز به هر وسیلهی ممکن و در حد توش و توانش متوسل شده است! مثال ها فراوانند و دسترسی به نمونه ها آسان!

آخرین بازی در این عرصه هوا کردن فیل در صحنه‌ی شامورتی یک حزب اللهی دو آتشه به اسم مهدی نصیری است! این مرید و سینه چاک و وثیق و امین پیشین خامنه‌ای و مخالف‌خوان امروز او، اخیرا در مصاحبه‌ای با بی بی سی، فیل جدید را را هوا کرده است!

او که تا همین سه چهار هفته پیش می‌گفت برای براندازی نظام لازم نیست هیچ کاری بکنند، زیرا نظام خودش در حال براندازی خودش است، در این مصاحبه از طرح پیوند مصطفی تاجزاده، فالانژ و چماق کش سابق و منتقد و مخالف نمای فعلی نظام با شاهزاد رضا عامل تفرقه و تجزیه میان ایرانیان مخالف نظام وپشتیبان ثابت و دائمی پاسدار و بسیج، رونمایی کرده است.

مهدی نصیری (و به نظر من، وزارت اطلاعات رژیم) در برابر تز « نه شاه، نه شیخ» که در شعار « مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» متبلور شده، آنتی تز «شاهزاده +تاجزاده» را وسط معرکه انداخته است. معرکه گردانان این بازی هم که نقش موافق و مخالف را بازی می‌کنند، باز به نظر من سرنخ همه‌شان در دست وزارت اطلاعات است، عبارتند از بخشی از به اصطلاح اصلاح طلبان وابسته به رژیم، مخالفان صادراتی رژیم، توابان  آدم فروش و لو دهندگان مبارزان و خود فروختگان به رژیم به اضافه‌ی بخشی از سلطنت طلبان!

این پروژه هم به نظر من شکست خواهد خورد و رسوایی مضاعف برای شاهزائده و اپوزیسیون نماهای موسمی و فصلی و دائمی ببار خواهد آورد. خود فروختگان و توابان آدم فروش هم که به انجام وظیفه مشغولند و پیروزی و شکست پروژه برایشان فرقی ندارد. آنها چاهی را که وزارت اطلاعات آخوند می خواهد می کنند، کاری هم به رسیدن و نرسیدن به آب ندارند!

آیا مخالفان جدی نظام و مبارزان سرنگونی خواه باید در مقابل این بازی جدید بی تفاوت باشند یا به آن اهمیت ندهند و یا آن را شکستی روی شکست های سابق رژیم در این زمینه بپندارند؟

من می گویم : نه، در این مورد هم نباید ذره ای ساده انگاری کرد، نباید منتظر گذشت زمان شد، نباید پروژه چوب دو سر نجس را پیشاپیش شکست خورده تلقی کرد. برعکس، آزادی خواهان واقعی، سرنگونی طلبان حقیقی باید با حواس جمعی کامل و با استفاده از هر وسیله و امکان به افشای این توطئه بپردازند و با بسط و تعمیق اصل « نه شاه،نه شیخ» و فراگیر ساختن شعار« مرگ بر ستمگر،چه شاه باشه چه رهبر» راه را بر نفوذ این بازی ضد ایرانی ببندند.

پ.ن: کِنِت تیمرمن kenet timmermanنویسنده، سیاستمدار و همکار سابق سیا، در کتاب مشهور خودش، شمارش معکوس برای بحران( تاریخ انتشار سال ۲۰۰۵ میلادی)، که سرشار از مستندات مربوط به رژیم آخوندی است، قولی از آخوند فلاحیان وزیر اطلاعات نظام می آورد که با موضوع جوش دادن شاهزائده و تاجزاده کاملا مربوط است. فلاحیان گفته بود:

باید این رضا پسر(پهلوی) را در بازی نگه داریم. این فکر، بسیار بهتر از ترور اوست. بگذاریم او دیگران را خنثی کند. ( نقل از صفحه ۹۶ کتاب)

 

جمشید پیمان،۲۰۲۴/۰۵/۰۴





🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7