۱۳۹۳ بهمن ۲۰, دوشنبه

انجمن نجات (نجاست)چگونگي شكل گيري آن بوسيله وزارت اطلاعات فصل سوم انجمن نجات ايران

انجمن نجات رژیم - فصل سوم



نمايش اعزام خانواده ها به عراق
وزارت اطلاعات آخوندی در ۳۰ اردیبهشت ۸۲ تعداد معدودی از خانواده ها را با ارعاب و فریب، به همراه شماری از عوامل خود، به مقابل سفارت سوییس در تهران كشاند و با برگزاری تظاهراتی اعلام نمود كه فرزندانشان «برخلاف میل خود، توسط رؤسای مجاهدین» در خاك عراق نگهداری می شوند. البته همان روز سازمان مجاهدین خلق ایران طی اطلاعیه یی نمایش رسوای اطلاعات آخوندی در برابر سفارت سوییس در تهران را افشا نمود. در این اطلاعیه ازجمله آمده بود:
«صبح امروز وزارت اطلاعات ملایان… شماری ازعوامل خود را به مقابل سفارت سوییس در تهران (حافظ منافع آمریكا در ایران)، فرستاد تا به عنوان خانواده های مجاهدین خواستار دیدار فرزندانشان شوند كه گویا «برخلاف میل خود، توسط رؤسای مجاهدین» در خاك عراق نگهداری می شوند!
... نمایش های مسخره اطلاعات آخوندها و اشك تمساح برای دیدار خانواده ها و فرزندانشان، جز بر نفرت مردم ایران از فاشیسم مذهبی حاكم بر ایران نمی افزاید.  رژیمی كه آشكارا خواهان بمباران و سركوب و سربه نیست كردن همه مجاهدین در خاك عراق است .
... شایان توجه است كه رادیو و تلویزیون و مطبوعات حكومت آخوندی در همین ایام به طور مستمر خبر می دهند كه مجاهدین در خاك عراق «در كنترل نیروهای آمریكایی قرار گرفته اند» و «حتی برای خرید و خروج از اردوگاهشان، باید اجازه دریافت كنند» (روزنامه آفرينش، ۲۷ ارديبهشت ۸۲).
... اكنون از آخوندها و وزارت اطلاعات منفور آنها باید پرسید اسیر گرفته شدن همه مجاهدین در خاك عراق را باور كنیم یا این را كه افرادی «برخلاف میل خود، توسط رؤسای مجاهدین» در خاك عراق نگهداری می شوند؟!
«جالب توجه اینكه طی هفت ماه گذشته، به رغم فراخوان های متعدد و دعوت مسئول شورای ملی مقاومت ایران، رژیم آخوندی حتی به یكی از خانواده های مجاهدین هم اجازه سفر به عراق و دیدار با فرزندانشان را نداده است».


به دنبال این تظاهرات، ارگان دست ساز وزارت اطلاعات، با ارعاب، دروغگویی و سوءاستفاده از نگرانی خانواده ها نسبت به وضعیت فرزندانشان در عراق، آنها را در نوبتهای مختلف به بهانه دیدار فرزندانشان به عراق اعزام می كند. هدف اصلی از این اقدام، بهره برداری سیاسی و اجتماعی علیه مجاهدین و فشار برای استرداد و اخراج مجاهدین از عراق بود. وزارت اطلاعات از این پروژه رذیلانه با عنوان «بمباران مجاهدین توسط خانواده ها» اسم برده و گفته بود این پروژه را آنقدر ادامه خواهد داد تا زمینه را برای بازگرداندن مجاهدین به ایران فراهم كنند.