۱۳۹۳ بهمن ۲۲, چهارشنبه

مزدور محمد رزاقي (محمد رذل ) را بشناسيد با شناسايي اين مزدوران، توطئه هاي رژيم عليه مجاهدين و مقاومت ايران و پناهندگان ايراني در خارج كشور را افشا كنيد. انجمن نجات ايران



سخني كوتاه با خواندگان گرامي
هموطنان عزيز ،ياران مقاومت ،هوادران گرامي سازمان پر افتخار مجاهدين ،نيروهاي انقلابي در افشاي بريده مزدور خائن كوشا باشيد.
تاريخ را وقتي مرور ميكنيم،تاريخ در زمانهاي مشخص جواب تاريخي را به اين خائنين داده است و خواهد داد،آن روز دير نيست،روز سرنگوني رژيم ضد بشري فرا ميرسد و اين خود فروشان نه جاي در وطن دارند نه درميان ايرانيان آزاده ،چرا كه بي وطن ترين موجودات روي زمين اين مخلوقات مزدورهستند،براستي از اين موجودات حقير ميشود، قدر و شان كساني كه در برابر رژيم ضد بشري مي ايستند و تا آخرش قيمت ميدهند،دانست  همچنان كه صباي ما گفت “تا اخرش مي ايستيم“ و سر نگونش ميكنيم،ما هم تا اخرش مي ايستيم و رژيم ضد بشري را سرنگون ميكنيم و هر انكس با اين رژيم همدست بوده و از پشت به مقاومت خنجر زده ،خلق قهرمان ايران اين مزدوران را  بي جواب  نخواهند گذاشت،
در مورد مزدور محمد رذل خائن به قسمتي از اطلاعيه سازمان پرافتخار سازمان مجاهدين خلق ايران توجه نماييد.

در اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران در 23فروردين87 آمده است: «محمد رزاقي، نادر نادري، مجيد روحي، محمود ‏خالقي، حسن پيرانسر و محمد كرمي باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تيف تشكيل ميدادند. آنها با يك تلفن موبايل مستقيماً با وزارت اطلاعات در تهران در تماس بودند و دستور ميگرفتند».
تصاويري از  محمد رزاقي (محمد رذل) در تيف- چراگاه وزارت اطلاعات
بعد از خروج اين نفرات از تيف، ارتباطشان با وزرات اطلاعات در اربيل عراق از طريق كنسولگري رژيم در اربيل فعالتر شد. در همين رابطه در اطلاعيه 23فروردين87 آمده بود:
«آنان پس از خروج از تيف چندين هفته در پاتوق كنسولگري و عوامل رژيم در اربيل به سر برده و اطلاعات آخوندي درصدد انتقال آنها به اروپاست.پس از تعطيلي تيف، گشتاپوي ملايان مأموران خود را در مقري در شهر اربيل عراق جنب کنسولگري رژيم اسکان داد تا آنها را متشکل نمايد. اين محل پاتوق عوامل رژيم براي جذب ساير نفرات تيف بود.
محمد رزاقي مزدور به همراه  كرمي و مجيد روحي و… صحنه گردان اين مرکز شده بودند».
در اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در تاريخ 4شهريور87 در باره اعزام اين مزدوران به اروپا آمده است: «وزارت اطلاعات آخوندي, در اواخر ژوئيه 2008 چهار مزدور پيشاني سياه به نامهاي محمد رزاقي، نادرنادري، مجيد روحي و محمد كرمي را به منظور لجن پراكني، جاسوسي و زمينه سازيهاي تروريستي به فرانسه اعزام كرده است. اين مزدوران پس از خروج از تيف و مستقر شدن در پاتوق كنسولگري رژيم در اربيل، حوالي عيد امسال به سليمانيه و سپس به ايران برده شدند.
آنها در تهران توسط بازجويان و دژخيمان اطلاعات براي مأموريتهاي جديد توجيه و با هزينه و امكانات گشتاپوي ملايان و شبكه خارج كشوري اش به فرانسه اعزام شدند».


. شبكه وزارتاطلاعات درفرانسه:
مسؤليت عناصر وابسته به رژيم در فرانسه برعهده كريم حقي(مقيم هلند) و جواد فيروزمند(مقيم فرانسه) است كه هر دو آنها به همان مأمور وزارت اطلاعات رژيم در فرانسه به نام علي وصل هستند و علي خطوطي را كه بايد به پيش ببرند به آنهاابلاغ كرده و هزينه هاي ماهيانه آنها را مي پردازد.
نفراتي كه به كريم حقي وصل هستند عبارتند از:محمد رزاقي،عباس صادقي نژاد، حسن پيرانسر، حميدسياه منصوري، نادر نادري،  منصور نظري، حامد صرافپور، محمد بازيارپور و محمد كرمي كه در يك انجمن پوششي وزارت اطلاعات به نام ”ايران باستان – راه درخشان” فعاليت ميكنند.
-------------
موارد فوق بخشي از توطئه هاي وزارت اطلاعات عليه مجاهدين است كه توسط مزدوران و خائنيني هم چون محمد رزقي  اجرا مي شود.
با شناسايي اين مزدوران، توطئه هاي رژيم عليه مجاهدين و مقاومت ايران و پناهندگان ايراني در خارج كشور را افشا كنيد.
لينكها: