۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

بالاترين افتخار زندگيام همراهي با مجاهدين است. محمد محسني از آلباني

امروز متوجه شدم كه اسم اين جانب محمد محسني را در مقالهاي درسايت ايران اينترلينك كه توسط مزدورخود فروخته مسعود شيطان بنده كنترل ميشود، آوردهاند. براي آگاهي هموطنان آزاده و هواداران سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران، ذكر چند نكته را ضروري ميدانم:
اولا - من همواره با مجاهدين بوده، هستم و خواهم بود و تنها آرزويم سرنگوني رژيم ضد بشري آخوندي و محاكمه و مجازات مزدوران كثيفي مانند همايون كهزادي و شيطان بنده و ديگر عوامل رژيم پليد آخوندي است.من طي نزديك به 35 سالي كه با مجاهدين بودم، جز نيكي، خوبي، پاكي، عشق و محبت چيزي نديدم. كساني كه گناهي ندارند جز اينكه ساليان بيوقفه با رژيم ضدبشري آخوندي به مبارزه برخواستهاند واز همه چيزشان گذشتند. بنابراين بودن با مجاهدين هميشه برايم جزو بالاترين افتخارات زندگيام ميباشد.
ثانيا - من با دشمنان خدا و خلق و مردم و مقاومت ايران، يعني رژيم جنايتكار آخوندي مرزبندي قاطع دارم و هرگز اجازه نميدهم كه مزدوران و كاسه ليسان آخوندها، نام مرا به ننگ رژيم آنهم در سايتهاي كثيف خود آلوده كنند. از اين طريق با صداي بلند اعلام ميكنم كه تا به ابد و تا آخرين قطره خونم دست از مجاهدين و مقاومت مشروع مردم ايران نخواهم كشيد.
ثالثا - ميخواهم بگويم مزدوراني كه اسم بي مسماي انجمن ياران ايران را بر خود گذاشته اند، در واقع مزدوران شيطان هستند،افراد بسيار كثيفي كه ميخواهند ننگ رژيم را پاك كرده و دست خونين آخوندها و قاتلين جوانان و مجاهدين را بشويند، تا وزارت اطلاعات تكه استخوانيبرايشان پرتاب كند. اين ننگ تا ابد بر پيشاني همه عوامل رژيم، خواهد ماند تا روزي كه در پيشگاه مردم ايران مورد مواخذه قرار گيرند.
درآخر ميخواهم بگويم كه تنها آرزوي من اين است كه تشكيلات پاك و مطهر مجاهدين هر روز استوارتر ومحكمتر از قبل باشد، چرا كه مجاهدين تنها نيروي سازمان يافته اي است كه توان مبارزه با رژيم جنايتكار آخوندي و تحقق سرنگوني اين رژيم ضد بشري را دارد.

محمد محسني – تيرانا – آلباني