۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

پاسخي به مزدوران: دادگاه خلق در انتظار شما است. بهروز فلاحي از آلباني

من بهروز فلاحي هوادار سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران در آلباني هستم. يكي از كساني كه در گذشته افتخار حضور در تشكيلات مجاهدين خلق ايران را داشتم و تا آخر عمرم به اين دوران از زندگيام بسيار بسيار مفتخرم. طي دوراني كه در مناسبات مجاهدين بودم، جز انسانيت و مهر و محبت و مناسبات پاك و پاكيزه انساني، چيزي نديدم. لذا افشاي مزدوران وزارت اطلاعات را وظيفه ملي و انقلابي خودم و همه ايرانيان آزاده تا روز سرنگوني اين رژيم پليد وضد ايراني ميدانم.
اخيرا چند تن از مزدوران وزارت اطلاعات كه براي رژيم پابگور ولايت فقيه انجام وظيفه ميكنند، با نوشتن مطالبي دريكي از كثيفترين سايتهاي وزارت اطلاعات آخوندي به نام اينترلينك (سايت مزدور رسوا و بدنام به نام مسعود شيطان بنده) براي ما كه درآلباني هستيم اشك تمساح ريخته و توصيه هايي كرده است.
از اين طريق ميخواهم به مستخدم هاي بيمقدار وزارت اطلاعات درداخل و خارج كشور بگويم كه مرز سرخ با رژيم ضدبشري آخوندي، شرافت من است واجازه نميدهم هيچ مزدوري در هيچ كجا آنرا مخدوش كند.من هم مانند همه ياران و همراهان اين مقاومت خونبار، پايبندي به مرزبندي بين مقاومت ايران (كه من هم جزيي از آن هستم) و رژيم آخوندي وعواملش را اصليترين وظيفه خودم و همه هواداران ميدانم و اجازه نميدهيم كه اين شغالان با سوءاستفاده از نام ما، اهداف پليد رژيم را پيش ببرند.
اين مزدوران درحالي ما را در آلباني به «زندگي بدون آقا بالاسر» دعوت ميكنندكه خودشان زندگي ننگين و نكبت بار را با «آقا بالاسري»آخوند مصلحي جنايتكار انتخاب كردهاند و زير پرچم رژيمي سينه ميزنند كه جوانان ايران را دسته دسته به چوبه هاي دار مي سپارد وبر صورت دختران ايران اسيد ميپاشد.
ننگ و نفرين بر شما كاسه ليسان ولايت فقيه.
به اميد روزي كه با سرنگوني رژيم ضد بشري آخوندي به دست مجاهدين و مقاومت مردم ايران، اين كاسه ليسان ولايت فقيه را در دادگاه خلق ديداركنم.

بهروز فلاحي ، آلباني - تيرانا
15 بهمن 93