۱۳۹۳ بهمن ۱۹, یکشنبه

شكلكهاي بيمحتواي همايون كهزادي مامور منفور وزارتي حميدرضا صنوبري از آلباني

اینجانب حمیدرضا صنوبری يكي از هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران در آلباني هستم. اخیرا مطلبي از فردی به نام همایون کهزادی خواندم که در آن وی ابراز خشنودی و رضایت از خروج تعداد افراد بیشتری از لیبرتی و ورود به آلبانی کرده بود، و عجیبتر اینکه در اين مطلب، از افراد مشخصی تحت نام «دوستان قدیمی» خود نام برده بود که من هم جزو آنها بودم.
اولا باید تصریح کنم که من اصلا این مزدور را نمیشناسم و برایم قابل فهم نیست که چطور به خود اجازه داده است این مزخرفات را در رابطه با من و سایر نفرات بنویسد.
ثانیا میخواهم برای او و هم پالكي هايش کاملا روشن باشد که من شخصا، حالم از اینگونه اراجیف و حرفهای بی محتوا واقعا به هم میخورد و نزد من خریداری ندارند. کما اینکه برایم مشخص است که هدف از این شکلكهای کهنه چیزی به جز خوش رقصی و دم تکان دادن براي آخوند علوي و اربابانش در رژیم آخوندی نیست. اينها همان مزدوراني هستند كه با نامه نويسي به مالكي از جنايتهاي مالكي در اشرف و ليبرتي حمايت كردند و او را به ادامه حملات به اشرف و ليبرتي تشويق ميكردند.
لذا ضمن تبری جستن از آنچه که در رابطه با من ذکر شده است، با صدای رسا حمایت کامل خودم را از آرمانهای آزادیخواهانه سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران اعلام میکنم و امیدوارم که هر چه سریعتر مردم ایران از لوث وجود آخوندهای حاکم و مزدوران و حقوق بگیران آنها رهایی یابند.
حمیدرضا صنوبری - آلباني
04/02/2015