۱۳۹۳ بهمن ۲۴, جمعه

چگونگي شكل گيري انجمن نجات(نجاست) بوسيله وزارت اطلاعات ادامه فصل سوم عبور از مرز و اقدامهای سیاسی در عراق انجمن نجات ايران

عبور از مرز و اقدامهای سیاسی در عراق

وزارت اطلاعات به كمك نیروی انتظامی مستقر در مرز برای هر اكیپ یك برگه عبور و پاسپورت جمعی صادر می كند. مزدوران عراقی رژیم كه فارسی را به خوبی صحبت می كنند، پس از عبور از مرز آنان را به شهرهای نجف و كربلا و بغداد منتقل می كنند.
در بغداد خانواده ها را برای تظاهرات در مقابل دفتر سازمان ملل متحد می بردند. سپس معدودی از آنها با تطمیع و ارعاب به دفتر صلیب سرخ، دفتر برمر یا اعضای شورای حكومتی عراق مراجعه می كردند و خواستار استرداد مجاهدین به رژیم می شدند! هماهنگی این برنامه ها توسط سفارت رژیم در بغداد انجام می گیرد. رابط این هماهنگی ها با سفارت رژیم، هنگام اعزام اولین اكیپ خانواده ها به عراق، فردی به نام احمد لقمانی بوده است. همین فرد خانواده ها را برای مراجعه به قرارگاه اشرف توجیه می كرد. همچنین عناصر وزارت اطلاعات كه همراه اكیپ ها هستند، خانواده ها را برای به تسلیم كشاندن فرزندانشان و ترك قرارگاه مجاهدین تحت فشار قرار می دهد.  نام شماری از این مزدوران كه مأمور پیشبرد خط وزارت اطلاعات بودند و همراه خانواده ها به عراق آمده اند، عبارتند از: ربیعی، شعبانی، محبی، رفیعی و حسین غفاری (دوبار به عنوان سرپرست اكیپهای اعزامی به عراق آمده است).

منبع:
انجمن نجات رژیم - ارگان سرکوبگر رژیم علیه خانواده های مجاهدین