۱۳۹۳ بهمن ۲۰, دوشنبه

سوزش عوامل وزارت بدنام اطلاعات آصف خسروپور از آلباني

بعد از آمدن سري جديد مجاهدين از ليبرتي به آلباني، سوزش شديد آخوندها و عوامل مزدورشان بشدت احساس ميشود. عوامل وزارت اطلاعات، ضمن انتشار نام كليه نفرات منتقل شده، در همكاري كامل با وزارت اطلاعات آخوندها، سنگ تمام گذاشته و براي مجاهدين و هوادران سازمان در آلباني، اشك تمساح ريخته اند و دعوت به خيانت و خودفروشي ميكنند.البته پاسخ من و همه هواداران سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران به اين نوكران حلقه بگوش رژيم آخوندي فقط يك چيز است و بايد به آنان گفت زهي خيال باطل. شتر درخواب بيند پنبه دانه، از ما ننگ خيانت و خودفروشي به دور باد.
قلم به مزدان جيره خوار وزارتي، دستورالعمل دارند كه به صورت بيشرمانه اي، همه فشارها و محدوديتهاي اعمال شده توسط مزدوران عراقي رژيم آخوندي عليه ساكنين كمپ ليبرتي را،به گردن فرماندهان و مسئولين مجاهدين بياندازند تا زمينه باز هم كشتار و فشار بيشتري را عليه مجاهدين پايدار در ليبرتي فراهم كنند.اين اقدام كه همدستي با قاتل و جنايتكار است، البته بي پاسخ نخواهد ماند و چيزي جز ننگ و نكبت ابدي، نصيب آنهانخواهد شد.
آنها همچنين كساني را كه از ليبرتي به آلباني منتقل شده اند، دعوت به خودفروشي و رفتن به زير عباي آخوند علوي جنايتكار ميكنند. زهي بيشرمي و وقاحت!
پاسخ من بعنوان يك هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران در آلباني اين است كه من به سالهاي حضور خود در سازمان مجاهدين خلق ايران و همراهي و هواداري از مجاهدين افتخار ميكنم. ما به هيچوجه اجازه لجنپراكني و بازكردن شعبه سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در آلباني را به اين مزدوران نخواهيم داد.
آصف خسروپور بيات -_ آلباني
93.11.17