۱۳۹۳ اسفند ۲۸, پنجشنبه

ياد مصدق بزرگ در سالگرد ملي شدن صنعت نفت در 29 اسفند 1329گرامي باد انجمن نجات ايران

مصدق
ملت ايران، فرزندان عزيز من امروز يكبار ديگر دنيا چشم به درايت و كارداني و موقعشناسي و انظباط شما دوخته است فرد فرد شما نبايد مسئوليتي را كه در پيشگاه خداي بزرگ و وجدان پاك خود و ديني را كه بهپرچم و تاريخ پر افتخار خويش داريد لحظهيي ازياد ببريد، حساسيت زمان و عظمت مبارزه و آشفتگي جهان و خرابي اوضاع هشياري شما را در همه حال ايجاب ميكند.

فرزندان عزيز وطن با چشمان باز و بيدار مراقب سرنوشت خانة كهنسال خود باشيد تا مبادا تاريخ فردا از نسل امروز به زشتي ياد كند و ما را مستحق نفرين و لعنت بشناسد.

مسعود رجوي ـ شهريور 90:


مصدق گفت تنها گناه من، گناه بزرگ و بسيار بزرگ من، اين است كه صنعت نفت ايران را ملي كردم و بساط استعمار و اعمال نفوذ سياسي و اقتصادي عظيم ترين امپراطوري جهان رو از اين مملكت برچيدم و پنجه در پنجه مخوف ترين سازمانهاي استعماري و جاسوسي بين المللي در افكنده ام.

بله در ادامه تاريخي مصدق گناه مجاهدين هم اين است كه پنجه در پنجه مهيب ترين ارتجاع قهار در تاريخ ايران و سرويسهاي دور و نزديك پشتيبان او در افكنده اند.

مسعود رجوي ـ 7اسفند91:

هيأت كنگرة آمريكا در  اولين ديدار رسمي بعد از خروج از ليست ميگويد كه ايران آمادة تغيير است و دولت اوباما بايد شروع كنه به دست دراز كردن به جانب اپوزيسيون دموكراتيك، شوراي ملي مقاومت به رهبري خانم رجوي

 ونقطة اوج در سخنان اين هيأت بهنظر من ياد مصدق بهخير اون جا بود كه بعد از 60سال نه مثل خانم آلبرايت در برابر دشمنان مصدق بلكه در برابر مريم به عنوان رئيسجمهور برگزيدة اين مقاومت همون مقاومتي كه آن يكي گفت بزرگترين و سازمانيافتهترين در مقايسه با تمام جنبشهاي مخالف در دنياست، اذعان و تصديق كرد اشتباه آمريكا رو، اشتباهات زياد آمريكا رو در دهههاي گذشته در برابر ايران و گفت آمريكا اگر دنبالهروي از انگلستان نميكرد،  اگر اون سياست غلط رو در بارة دكتر مصدق نخست وزير ملي ايران كه به درستي خواهان ملي كردن صنعت نفت ايران بود در پيش نميگرفت، و اگر دولت مصدق ادامه پيدا ميكرد امروز ايران يك دولت دموكراتيك درخشان بود و جهان با مشكلات امروزي مواجه نبود. ما اين اشتباه رو در جريان جنگ با عراق و متعاقباً در رفتار با مجاهدان اشرف ادامه داديم، اين سياست بايد تغيير كند.


 خوشا كه حق و حقيقت چه بعد از 60سال در رابطه با پيشواي نهضت ملي ايران و بعد از 10سال دربارة جنگ در عراق و بمباران مجاهدان اشرف پنهان نميباند و  پنهان نميماند و اين چنين برملا ميشود