۱۳۹۳ اسفند ۱۳, چهارشنبه

آخر و عا قبت دلالي و لابي‌گري براي آخوندها

  
آخر و عا قبت دلالي و لابي‌گري براي آخوندها 


 افشاگري روزنامه ديلي‌تلگراف در مورد دريافت رشوه توسط جک استراو و سوءاستفاده از موقعيتش به نفع کمپانيهاي خارجي به يک افتضاح سياسي براي اين لابي رژيم آخوندي و از سردمداران مماشات با اين رژيم ضدبشري تبديل شده است تا جايي که حزب متبوعش در انگلستان ناگزير شد از او فاصله بگيرد و عذرش را بخواهد. جک استراو اعتراف کرده است «از اين كه به دام افتادم تحقير شدم، فكر مي كردم اين جلسه خصوصي است.» و در ادامه نيز اذعان كرده است كه به‌طور مخفيانه از نفوذش براي تغيير قوانين اتحاديه اروپا به نفع يک کمپاني استفاده کرده و در ازاي آن سالانه۶۰ هزار پوند دريافت کرده است. (روزنامه ديلي‌تلگراف بر اساس اظهارات ضبط شده جک استراو در صحنه معامله...)

دلال فرومايه آخوندها دربندوبست با اين رژيم خدمات شاياني به آن‌ها کرده است و در دوراني که وزير کشور و خارجه انگلستان بود در ضديت هيستريک با سازمان مجاهدين خلق، از هيچ اقدام رذيلانهيي فروگذار نکرد تا جايي که نام سازمان مجاهدين خلق ايران را در فهرست تروريستي انگلستان وارد کرد.

وي در تاريخ 19 اسفند86 در مصاحبه با شبكه چهارم تلويزيون انگلستان اذعان كرده بود: «رژيم ايران از غرب و افرادي مانند خود من درخواست كرد كه بايد يك گروه... به نام مجاهدين را ممنوع كنيم؛ و وقتي من وزير كشور بودم اين سازمان را ممنوع كردم...»

جك استراو از اين پيشتر نيز نقش واسطه براي بمباران قرارگاه‌هاي مجاهدين, هنگام اشغال عراق را به درخواست رژيم آخوندي ايفا كرده بود و به گفته آخوندخاتمي و خرازي وزير خارجهاش, در سفر به تهران به‌دار آويختن 20تن از (حدود 65تن از رهبران) مجاهدين را «قابل قبول» خوانده بود. (بيانيه 30 تير 1383 شوراي ملي مقاومت)

روزنامه ديلي تلگراف در تاريخ 16 تير1383 نوشته بود كه جك استراو براي خوشآمد آخوندها، ليست اسامي 12امام شيعيان را هم در سفرش به تهران در جيب داشت و وقتي اسم پيغمبر اسلام ميآمد، صلوات هم ميفرستاد!

خدمت جک استراو به آخوندها و ضديتش با مردم و مقاومت ايران تنها مربوط به دوران وزارت و خدمتش در دولت انگلستان نيست، بلکه بعداز آن نيز به عنوان نماينده پارلمان انگليس, يکي از امدادگران به رژيم آخوندي بود. او در 20ديماه 92 در رأس يک هيأت از هم سلکان خود در رساندن امدادهاي غيبي! به رژيم آخوندي وارد تهران شد ودر جريان اين سفر ننگين بود که کميته پارلماني ـ بريتانيايي براي ايران آزاد که از حمايت بيش از 200 عضو مجلس اعيان انگلستان برخوردار است، طي بيانيه‌يي اظهارات جک استراو را که در پي سفرش به حاکميت آخوندها مدعي شد «اين رژيم، يک ديکتاتوري نيست»، به‌شدت محکوم کرد. در اين بيانيه ضمن ابراز انزجار از دعاوي وي آمده بود: «جک استراو همان کسي است که وقتي وزير خارجه بود تلاش کرد جامعه بين‌المللي را منحرف کند که گوئيا رژيم ايران به‌دنبال سلاح اتمي نيست».

به راستي رژيم آخوندي چه ميزان رشوه به اين لابي خدمتگزار خود داده است كه با كرنش در مقابل آخوندها و عوامل اطلاعاتي آن نظير دژخيم هاشمي نژاد, بي دنده و ترمز عليه مقاومت ايران لجن پراكني مي كند...؟

در اين ديدار سركردة باندجنايتكار هابيليان با شكوه و شكايت و مؤاخذه از اين دلال فرومايه خواسته بود كه «چرا نمايندگان پارلمان انگليس از اين گروه حمايت مي کنند؟»

اين نمونه و ده ها نمونة ديگر بروشني نشان مي دهد كه منشاء اقدامات و لجن‌پراکني‌هاي جک استراو و ساير لابي‌هاي رژيم عليه مقاومت مردم ايران كجا ست وپشت تمامي آنها رژيم آخوندي است که با دلارهاي نفتي که از کيسه مردم محروم ايران مي‌پردازد، اين سياست شوم را دنبال مي‌کند.

به رغم همة خوش خدمتي ها و دم جنباندن ها که جک استراو و ديگر فرومايگان مماشاتگر براي رژيم آخوندي كرده اند و حتي سلام و صلواتي كه فرستادند و در مقابل به مقاومت ايران لنگ و لگد زدند، سرانجام اين بادکنک لابي رژيم آخوندي و دلال او است که ترکيد و اکنون اين جک استراو است که مورد تنفر هم حزبيهاي خودش قرار گرفته و از او تبري مي‌جويند.