۱۳۹۳ اسفند ۱۸, دوشنبه

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي انجمن نجات ايران




وظيفة مبرم
بديهي است که افشاي مزدوراني که خود را به  بدنامترين ارگان كشتار و شکنجه و ترور آخوندي فروخته اند، وظيفه مبرم و افتخار هر ايراني آزاده در خارج كشور است که مخالف رژيم ضدبشريست و با آن مرزبندي دارد.
اتحاديه اروپا در مصوبه ۲۹ آوريل ۱۹۹۷ خود, ورود و اقامت  مأموران اطلاعات رژيم ايران به کشورهاي عضو اتحاديه اروپا را ممنوع کرده است. بنابراين برکشورهاي اروپايي است که بيش از اين به گشتاپوي آخوندها وعوامل صادراتي آن دست باز ندهند و جاسوسان و مزدوران اطلاعات بدنام فاشيسم ديني را دستگير و اخراج نمايند.

آخوندها براي ضربه زدن به مجاهدين, به شدت دنبال كسب اطلاعات از درون سازمان مي باشند تا بتوانند طرحهاي تروريستي خود را تكميل كنند. كما اينكه بسيار نياز دارند تا از طريق خودفروختگان و پادوهاي خائن جنايتكار, عليه مجاهدين شيطان سازي كرده تا هر توطئه, كشتار و جنايتي را توجيه و مشروع كنند. مزدوران گشتاپوي ديني تحت عنوان «اعضا يا هواداران سابق مجاهدين» در داخل يا خارج كشور, صرفاً مهره هاي كثيفي در دست دژخيمان نظام آخوندي براي پيشبرد كارزار شيطان سازي عليه مجاهدين درراستاي پياده كردن سياست تهديد و شانتاژ و جاسوسي و تروريسم, هستند

همايون كهزادي در خدمت همين نياز رژيم و از همين قماش است.

به خدمت گرفتن مزدوران تحت عنوان «اعضاي سابق مجاهدين» براي لجن پراكني و شيطان سازي يا جاسوسي و اقدامات تروريستي عليه مقاومت ايران روش دائمي و شناخته شده دستگاههاي كشتار و ترور و جاسوسي رژيم آخوندي مانند وزارت اطلاعات, سپاه پاسداران و نيروي قدس, در سه دهه گذشته بوده است. همچنانكه در گزارش ارتش آزاديبخش ملي ايران درباره «اعدام جمعي, گروگانگيري, تخريب و انفجار» در اشرف آمده است, بُنجُل ترين مزدوران تحت عنوان «اعضاي سابق مجاهدين» براي توبه و ندامت و مصرف در كازار علني عليه مقاومت مورد استفاده واقع مي شوند و شماري از آنها براي «تجسس» و كارهاي اطلاعاتي يا تروريستي در پوششهاي مختلف به خدمت گرفته ميشوند. اين موضوع در دو دهه گذشته, بارها در گزارشهاي دستگاههاي امنيتي كشورهاي مختلف مانند آلمان و هلند و انگلستان و سوئد تصريح و گواهي شده است.

وزارت اطلاعات و سپاه آخوندها به ويژه نيروي تروريستي قدس بعد از تعطيلي تيف, هتلهاي مختلفي را در بغداد به همين منظور بكار گرفتند. هتل قصر الزهور, هتل يمامه و هتل مهاجر بغداد از جمله اين اماكن هستند. همايون كهزادي پس از اخراج نهايي از اشرف در فروردين 1388 در همين قصر الزهور عراقي در خدمت نيروهاي امنيتي قرار گرفت. اسناد زير به روشني دربارة اين مزدور سخن مي گويد:
سند شماره - 1
   
نامبرده از سال 1375, بدليل عدم شايستگي و صلاحيتِ حضور در مناسبات ارتش آزاديبخش, بارها در معرض اخراج قرار گرفت و به او حكم اخراج ابلاغ شد ولي هر بار با خواهش و التماس و انبوهي تعهدات، از خروجي اشرف نامه مي نوشت و متقاضي ماندن نزد مجاهدين مي شد. چند سند زير فقط مشتي از خروار است:

سند شماره - 2

سند شماره - 3
 


 سند شماره - 4

سند شماره - 5
 

سند شماره - 6
(باز هم اخراج و باز هم اشتباه و پشيماني در خرداد 1377 )




 همكاري با نيروهاي امنيتي

همايون كهزادي بعد از اخراج  از اشرف، از ارديبهشت 88 در قصر الزهور به خدمت وزارت بدنام در مي آيد و مأموريت جاسوسي و جمع آوري اطلاعات عليه مجاهدين به او محول مي شود چرا كه كشتار 6 و 7 مرداد مجاهدين در اشرف در سال 88 در پيش است و دژخيمان مالكي و خامنه اي به شدت نيازمند اطلاعات و استخدام مأموران لازم براي اجراي طرح و برنامه هاي خود در اشرف هستند. پاداش اين مأموريت ها و خودفروشي سياسي اعزام به خارجه است .

 
 مزدوران همايون كهزادي (سمت راست) و محمود سپاهي (سمت چپ)


وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس به هنگاميكه همايون كهزادي هنوز در بغداد بود, او را به همراه يكي ديگر از مزدوران به نام سعيد ناصري با لباس نيروهاي عراقي براي عاديسازي و اينكه شناخته نشوند به داخل اشرف براي كسب اطلاعات وجاسوسي فرستاد تا اطلاعات نيروي تروريستي قدس و نيروهاي سركوبگر مالكي را تكميل كنند.

از ديگر اقدامات شنيع و رذيلانة اين مزدور بعد از حملات 6 و 7 مرداد رفتن به بيمارستان بعقوبه همراه با دو مزدور ديگر (محمود سپاهي و سعيد ناصري) براي شكنجه رواني 36 گروگان مجروح و تلاش براي چك و خريداري كردن آنها بود كه پس از دريافت تودهني محكم با خفت و خواري ناگزير از ترك بيمارستان شد.


همايون كهزادي پس از ارائه انواع خوشخدمتي ها و اثبات مزدوري خود براي وزارت اطلاعات, به عنوان يك پادو و مأمور حلقه به گوش, مورد اعتماد گشتاپوي آخوندي قرار گرفت و براي انجام  مأموريت هاي جديد عليه مجاهدين در اروپا, تحت آموزش قرار گرفته و پس از ابلاغ و توجيه مأموريتهاي مزبور, براي جاسوسي و ادامه كارزار  شيطان سازي عليه مجاهدين و مقاومت ايران, به فرانسه اعزام شد.

36 گروگان عمليات جنايتكارانه 6 و 7مرداد 1388 در زندان المثني بغداد

نكاتي از سوابق همايون كهزادي

شاهمراد زارعي مأمور اطلاعات آخوندها در ايلام كه در اسفند 1376 توسط ضداطلاعات ارتش آزاديبخش ملي ايران افشا شد و عامل دستگيري و شهادت شماري از مجاهدين و نيروهاي هوادار ميباشد, همايون كهزادي را به ارتش آزاديبخش فرستاده بود. اسناد اعتراف شاهمراد زارعي در گزارش مديريت ضداطلاعات ارتش آزاديبخش در كتاب شكست يك توطئه در سال 1376منتشر گرديده است:

سند شماره - 7

پيام وزارت اطلاعات در  سال 1382

سال1382 خانواده اين مزدور كه درارتباط با خائنين داخل كشور بودند, پس از توجيه براي رساندن پيام وزارت, با انواع و اقسام وعده و وعيدهاي ارگان جاسوسي آخوندها, به اشرف نزد همايون كهزادي آمدند. اسناد و مدارك زير خود گوياي اهداف وزارت جاسوسي و جنايت و مطامع آخوندهاست.
 

به: خواهر سادات

از: همايون

گزارش اطلاعات

خواهر سادات بحثهاي كه با آنها كردم اولش زير بار نميرفتن چند بار كه به آنها ... و از رژيم گفتم كمي شك كردن و دوباره ادامه دادن و آنها هر چي ميگفتم فقط به رژيم فوش [فحش] ميدادم ديدن كه من كسي نيستم كه با آنها بسازم شروع كردن تمام چيزها را گفتن ولي از اينكه خودشان چطور آمدن چيزي نگفتن.

1)ابتدا بحث سخنراني مراد خاكسار در ايلام را كردن كه گفته بود همايون يكي دو سال تحت مسئول من بود و چند بار خواسته فرار بكنه كه او را گرفتن و مدتي در يك جا نگه داشتن و با شاخص و نشانه دادن و فاكتهاي مختلف از من صحبت كرده بود.

2)بحث مرجان ملك را كردند كه با حوري شالچي مرا ميشناختن كه فرمانده همين اكيپ 42خانواده در مهران ميباشد و جزء گروه نجات مي باشند.

3)حكم عفو مرا به خانوادهام داده اند كه اگر برگردد كاري به او نداريم

4)مسئول حفاظت اطلاعات استان ايلام حسيني و مسئول معاونت عمليات يوسفي همراه با مرجان ملك وحوري شالچي در دبيرستاني در مهران مستقر هستند

5)غفاري كه جزء نيروهاي اطلاعاتي رژيم است همراه اين اكيپ است و فرماندهي اين اكيپ را بر عهده دارد كه يكسري مدارك و اسناد پيش او مي باشد

6)تشكل يكي از نيروهاي اطلاعاتي رژيم است كه در حال حاضر خود را بعنوان خبرنگار حرفي كرده و در عراق مستقر است

7)به اين اكيب گفته بودن هر جا كه لازم بود به خامنهاي و خاتمي و رفسنجاني فوش [فحش] بدهيد كه كسي به شما شك نكند

8)گفته بودن كه از ما سئوال  بكنند كه سلاحها و زرهيهاي كه داشتين الان كجاست

9)خواهر مريم كه فرانسه رفته چرا گرفتنش  و الان كجاست

10)پلاكاردهايي كه دستشان بود همه آماده از مهران با خود آورده بودن

11)حسيني و يوسفي گفته بودن كه اگر همايون بر گردد حتما چند نفري كه با او رفتن آنها هم بر مي گردن و به او بگوييد كه حسيني گفته اگر برگردي بهترين امكانات و بهترين باشگاه ورزشي را در اختيار او ميگذاريم

12)اصلا نااميد نشويد اگرهم نياز بود دوباره شما را بر ميگردانيم كه با اين شيوه آنها تحت تأثير قرار ميگيرند و جذب شما ميشوند

13)بيشتر روي عواطف و علاقهاي كه هر كس به مادر و يا كسي را كه او دوست دارد انگشت بگذاريد

82/4/28  

سند شماره - 9
تشكر خانواده از سازمان مجاهدين
 
تشكر خانواده از سازمان مجاهدين



با تشكر از سازمان مجاهدين خلق ايران 82/4/28



اينجانب فرهاد كهزادي درتاريخ 22/4/82 براي ديدار برادرم كه در ارتش آزاديبخش مراجعه كردم و با استقبال گرم از جانب مسئولين سازمان و همچنين برادرم كه انتظار آن را نداشتم قرار گرفتم و از پذيرايي و مهمان نوازي مجاهدين كمال تشكر و قدرداني را دارم

همچنين لازم ميدانم تصريح كنم كه وزارت اطلاعات از علائق انساني ما به فرزندانمان سوء استفاده كرده و با فريب كاري كه وانمود كنيم كه سازمان مجاهدين مانع ديدار با فرزندانمان ميباشد اما واقعيت اين است كه هنگام مراجعه به قرارگاه با استقبال گرم از طرف مسئولين سازمان و همچنين برادرم با اين كه آمادگي قبلي نداشتند قرارگرفتيم و مجدداً كمال تشكر و قدرداني [را] دارم.

با تشكر فرهاد كهزادي 82/4/26


سند شماره - 10
گواهي خانواده به بطلان تمامي تبليغات رژيم عليه مجاهدين
 
 (بنام خدا)                                             82/4/26
سند شماره - 9



 (بنام خدا)                                             82/4/26

-با تشكر از سازمان مجاهدين خلق ايران

-اينجانب آزاد كهزادي در تاريخ 26/4/82 براي ديدار پسرعمويم به ارتش آزاديبخش ايران مراجعه كردم

-با استقبال از جانب مسئولين سازمان و همچنين همايون كهزادي كه انتظار آن را نداشتم قرار گرفتم و از پذيرايي و مهمان نوازي مجاهدين كمال تشكر و قدرداني را دارم

-همچنين لازم ميدانم تصريح كنم كه وزارت اطلاعات از علائق ما به فرزندانمان سوء استفاده كرده  با فريب كاري

و دروغ پردازي ما را مجبور كرد كه وانمود كنيم سازمان مجاهدين مانع ديدار با فرزندانمان ميباشد اما واقعيت اين است كه تمامي اين حرفها دروغ محض بوده و هيچ گونه مانعي سرراه ما نبوده و هنگام مراجع [مراجعه] به قرارگاه با استقبال گرم از طرف مسئولين سازمان و همچنين همايون كهزادي با اينكه آمادگي قبلي نداشتند قرار گرفتيم مجدداً كمال تشكر و قدرداني را دارم

امضا

با تشكر آزاد كهزادي

82/4/26


شمه يي از مأموريتها  پس از اعزام به فرانسه

گماشته هاي اعزامي وزارت اطلاعات به خارج از جمله همايون كهزادي, در اجراي مأموريتهاي محوله عليه رزمندگان ارتش آزاديبخش, در مراجعه به سفارت خانههاي كشورهاي مختلف اروپايي, نامهنگاري به شخصيتها و ارگانهاي بينالمللي, شركت در نمايشات خياباني وزارت اطلاعات, تجمع مأموران و مستخدمين گشتاپوي آخوندي در والدواز و اورسورواز به منظور ايجاد بلوا و شانتاژ جهت زمينهسازي اقدامات تروريستي آخوندها عليه مقر شورا و رئيسجمهور برگزيده آن از هيچ رذالت و دنائتي كوتاهي نكرده و نميكنند. مأموريت مزدوران ارسالي به خارجه, دقيقاً امدادرساني به رژيم در جهت ادامه حاكميت جنايتكارانه فاشيسم مذهبي ميباشد.

در آستانه گردهمايي بزرگ 6 تير93 مقاومت ايران در ويلپنت پاريس كه با استقبال پرشور هموطنان از كشورهاي مختلف و با همبستگي گسترده جهاني مواجه گرديد, گشتاپوي ملايان با يك حركت مستأصلانه چند مأمور خود از گوشه و كنار را گردآوري كرده و به پاريس فرستاد. مأموران شناخته شده وزارت از جمله همايون كهزادي, محمد كرمي, سبحاني, علي اكبر راستگو, محمود سپاهي, غفور فتاحيان, عليرضا نصرالهي, محمد رذل, قربانعلي حسين نژاد, بتول سلطاني, حميرا محمدنژاد, رابعه شاهرخي, عكس هاي اين ولگردي در پاريس را بعنوان يك اقدام عليه مجاهدين براي وزارت فرستاده تا دستمزد خود را دريافت كنند. رسانه هاي رژيم ورشكسته بلافاصله صحنه مضحك اين چند مأمور در پاريس بعنوان حركت منتقدان مجاهدين! را در شبكه هاي مختلف جام جم, شبكه خبر, كانال يك و… موسسه راهبردي ديدبان رژيم و سايتهاي زنجيره يي وزارت بارها پخش كردند.


 


اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت

تشبثات مايوسانه گشتاپوي ملايان در آستانه گردهمايي بزرگ ويلپنت پاريس خرداد91

« در آستانه گردهمايي بزرگ 3 تير91 ايرانيان در ويلپنت پاريس … به دنبال حكم قاطع دادگاه فدرال استيناف آمريكا عليه برچسب تروريستي, گشتاپوي ملايان با تشبثات مذبوحانه تلاش كرد با اعزام مأموران و شكنجه گران اطلاعات آخوندي به پاريس و با به كارگرفتن مهره هاي مستعمل و مزدوران پيشاني سياه خود و گردآوردن آنها در فرانسه بر ابعاد شكست هاي فضاحتبارش در مقابله با مقاومت ايران سرپوش بگذارد. … اين تحركات مستقيماً زير نظر آخوند حيدر مصلحي وزير اطلاعات وقت ملايان و با مسئوليت شكنجه گري بنام جواد مهديان مديركل اداره التقاط (بخش ويژه مجاهدين) انجام ميشد… در همين رابطه وزارت اطلاعات چند تن از مزدوران خود در آلمان از جمله محمد حسين سبحاني, مهدي خوشحال و ادهم طيبي و علي اكبر راستگو را موظف كرد كه روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته به پاريس رفته و با شمار ديگري از مزدوران مانند همايون كهزادي, محمود سپاهي, غفور فتاحيان, سعيد ناصري, عليرضا نصرالهي, حامد صراف پور, نادر نادري, حسن پيرانسر, جعفر ابراهيمي, محمد رزاقي, و محمد كرمي جمع شده و براي مقابله با گردهمايي بزرگ 3 تير و تحت الشعاع قرار دادن آن برنامه ريزي كنند... اطلاعات آخوندي مبالغ قابل توجهي در بغداد و در اروپا در اختيار اين مزدوران براي فعاليت عليه سازمان مجاهدين قرار مي دهد اما سبحاني و خوشحال و خدابنده بخش عمده پول ها را بالا مي كشند و ساير مزدوران از اين بابت ناراضي هستند.  وزارت اطلاعات در سفر ماه مارس سبحاني به بغداد مقداري پول نقد بابت تقسيم بين مزدوران به او مي دهد. اما او پول ناچيزي به كهزادي و سپاهي و ناصري و نصرالهي و فتاحيان و رزاقي و كرمي و صرافپور و نادري ميدهد و بقيه را براي خود برميدارد كه باعث تشديد سگ دعوا در درون آنها شده است» (اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران-22خرداد1391).
 
مستخدمين وزارت اطلاعات از راست به چپ: سبحاني- بتول سلطاني- بتول ابراهيمي - همايون كهزادي - مهدي سجودي- محمود سپاهي- علي جهاني - محمد رزاقي- راستگو - مهدي خوشحال - نادر نادري - محمد كرمي



ليسيدن چنگالهاي خونين قاتلان اشرفيها

گماشتة وزارت بدنام؛ همايون كهزادي, از جمله مزدوراني است كه بدنبال قتلعام 52مجاهد اشرفي در 10شهريور92؛ طومار«نهايت تشكر و قدرداني» خطاب به مالكي بابت كشتار مجاهدين در اشرف و ليبرتي و اعمال محاصرة ضدانساني بر آنان, فرستاده و براي كشتار و جنايت گسترده تر اعلام آمادگي كردند:

«در جهت جدا سازي افراد و بدنه پايين سازمان در كمپ مذكور[ليبرتي] از راس و رهبري تشكيلات مخوف آن و اعلام انحلال اين رهبري و تشكيلات…آماده ايم در اين راستا تمام تجارب خودمان را در اختيار دولت عراق  قرار بدهيم». (اينترلينك 921215)

فرستادن اين قبيل مزدوران به اروپا از جانب اطلاعات آخوندها و نيروي قدس سپاه پاسداران هيچ هدفي جز جاسوسي و نهايتاً تدارك تروريسم عليه پناهندگان ايراني نداشته و ندارد. كما اينكه همايون كهزادي, هماكنون نيز به كارهاي جاسوسي و اطلاعاتي در خدمت به رژيم آخوندي عليه مقاومت در خارج كشور اشتغال دارد.