۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

مراسم تشييع استخوانها خوارك جنگ دو قطب نظام ولايت حسين ذوالفقار

در 27 خرداد 94 استخوانهاي 270 كشته كربلاي 4 در سال 1365 را در تهران تشييع كردند، ميدان دار اين تشييع باند خامنه اي پاسداران و لباس شخصي ها در كسوت مداح و بسيجي بودند و بعداز دوسال احمدي نژاد نيز در اين صحنه ظاهر شد.
اين تشييع جنازها با تبليغات گسترده باند خامنه اي، عليه باند روحاني – رفسنجاني سازماندهي شد و متقابلا جناح مقابل هم پاسخ داد
شبكه خبر و شبكه دو تلويزيون رژيم مراسم تشييع اين استخوانها را پخش كرد و كليه رسانه هاي وابسته به سپاه و احمدي نژاد با استفاده از محمل اين استخوانها عليه روحاني، تيم مذاكره كننده و علي لاريجاني تهاجم كردند. متقابلا مقامات دولت روحاني و رسانه هاي وابسته به اين جناح به آنها جوابهاي دادند.
اشاره به چند نمونه
مداح محمود كريمي از لباس شخصي هاي خامنه اي كه در ديماه 1392 در بزرگراه بابائي با تصادف با يك خودرو بطرف سواري تير اندازي كرد كه شخصي خامنه اي مانع از پيگيري عليه وي شد، از سردمداران اين مراسم بود. وي كه پدرش و برادرش در جبهه كشته شده اند، در اين مراسم خطاب به حسن روحاني  گفت: «اینجا می‌نشینی و توافق هسته‌ای و آب این مملکت را به تحریم ربط میدهی. اگر عرضه نداری برو کنار » و در ادامه علي لاريجاني رئيس مجلس را مورد حمله قرار داد و در اعتراض به ملاقات وي با  خانم ماریچه اسخاکه نماینده هلندی پارلمان اروپا گفت:  «به خاطر پز دادن، مقابل یک دیپلماتي كه هزار قلم آرایش كرده و بدون روسري بود می روی و با او حال و احوال و مذاکره می کنی؛ خاک بر سرت بی غیرت!»
تلويزيون رژيم پلاكاردهاي كه در اين مراسم حمل ميشد كه روي آنها عليه مذاكره كنندگان و روحاني بود را نشان داد از جمله روي يك پلاكارد نوشته بود:  "شهدا شرمنده ایم... که دکتر ظریف با قاتلان شما خوش و خندان است.» همچنين تلويزيون رژيم ملايان ضمن پخش شعارهاي اين تظاهرات صحنه هائی از دست تکان دادن محمود احمدی نژاد، برای عده ای از هوادارانش در جریان راهپیمایی، را نشان داد.
روزنامه آرمان وابسته به رفسنجاني –كاريكاتوري انتشار داده كه كشته هاي غواص به‌صورت برهنه رو به آسمان در حال پرواز هستند؛ و بال‌های آنها یادآور پر پرنده "کرکس" است!  این طرح كه بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، با واكنش شديد باند خامنه اي مواجه شده است كه چندين نماينده مجلس خواهان رسيدگي به اين روزنامه و توقيف آن شده اند.
وزير كشور روحاني برگزار كنندگان اين مراسم را مسئول در برابر توهين ها به روحاني و علي لاريجاني دانست و گفت بايد پاسخ بدهند كه چرا چنين اتفاقي افتاده است.
نوبخت سخنگوي دولت، جنتي وزير ارشاد و هاشمي وزير بهداشت اعلام كردند كه با سوء استفاده از اين جنازه ها با « پیمودن راه نفاق و خیانت به آمال شهیدان»، اهداف انتخاباتي را دنبال كرده اند.
متقابلا حسين شريعتمداري در سرمقاله كيهان 30 خرداد 94 به شدت سياستهاي روحاني و تيم مذاكره كننده هسته اي را زير ضرب برد و نوشت: «مگر آمریکا قاتل اصلی شهدای مظلوم ما نبوده است؟ بنابراین چرا از شعار مردم علیه قاتل شهدا برافروخته‌اید و رگ‌های گردنتان به نشانه عصبانیت بیرون زده است؟ آیا انتظار داشتید مردم در مراسم تشییع شهدایشان شعار “درود بر آمریکا! و “زنده باد کدخدا! سر بدهند؟!»
پاسدار محسن رضائي كه مدتي مجددا لباس پاسداري مي پوشد و سنگ خامنه اي بيشتر به سينه ميزند و سخنران اين تشيع جنازه بود خطاب به روحاني گفت: نباید بگوییم ما آب خوردن نداریم و کشور محاصره شده است
سرتيپ پاسدار سعيد قاسمي مربي و ايدئولوگ بسيحي ها و سركرده لباس شخصي ها خطاب به روحاني و مذاكره كنندگان گفت : شما که این مذاکرات را در این دولت کشاندید و به رهبر تحمیل کردید، والله اگر که دولت دیگری آمده بود و با نگرش دیگری، هیچ‌وقت رهبر و ملت را تحت فشار این مذاکرات نمی‌گذاشت.
جنگ بر سرچيست؟
اولا اين جنگ هيچ ربطي به سرنوشت و حل مسائل مردم هيچوقت نداشته و ندارد. هر دو جناح در جنايت در سركوب، تروريسم، اختلاس و چپاول دستكمي از ديگري ندارند. روحاني جنايتكاري است كه افتخار ميكند كه اولين آخوندي كه به دجال ضدبشر خميني لقب امام داد و در كتابش تصريح ميكند كه اولين آخوندي است كه عليرغم مخالفت پدر طالقاني حجاب در ارتش اجباري كرد و در دوران جنگ و بويژه همين كربلاي 4 در كنار رفسنجاني نقش رهبري اين جنايات را داشته است و 24 سال بعنوان نماينده خامنه اي در شوراي امنيت رژيم (كه 16 سال آن دبير اين شورا بوده) در تمامي جنايات تروريستي (قتل هاي زنجيري در داخل و عمليات تروريستي در خارج) نقش مستقيم در تصميم گيري آن داشته است و از پيش برندگان دستيابي رژيم به بمب هسته اي بوده است. ولي فقيه و باندش هم كه رهبري تمامي جنايات ضدبشري داشته است. ...
ثانيا: جنگ قدرت همواره در رژيم ملايان بوده است، اما در شرايط كنوني اين جنگ تنها جنگ قدرت هم نيست. معضلات و تهديدات و بن بست ها به مرحله اي رسيده است كه لرزهاي سرنگوني را لمس ميكنند و دعواها هم براي حفظ نظام است! رفسنجاني و باندش در اين ساليان نشان داده كه حتي بيش از خامنه اي بدنبال حفظ نظام است و حتي مسئله اولش اين نيست كه جاي خامنه اي را بگيرد. اما در اين بن بست هاي لاعلاج رفسنجاني و روحاني نجات را در عقب نشيني و تعامل بين المللي مي بيند، در حاليكه خامنه اي و باندش هرنوع عقب نشيني و تعامل به غرب را منجر به از هم پاشيدن دستگاه سركوب و ترورش يعني سپاه و ارگانهاي امنيتي اش ارزيابي ميكند ولذا اين خط رفسنجاني و روحاني را تسريع كننده سرنگوني ميابد. لذا هر دو در حاليكه هدف مشترك حفظ نظام سركوب و جنايت را دارند و قدرت حذف يكديگر را ندارند، عليرغم اينكه اين جنگ و جدالها را تسريع كننده روند سرنگوني مي بينند، هر روز در بحران سرنگوني بيشتر فرو ميروند. ...

در اينبار با گزارشاتي از درون رژيم به اين بحث خواهيم پرداخت