۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

مهرداد هرسینی:‌ نحوست هیتلر یقه مقام معظم را گرفت

انجمن نجات ايران
در گزارش‌ها آمده بود که «هتل کوبورگ» محل برگزاری ماراتون مذاکرات 17 روزه اتمی میان کشورهای 5 بعلاوه یک با دیکتاتوری ولی‌فقیه، همان هتلی است که هیتلر پس از الحاق اتریش در سال 1938 به خاک آلمان نازی در آن مستقرشده بود. اکنون با اعلام نتایج این بازی « باخت – باخت» می‌توان به‌یقین گفت که روح و نحوست هیتلر در اتاق‌های این هتل، سرانجام یقه مقام معظم را گرفت تا جائیکه خامنه‌ای با تمامی هارت‌وپورت‌ها و قداره کشی‌های 12 ساله، با تمامی بمب‌گذاری و آشوب راه انداختن در کشورهای منطقه و با تمامی کشورگشایی و حمایت از دیکتاتوری بشار اسد، ضمن «انگشت زدن به‌پای این توافق» با زانوان خونین و درهم‌شکسته به بخش بزرگی از خواسته‌های بین‌المللی برای دست کشیدن از بمب اتم و برنامه‌های موشکی تن داده است.
ولی‌فقیه طلسم شکسته در حالی پرچم سفید را با قبول «برنامه جامع اقدام مشترک» بلند کرد که تا هفته‌ها قبل هرگونه عقب‌نشینی از«دستاوردهای اتمی، بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای» رژیم را به جد رد و از آن به عنوان «خطوط قرمز نظام» نام‌برده بود. همان خطوط قرمزی که برای مردم ایران بیش از 300 میلیارد دلار تا به امروز هزینه برداشته و تمامی زیربناهای اقتصادی، مالی و بخش‌های بزرگی از صنایع مادر را برای نسل‌ها بین برده است. همان قمار اتمی که با خود تعطیلی گسترده واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها را به انضمام لشکر میلیونی بیکاران را به همراه آورده و پول ملی کشور را به نازل‌ترین نرخ ممکن در جهان سوق داده است. به‌یقین توضیح ابعاد این قمار اتمی و خساراتی که رژیم آخوندی بر زیربناهای کشور وارد کرده است، نیازمند سال‌ها وقت و پژوهش است و در این چند جمله امکان به تصویر کشیدن آن میسر نیست.

در رابطه با شکست سنگین ولی‌فقیه در این قمار اتمی تلویزیون الجزیره (23 تیر 1394) به‌نقل از یک منبع دیپلماتیک گفت: «در توافق اتمی، رژیم ایران می‌بایست به سازمان ملل متحد اجازه دهد تا به سایتهای اتمی و سایتهای نظامی وارد شود. در توافق اتمی با رژیم ایران قیدشده درصورتی‌که این رژیم ملتزم به توافق نبود در 65 روز تحریم‌ها مجدداً روی آن اعمال خواهد شد. دیپلمات‌ها گفتند: بر اساس توافق اتمی با رژیم ایران ممنوعیت تسلیحاتی سازمان ملل بر روی رژیم ایران 5 سال ادامه خواهد داشت. ممنوعیت مربوط به موشک‌های بالستیک هشت سال خواهد بود».

همچنین بر اساس این توافق که خانم رجوی از آن به‌درستی با عنوان توافقی « بدون امضاء» نام‌برده که بدین‌سان «الزامات یک معاهده رسمی بین‌المللی را ندارد». ولی‌فقیه طلسم شکسته اکنون تمامی شرط و شروط تفاهم‌نامه لوزان را باکمی پس یا پیش قبول کرده است و با آن به شکست خفت باری هم درصحنه داخلی و هم بین‌المللی مهر تائید زده است.
«اين عقب‌نشینی كه كارگزاران نظام از آن به‌عنوان جام زهر اتمي نام می‌برند، ناگزير به تشديد جنگ قدرت در رأس رژيم و بر هم خوردن تعادل دروني آن عليه ولی‌فقیه فرتوت راه می‌برد. جنگ قدرت در رأس رژيم به‌تمامی سطوح آن تسري پيدا می‌کند. ازاین‌رو مضمون و ساختار توافق مزبور را به‌اختصار می‌توان «باخت-باخت» توصيف كرد. خانم رجوي با يادآوري اين حقيقت كه مقاومت ايران، نخستين افشاگر پروژه‌ها و مراكز و پنهان‌کاری‌های اتمي رژيم طي سه دهه گذشته بوده است، افزود: تن دادن خامنه‌ای و رژيمش به همين توافق نيز از وضعيت انفجاري جامعه ايران، آثار فرساينده تحریم‌ها، بن‌بست سياست رژيم در منطقه و همچنين نگراني آن از تشديد شرايط توافق‌نامه از سوي كنگره آمريكاست» (اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت 23 تیر 1394)

بر اساس این نقشه مسیر که آخوند روحانی در یک دروغ‌گویی آشکار گفته است «با توافق هسته‌ای وین به همه اهداف خود رسیدیم». ولی‌فقیه طلسم شکسته ضمن عقب‌نشینی از سیاست‌های رسمی اعلام‌شده گذشته خود که تنها مصرف داخلی و برای آرام کردن دلواپسان زنجیر پاره کرده را داشت، به خواسته‌های جامعه جهانی این‌گونه تن داده است: (خبرگزاری رویتر 23 تیر 1394)

- رژیم متعهد شده است که ضمن از بین بردن 10 تن اورانیوم غنی شده، تنها از مجموع 19 هزار سانتریفیوژها ی موجود تنها یک سوم و تنها از نسل اول آنها را نگهداری نماید.
- بر اساس جمع بندی نهایی، تحریم های موشکی علیه رژیم آخوندی تا 8 سال و تحریم های تسلیحاتی 5 سال دیگر ادامه خواهد داشت.
- بازرسان سازمان ملل متحد از توانایی دسترسی به همه سایت های رژیم از جمله سایت های نظامی و غیرنظامی برخوردار خواهند بود.
- رژیم آخوندی و سازمان بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص برنامه ای به توافق رسیده اند که بر مبنای آن رژیم ایران باید درباره ابعاد فعالیت های هسته‌ای گذشته خود تا پایان سال 2015 شفاف سازی نماید.
- رژیم آخوندی 98 درصد اورانیوم غنی شده خود را از بین می برد.
- این ذخایر تا 15 سال آینده به همین مقدار ثابت خواهد ماند و بدین‌سان ایران دیگر از طریق تاسیسات اراک نخواهد توانست پلوتونیوم تولید کند.
 - سوخت نیروگاه اراک از این کشور برای 15 سال آینده خارج خواهد شد واین تاسیسات دیگر آب سنگین تولید نخواهد کرد.
- رژیم آخوندی اجرای پروتکل الحاقی پيمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را که به معنای افزايش بازرسی از مراکز هسته‌ای است، به موقع به آژانس بين‌المللی انرژی اتمی خبر خواهد داد.
- اجرای توافق برنامه جامع اقدام مشترک زمانی به جریان خواهد افتاد که آژانس بين‌المللی انرژی اتمی تاييد نماید رژیم ايران تعهدات خود در زمينه شفاف سازی برنامه هسته‌ایش را اجرا کرده است. سپس اتحاديه اروپا تحريم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای را لغو و يا تعليق خواهد کرد.
- دوره انتقالی توافق برنامه جامع اقدام مشترک به فاصله هشت سال پس از زمان انطباق با توافق و يا بر اساس گزارش مدیرکل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی که تاييد کند تمام مواد و فعاليت‌های هسته‌ای در ايران اهداف صلح آميز دارند، می‌تواند زودتر اتفاق خواهد افتاد.
- اتحاديه اروپا به باقيمانده تحریم‌ها عليه رژیم ایران پايان خواهد داد. دولت آمريکا نيز تحريم‌های باقيمانده عليه نظام آخوندی را لغو يا اصلاح خواهد کرد و قوانين خود در اين زمينه را تغيير خواهد داد.
- خاتمه توافق برنامه جامع اقدام مشترک به فاصله ده سال پس از زمان انطباق به جریان خواهد افتاد به شرط آنکه هيچ يک از تحريم‌های سازمان ملل متحد ابقاء نشده باشد.
- این طرح که با توافق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صورت گرفته است، بازدید از پایگاه نظامی پارچین و همچنین گفتگوهای احتمالی با دانشمندان هسته‌ای رژیم ایران را نیز شامل می شود.
- ممنوعيت خريد كالاهايي كه مصارف دوگانه دارند بر روي رژيم ايران باقي مي ماند. خريد اين مواد مي بايست زير نظر كميته مشتركِ رژيم و اتحاديه اروپا قرار گيرد تا نياز رژيم به اين كالاها را بررسي كند».

واقعیت آخر آنکه، به‌یقین مخفی کاری رژیم برای ساخت سلاح اتمی با و یا بدون این نقشه مسیر پایان نیافته است، زیرا بمب اتم تضمین بقاء برای دیکتاتوری ولی‌فقیه است. آنچه در راستای «برنامه جامع اقدام مشترک» نصیب دیکتاتوری ولی‌فقیه خواهد شد، چیزی بیشتر از کاهش « مرحله به مرحله» تحریم ها آنهم در پی «اعتماد سازی و شفاف سازی» با جامعه بین‌المللی طی 10 سال آینده – بشرط آنکه رژیم آخوندی تا آن زمان هنوز بر سر کار باشد - نخواهد بود.