۱۳۹۴ مرداد ۱۷, شنبه

انجمن نجات ایران .درگذشت مجاهد خلق محمد هادي تعالي در آلباني بيست و ششمين شهيد محاصره ضد انساني پزشكي

انجمن نجات ایران 
مجاهد اشرفي، محمد هادي تعالي، با بيش از 40سال سابقه مبارزه در برابر دو ديكتاتوري، ظهر امروز در اثر ابتلا به سرطان ريه و لطمات جانكاه محاصرة ضد انساني پزشكي در اشرف و ليبرتي در بيمارستان در آلباني جان باخت و به ديگر همرزمان شهيدش پيوست. وي از مصدومان حملات وحشيانه 6و7مرداد سال88 به اشرف بود كه در آبان93 براي معالجه به آلباني منتقل و در بيمارستان بستري شد.
مجاهد خلق هادي تعالي فرزند دلير مردم كازرون، متولد اسفند1333، از دهه50 به هواداري از مجاهدين برخاست و به همين خاطر توسط ساواك دستگير و متعاقبا از كارخانه يي كه در آن كار مي كرد اخراج شد. وي در سالهاي قيام و انقلاب ضد سلطنتي، از پيشگامان اعتصابها و مبارزات كارگران در قزوين بود.
هادي تعالي كه بيست و ششمين شهيد محاصره ضد انساني در اشرف و در ليبرتي است، طي سه دهه در صفوف مجاهدين و ارتش آزادي و به ويژه در دوران پايداري در اشرف، در همه كارزارها دليرانه جنگيد و سرانجام پس از چند سال ايستادگي و استقامت شكوهمند در برابر محاصره ضد انساني و بيماري، با سرافرازي به عهد خود وفا كرد و به همرزمان شهيدش پيوست.
خانم رجوي، با تسليت به مجاهدان اشرفي و ستايش از مقاومت و صبر و شكيبايي بيست و ششمين شهيد محاصره ضد انساني، دولت آمريكا، يونامي، كميسارياي عالي پناهندگان و دولت عراق را به اقدام فوري براي پايان دادن به زندان سازي و محاصره ضدانساني ليبرتي كه از مصاديق جنايت عليه بشريت است فراخواند.